UWAGA ! ! ! Zmiana Przepisów w prawie o ruchu drogowym.

Data: 2011-05-15 06:54:30
Autor: Lew2
UWAGA ! ! ! Zmiana Przepisów w prawie o ruchu drogowym.
On 13 Maj, 20:31, artnow <art...@lodz.home.pl> wrote:
Już za kilka dni w życie wchodzą nowe przepisy dające nowe prawa dla
rowerzystów.

Ze szczegółami proponuję zapoznać się tutaj:http://bit.ly/jxUst4

Im więcej osób będzie je znało, tym więcej nieszczęść będzie można uniknąć.

artnow

Nigdy nie pozwolę mojemu dziecku na jazdę po jezdni rowerem zwłaszcza
w dużym mieście. Podobnie sam nie jeżdżę rowerem bo nie jestem
samobójcą. Rowerem jeżdżę tylko po polnych drogach oraz w parkach..
Ewentualnie po chodniku.
1) Przepisy, nawet te zmienione nie gwarantują żadnego bezpieczeństwa
rowerzyście (nawet zakładając utopjnie, że ktoś je przestrzega).
2) Żadne przepisy, ani stare ani nowe nie są przestrzegane. (tzn.
pomijam marginalny 1 % kierowców w samochodach z literą "L").

To tyle. Bezpieczniej samochodem.

Data: 2011-05-15 11:39:00
Autor: climbus
On May 15, 3:54 pm, Lew2 <walde...@hotmail.com> wrote:
> [...]

2) Żadne przepisy, ani stare ani nowe nie są przestrzegane. (tzn.
pomijam marginalny 1 % kierowców w samochodach z literą "L").

I to jest błędne koło. Samochodem bezpieczniej dlatego coraz więcej
osób jeździ samochodami i jest jeszcze mniej bezpiecznie.

Od kierowców samochodów w dużej części zależy czy jazda rowerem będzie
bezpieczna. Chcecie aby Wasze dzieci były bezpieczne, sami zachowujcie
się na drogach odpowiedzialnie.

Oczywiście rowerzyści też powinni uczyć się i przestrzegać przepisów i
odpowiedzialności.

Data: 2011-05-15 12:23:39
Autor: Lew2
On 15 Maj, 20:39, climbus <clim...@gmail.com> wrote:

> [...]

I to jest błędne koło. Samochodem bezpieczniej dlatego coraz więcej
osób jeździ samochodami i jest jeszcze mniej bezpiecznie.
Ale ja tego koła nie przerwę. W samochodzie jest bezpieczniej na
rowerze. W mieście co najwyżej zgniotę blachę, a ubezpieczyciel
wypłaci. Na rowerze w najlepszym wypadku złamię nogę a może być
gorzej.

Od kierowców samochodów w dużej części zależy czy jazda rowerem będzie
bezpieczna. Chcecie aby Wasze dzieci były bezpieczne, sami zachowujcie
się na drogach odpowiedzialnie.
Powtórz to zdanie 20 mln kierowców.

Oczywiście rowerzyści też powinni uczyć się i przestrzegać przepisów i
odpowiedzialności.- Ukryj cytowany tekst -
Znam przepisy i co z tego? Nie zrozumiałeś co napisałem w punkcie 1).
Przepisy nie gwarantują bezpieczeństwa, bo są źle ułożone. Zresztą
dlatego nikt nie ma do nich szacunku, a jakością nie odbiegają od
reszty polskiego prawa. Ja tego nie zmienię, ani nie zamierzam z tym
walczyć. Korzystam z samochodu, a nie roweru. I tyle.

Data: 2011-05-15 12:36:39
Autor: climbus
On May 15, 9:23 pm, Lew2 <walde...@hotmail.com> wrote:

[...]

Każdy może dołożyć trzy grosze do przerwania tego koła. Wystarczy
zwracać uwagę na rowerzystów a powoli dojdzie się do lepszych
rezultatów. Z roku na rok jest coraz lepiej. Powoli ale lepiej. Czym
więcej rowerzystów na drogach tym bezpieczniej.

> Od kierowców samochodów w dużej części zależy czy jazda rowerem będzie
> bezpieczna. Chcecie aby Wasze dzieci były bezpieczne, sami zachowujcie
> się na drogach odpowiedzialnie.

Powtórz to zdanie 20 mln kierowców.

Długa droga przed nami ;)

> [...]

reszty polskiego prawa. Ja tego nie zmienię, ani nie zamierzam z tym
walczyć. Korzystam z samochodu, a nie roweru. I tyle.

Korzystaj (twój wybór) ale przestrzegaj przepisów oraz stosuj dobre
praktyki. Aby inni byli bezpieczniejsi.

UWAGA ! ! ! Zmiana Przepisów w prawie o ruchu drogowym.