UWAGA na CMAS-POLSKA.ORG - kolejna cmasowska ruchawka

Data: 2016-06-01 08:28:19
Autor: KOLEJNY LEMING
UWAGA na CMAS-POLSKA.ORG - kolejna cmasowska ruchawka
Dnia 2014-09-17, CMAS został wpisany do KRS w rejestrze stowarzyszeń. WOW!!!

Jego strona: WWW.CMAS-POLSKA.ORG - oczywiście nie działa.
Strona cmas.pl - nie należy do CMAS, tylko do PTTK

REGON: 147456080
NIP: 9512386361
KRS: 0000523573

Członkowie reprezentacji:
Nazwisko i imię Funkcja lub stanowisko
Iwanowicz Mariusz Członek Zarządu
Furmanek Tymoteusz Jerzy Prezes Zarządu
Pruski Błażej Sekretarz
Matuszewska Benducka Elżbieta Alina Wiceprezes
Dobrowolski Sebastian Wiceprezes

Czyli prezesem został jakiś figurant przeznaczony na odstrzał, a z tylnego siedzenia rządzi Ela Benducka.
Czyli KDP nie ma wpisu do KRS, ale wydaje papiery CMAS... WOW!!!

Siedzibą CMAS jest willa na warszawskim Służewiu:
http://www.krs-online.com.pl/cmas-polska-krs-1376647.html

Trochę mam kaca od tej WSIowej ruchawki,
Prezes KDP

Data: 2016-06-18 08:47:49
Autor: pnowinow
W dniu środa, 1 czerwca 2016 17:28:20 UTC+2 użytkownik KOLEJNY LEMING napisał:
[...]

Tak, czy inaczej to dobra zmiana.
Trochę nie wierzę, bo Ela szkoliła w SSI, ale co tam. Przynajmniej dobrze nurkuje, nie to co dziadki.

P.S. Kiedy odstawisz psychotropy ?

PNK

Data: 2016-06-19 23:31:19
Autor: Animka
W dniu 2016-06-18 o 17:47, pnowinow@gmail.com pisze:
[...]

Może byście sie wybrali nurkowie do Poznania i poszukali w Warcie tej nieszczęsnej, oszukanej, utopionej Ewy?
Tyle szmalu juz na jej poszukiwanie poszło. Jakieś warchoły chyba ja szukali.

--
animka

UWAGA na CMAS-POLSKA.ORG - kolejna cmasowska ruchawka