UWAGA! UWAGA! UWAGA! BARDZO NIEDOBRA WIADOMOŚĆ DLA RODZICÓW! PEDOFIL NA WOLNOŚCI !!!

Data: 2010-07-12 08:38:13
Autor: Antenka
UWAGA! UWAGA! UWAGA! BARDZO NIEDOBRA WIADOMOŚĆ DLA RODZICÓW! PEDOFIL NA WOLNOŚCI !!!
Żydowski pedofil ( oskarżony o zbrodnię pedofilii w USA) właśnie
wyrusza na łowy.
Matka, łojciec zamknąć dzieciaki na klucz i nie wypuszczać pod żadnym
pozorem, dopóki zbok nie opuści Europy. :- /

Antenka

Data: 2010-07-12 09:12:06
Autor: J-23
On 12 Lip, 17:38, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

nie wrzeszcz! tobie nic nie grozi bo jestes stara d....

Data: 2010-07-12 12:57:19
Autor: Antenka
On 12 Lip, 18:12, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> pozorem, dopóki zbok nie opuści Europy. :- /

> Antenka

nie wrzeszcz! tobie nic nie grozi bo jestes stara d....

To on jest starym, obrzydliwym żydem- wyjątkowo szpetnym.Fuj!
Może twoja stara skusi się na to blisko 80-letnie próchno? Zapytaj
się.

Antenka

Data: 2010-07-12 17:40:31
Autor: Mirek
W dniu 2010-07-12 17:38, Antenka pisze:
[...]

Niech wyrucha nawet statuę wolności, na pohybel jebanym hamerykańcom.

Data: 2010-07-12 12:37:37
Autor: Old Speckled Hen

"Mirek" <mirek@mrauk.net> wrote in message news:i1fd1e$qrf$4node2.news.atman.pl...
[...]

a coz to ci hamerykancy tobie zrobili... nie dali wizy jak na azbesty chciales sie udac???
szczeniactwo przez was przemawia tow. mirek

Data: 2010-07-12 19:38:04
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-12 18:37, Old Speckled Hen pisze:

[...]

A ty masz powody żeby ich za coś chwalić?

Data: 2010-07-12 14:15:18
Autor: Old Speckled Hen

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:i1fjui$q7f$1news.onet.pl...
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

alez oczywiscie - zyje tutaj juz ponad 30 lat, dzieci, rodzina, znajomi, 20 lat ciezkiej pracy (glownie 3 fakultety no i oczywiscie praca w tym samym czasie) - ot moja druga ojczyzna i dlatego nigdy ich nie stawiam naprzeciw (mowie o Polsce i USA).. Cos w tym zlego???
osh

Data: 2010-07-12 20:38:30
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-12 20:15, Old Speckled Hen pisze:
[...]

Absolutnie nie, Amerykan Amerykaninowi nie równy.. Jest bardzo wiele rzeczy za co należy USA podziwiać i być im wdzięcznym.. Całe zło tego kraju to zaledwie parę ośrodków, m.in. Pentagon i CIA. Jednak to właśnie jankesom zawdzięczamy to że Polska nie jest już suwerennym krajem. Wciągają nas w swoje wojenki, korumpują nam polityków z najwyższego szczebla itd itp. Jednym słowem - uczynili z naszej ojczyzny "bananową (kartoflana) republikę".

Data: 2010-07-12 15:52:56
Autor: Old Speckled Hen

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:i1fnfo$4r9$2news.onet.pl...
[...]

no coz - widac ze jedynie polscy politycy (z jakichkolwiek wzgledow) daja sie manipulowac. Jakos nie widze aby tak bylo z Czechami, Bulgaria, Niemcam, Francja... Amerykance to potega ktora pozwolila na wczesniejsze zakonczenia I & II WS i poniosla olbrzymie straty z tego powodu. Ot za blisko amerykanskiej dupy sie nie trzymac - lapownictwo prawdopodobnie gra duza role jak zawsze...

osh

Data: 2010-07-12 22:57:20
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-12 21:52, Old Speckled Hen pisze:

[...]

No chyba jednak się mylisz.. Bułgaria w czasie wojny w Jugosławii udostępniła swoje lotniska wojskowe jankesom zupełnie za darmo. A przypominam że bliski sojusznik USA - Turcja zażądała mld.$ za udostępnienie swoich lotnisk w czasie wojny w Iraku. Czechy tak samo Amerykanie maja w kieszeni, ta zgoda na  radar antyrakietowy to nie było coś zrobione z czystej sympatii.
Niemcy to do przed epoką Schroedera były tylko potulnymi wykonawcami jankeskich poleceń. Zaś Francja swoja niezależność zawdzięcza tylko człowiekowi tak charakternemu jakim był De Gaulle..

Oczywiście, ale dla naszych polityków widmo płatnych odczytów na uczelniach USA (100 000$ sztuka) jest bardzo kuszące.

Data: 2010-07-12 18:05:09
Autor: mkałrwan jest debilem
UWAGA! UWAGA! UWAGA! BARDZO NIEDOBRA WIADOMOŚĆ DLA RODZICÓW! PEDOFIL NA WOLNOŚCI !!!

Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał...

Którego katabasa wypuścili?

Przemysław Warzywny

--

"Skąd jednak wziął się ten autentyczny tragizm Kaczyńskiego? W 1990 czy 1991 roku, jeszcze jako "żoliborski konserwatysta", chciał być przywódcą polskiej inteligencji, skuteczniejszym od Adama Michnika. Zamiast tego stał się ostatecznie populistycznym liderem, skuteczniejszym od Andrzeja Leppera".

Data: 2010-07-12 18:24:28
Autor: Grzegorz Z.
a mógł zostać królem....
Wtedy jego zboczenie byłoby zboczeniem słusznym, każdy lefebrysta na tej
grupie to potwierdzi.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

UWAGA! UWAGA! UWAGA! BARDZO NIEDOBRA WIADOMOŚĆ DLA RODZICÓW! PEDOFIL NA WOLNOŚCI !!!