UWAGA UWAGA!!! PASPN otworzyl ligi!

Data: 2010-06-30 05:49:10
Autor: Hubert Janiszewski
UWAGA UWAGA!!! PASPN otworzyl ligi!
Hej, witam po urlopie, wlasnie zapisalem sie do ligi (Go
Knickerbockers !!!), tylko nie za bardzo czaję tegoroczne zasady.
Skoro bedzie tylko 16 GM-ów, to co z zawodnikami z "nieaktywnych"
teamów? Będą wyłączeni z zabawy, czy trafia na FA, czy moze jakis
specjalny draft będzie? A moze zaczniemy z pustymi rosterami i pelnym
SC od jakiegos expansion draftu?

Mozesz mi to jakos rozjasnic, albo na jakiegos FAQ-a, albo rulesy
nakierowac?

Pozdrawiam,

Data: 2010-06-30 06:11:52
Autor: Leszczur
On 30 Cze, 14:49, Hubert Janiszewski <hube...@fbbest.com> wrote:
[...]

IMO zawodnicy drużyn niewykorzystanych będą FA, ale też nie znalazłem
żadnej informacji na ten temat. Spróbuję pogadać z firmą prowadzącą tę
stronę.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-30 16:12:08
Autor: wiLQ
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> nakierowac?

IMO zawodnicy drużyn niewykorzystanych będą FA

Huh? Zupelnie inaczej sobie to wyobrazalem. Tzn najpierw przeprowadzamy
draft uwzgledniajacy wszystkich graczy w lidze. Wydraftowani trafiaja do
odpowiedniego teamu z oryginalnym NBAowskim kontraktem, a reszta laduje
w puli FAsow (prawdopodobnie juz bez kontraktu).

, ale też nie znalazłem
żadnej informacji na ten temat. Spróbuję pogadać z firmą prowadzącą tę
stronę.

To moze przy okazji dopytaj o schedule? Tzn czy beda mecze tylko w
dywizji/konferencji czy moze gra sie z kazdym po jednym razie bo jest
tylko 15 przeciwnikow?

--
pzdr
wiLQ