UWAGA! UWAGA! POWOŁUJE DO BYTU NOWĄ PARTIĘ DLA TYCH WSZYSTKICH , KTÓRZY POZOSTALI W DOMU I NIE ZAGŁOSOWALI!!!

Data: 2011-10-10 22:25:25
Autor: Krzysiek
UWAGA! UWAGA! POWOŁUJE DO BYTU NOWĄ PARTIĘ DLA TYCH WSZYSTKICH , KTÓRZY POZOSTALI W DOMU I NIE ZAGŁOSOWALI!!!
Hallo,

"Antenka"  schrieb im Newsbeitrag news:e775647f-3e63-451b-9c2e-807a86e4690cg33g2000yqc.googlegroups.com...

LUDZIE!  CZY  WY  WIECIE,  CO  MOŻE  ZROBIĆ  53,7% - PROCENTOWA
PARTIA   W  TYM  KRAJU?!
NASZ  BĘDZIE  SEJM  I   SENAT!  ODZYSKAMY  POLSKĘ DLA POLAKÓW! A
TERAZ  ZABIERAMY SIĘ  DO PRACY!

Robocza nazwa to:  OIIO  - nic więcej nie powiem, bo dywersja działa,
a patent na tę nazwę mam tylko ja, Antenka Moher!

Antenka

P.s. Śmierć układowi i zbirom z nocnej zmiany!

co to za dziwaczna nazwa, z czego to?? Moze to runa??
Inguz Isa Isa Inguz -- > Przelamanie; niekontrolowny wplyw
z zewnatrz; zakonczenie.

Nooo... nie wiem, chyba sie zaraz pojawi Pan Matsum ze swoja sygnaturka...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

UWAGA! UWAGA! POWOŁUJE DO BYTU NOWĄ PARTIĘ DLA TYCH WSZYSTKICH , KTÓRZY POZOSTALI W DOMU I NIE ZAGŁOSOWALI!!!