UWAGA! UWAGA! POSZUKIWANY!

Data: 2010-06-30 13:58:51
Autor: no kto
UWAGA! UWAGA! POSZUKIWANY!
UWAGA!  UWAGA!
Zaginął polski honor.
Ktokolwiek widział lub zna miejsce przebywania proszony jest o pilne
udzielenie jakikolwiek informacji!

Pod żadnym pozorem proszę polskiego honoru nie bić!

I tak źle wygląda; w razie potrzeby reanimować!

Absolutnie chronić przed Tuskiem i Komorowskim.

Uwaga na tych dwóch! Mogą się znowu czaić się z polskimi odznaczeniami
państwowymi dla rosyjskiej FSB. Mogą znowu wszcząć oskarżenia
prokuratorskie dla oficerów BORu, którzy bronili zwłok prezydenta RP
przed rosyjskimi służbami specjalnymi.

Data: 2010-06-30 23:04:45
Autor: RedLite
UWAGA! UWAGA! POSZUKIWANY!
W dniu 2010-06-30 22:58, oskarżony *no kto* zeznał co następuje:
UWAGA!  UWAGA!

Mogą się znowu czaić się z polskimi odznaczeniami
państwowymi dla rosyjskiej FSB. Mogą znowu wszcząć oskarżenia
prokuratorskie dla oficerów BORu, którzy bronili zwłok prezydenta RP
przed rosyjskimi służbami specjalnymi.

A czy ty mógłbyś puknąć się w ten swój pusty łeb? Ale tak zdrowo! Dziękuję.

--

"If we want things to stay as they are, things will have to change"

Data: 2010-06-30 14:56:08
Autor: no kto
UWAGA! UWAGA! POSZUKIWANY!
On 30 Cze, 23:04, RedLite <si...@ocho.es> wrote:
> [...]
> przed rosyjskimi służbami specjalnymi.

A czy ty mógłbyś puknąć się w ten swój pusty łeb? Ale tak zdrowo! Dziękuję.

Że nie prawda czy po prostu nie przyszedł nikt kto MIAŁBY ODWAGĘ O TYM
PRZYPOMNIEĆ?

No i  ciule mi zablokowali konto w google. Jak tu dyskutować z
debilami. Oni chyba naprawdę nie mi nie wierzą.

[Że niby co? Że "pusty łbie"? Że nie znasz nie swojego miejsca?
Przeproś. Potem będzie za późno... Nie wiem czy jest tu gość bardziej
pamiętliwy od mnie.

Z przykrością stwierdzam, że google znów się opuściło i jest otwarte
na ataki przybłędów. W razie dalszych utrudnień z prowadzeniem
otwartej dyskusji, jakiś limitów na posty, cenzurą  będę musiał
wyciągnąć wobec google konsekwencje ekonomiczne, oczywiście najpierw o
tym szeeeeroko się rozpiszę. Dla was przecież to prawdziwe pieniądze,
nie? To kto jest lepszy przyjaciel, psiaku? Menda ze służb z
zacementowanym umysłem czy ja?]

Nie no musiałem to puścić z google pro forma.

Data: 2010-06-30 23:44:18
Autor: nokto1975
UWAGA! UWAGA! POSZUKIWANY!
> [...]

Że nie prawda czy po prostu nie przyszedł nikt kto MIAŁBY ODWAGĘ O TYM PRZYPOMNIEĆ?

No i  ciule mi zablokowali konto w google. Jak tu dyskutować z debilami. Oni chyba naprawdę nie mi nie wierzą. [Że niby co? Że &#8222;pusty łbie&#8221;? Że nie znasz nie swojego miejsca? Przeproś. Potem będzie za późno&#8230; Nie wiem czy jest tu gość bardziej pamiętliwy od mnie.

Data: 2010-06-30 23:45:56
Autor: nokto1975
UWAGA! UWAGA! POSZUKIWANY!

Data: 2010-06-30 14:53:37
Autor: no kto
UWAGA! UWAGA! POSZUKIWANY!
co jest do cholery z tym czcionkami w google... jeszcze nic nie
zacząłem robić!

UWAGA! UWAGA! POSZUKIWANY!