UWAGA na tej grupie pod nickiem Pan hrabia Bobrowski

Data: 2011-12-21 13:43:02
Autor: Obserwator
UWAGA na tej grupie pod nickiem Pan hrabia Bobrowski
...pisze oszust ze Szecina !

.....oczywiscie zawziecie broni rzadu Tuska i prezydenta Komorowskiego.

Uwaga oszust !!! - Szczecin

Lokalizacja:
    Szczecin, Zachodniopomorskie, Polska

Data opublikowania:
    20-09-2011

Strona, na której oszust zamieścił ogłoszenie to:

http://owi.pl/ogloszenie/Sprzedam_leki_tramalclonazepamrelaniumdiazepamxanaxafobamfentanyl_i_inne,279571

Nie kupujcie nic od tej osoby - może posługiwać się następującymi adresami email:

pureint051@gmail.com,
ryszard.krawczyski@gmail.com,
radek579325@gmail.com,
tomekpiatek051@gmail.com.

Osoba ta żąda wpłaty na następujące konto bankowe

78114020040000380255271430

78 1140 2004 0000 3802 5527 1430

Osoba ta może pochodzić ze Szczecina lub okolic. Jego emaile mogą być wysyłane
z następujących adresów IP:

83.21.183.96
79.186.192.23
83.9.0.57
83.21.184.159
79.191.71.89
83.9.2.76

Dzisiaj na tej grupie pisze z ip 83.9.2.76 Mierzyn zachodniopomorskie pod
nickiem Pan hrabia Bobrowski:

http://www.my-ip-address-is.com/ip/83.9.2.0

Oszust nie sprzedaje lekow ktore wystawia w ogloszeniach. Oglasza sie na
stronach podanych pod linkiem:

http://www.dodajoszusta.pl/historia/1417-nie-szprzedaje-lekow-ktore-wystawia-w-ogloszeniach.html

Data: 2011-12-21 14:54:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcsnp6$n3s$1inews.gazeta.pl...
http://www.my-ip-address-is.com/ip/83.9.2.0

Wpisałem mój adres IP na tej stronie i wyszło mi, że jestem z Bydgoszczy. Daję słowo, że nie mieszkam w Bydgoszczy, ani też tam nigdy nie byłem. Jestem właśnie z zachodniopomorskiego.

Data: 2011-12-21 14:08:48
Autor: Obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Wpisałem mój adres IP na tej stronie i wyszło mi, że jestem z Bydgoszczy. Daję słowo, że nie mieszkam w Bydgoszczy, ani też tam nigdy nie byłem. Jestem właśnie z zachodniopomorskiego.

ale mieszkasz w woj. szczecinskim. Masz dynamiczne ip, tak jak Pan hrabia Bobrowski.

Data: 2011-12-21 15:19:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jcsp9g$reh$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty chyba nie wiesz gdzie znajduje się Bydgoszcz? Powiem ci - w kujawsko-pomorskim.
Dalej. Jako żywo nie mieszkam w woj. szczecińskim. Mieszkam w zachodniopomorskim. Woj. szczecińskie nie istnieje od 1999 roku. I jak to się ma moje miejsce zamieszkania do Bydgoszczy? Nijak.
Jeśli twoje dane dot. tego pana są tej samej wartości, to ja po prostu ci nie wierzę.

Data: 2011-12-21 14:23:33
Autor: Obserwator
[...]

gdzie ty mieskasz to wiadomo dosc dokladnie:)

Data: 2011-12-21 15:32:46
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jcsq55$17a$1inews.gazeta.pl...
[...]

Powiedz. Nie wstydzę się mojego miejsca zamieszkania.

Data: 2011-12-21 16:09:48
Autor: rAzor
Użytkownik - Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Chrząszczyrzeboszyce, powiat Łękołody.

Data: 2011-12-22 09:53:09
Autor: rAzor
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):
> [...]
>>> Dalej. Jako żywo nie mieszkam w woj. szczecińskim. Mieszkam w

> Powiedz. Nie wstydzę się mojego miejsca zamieszkania.

A nie Walim, powiat Wałbrzych?

Data: 2011-12-22 11:05:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " rAzor" <bitstreem@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jcuum5$12l$1inews.gazeta.pl...
> [...]

>>> Dalej. Jako żywo nie mieszkam w woj. szczecińskim. Mieszkam w

> Powiedz. Nie wstydzę się mojego miejsca zamieszkania.

To Walim jest w zachodniopomorskim?

Data: 2011-12-21 15:55:55
Autor: stevep
Dnia 21-12-2011 o 15:08:48  Obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

[...]

Oborowi nie lubią hrabiów?

--
stevep

Data: 2011-12-21 15:55:05
Autor: stevep
Dnia 21-12-2011 o 14:54:02 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Jaka tego jest przyczyna?
Ty z Lublina, ja z Lublina.

--
stevep

Data: 2011-12-21 15:58:05
Autor: MH
 Obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

==============

A Wuj kogo obchodzi tutaj czyjś numerek IP , komuszy KGB'owcu ??  Stare
przyzwyczajenia z MO , czy z ORMO ??  Zainstaluj sę w końcu POLSKIE fonty ,
albo zgodnie z wytycznymi przejdź na cyrylicę !!

MH

Data: 2011-12-21 16:01:07
Autor: Ronald Kuczek
UWAGA na tej grupie pod nickiem Pan hrabia Bobrowski
On 12/21/2011 02:43 PM,  Obserwator wrote:
[...]
Cała wywód z IP to kosmiczna bzdura. To są adresy dynamiczne przydzielane przez tepsowy dhcp, na kogo wypadnie na tego bęc.
Gość może nadawać skąd ma ochotę, z dowolnego miejsca na globie (teoria o Szczecinie też bzdurna, przedostatni na liście to adres figurujący w bazie whois jako warszawski).
Z drugiej strony tonący brzytwy się chwyta, lista wymienionych leków nasuwa podejrzenia co do potencjalnych nabywców i zastosowania przez nich tych specyfików bynajmniej nie z lekarskiego zalecenia.
To wyjaśniałoby też dlaczego pt. Autor tego wywodu, domorosły Holmes prowadzi w tak zabawny sposób swoje "śledztwo".

RK

Data: 2011-12-21 15:26:04
Autor: Obserwator
Ronald Kuczek <kuczek@kuczek.pl> napisał(a):
[...]

nie zabwiaj sie w adwokata diabla. Oki?

Data: 2011-12-21 19:20:17
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-21 16:01, Ronald Kuczek pisze:
[...]

Ale rejon jest cały czas ten sam. Nie będzie ktoś z Szczecina miał agresu identyfikacyjnego wskazującego na Warszawę.

Data: 2011-12-21 19:28:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jct80r$r3n$1node2.news.atman.pl...
[...]

To się mylisz. Mnie pokazało Bydgoszsz, jestem z Łobza (100 km od Szczecina). Totalna bzdura.

Data: 2011-12-21 19:44:00
Autor: jadrys
[...]

Bo uĹźyłeś programu identyfikacyjnego ktĂłry przekłamuje. SprĂłbuj jakimś innym, badziewnym  to ten, pewnie pokaĹźe znowu inną lokalizację niezgodną z stanem faktycznym ani z tym bydgoskim.

Data: 2011-12-21 20:01:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jct9c6$sv8$1node2.news.atman.pl...

[...]

Użyłem programu do którego był link w poście obsrywatora, który oskarżał jakiegoś hrabiego o niecne czyny. I sprawdziłem IP. I mi wyszło jak napisałem.
Z ciekawości sprawdziłem inne strony i każda pokazywała co innego: Wrocław, Legnica, Chojnów. Jedyna pociecha w tym, że mój komputer znajduje się w Polsce.
I to byłoby na tyle w kwesti obsrywatora, hrabiego i IP.

Data: 2011-12-22 19:14:59
Autor: jadrys
[...]

Kwestiami obserwatorĂłw  i hrabi nie ma się co zajmować bo to zwykła dziecinada. Pewnie kumple z gimnazjum robią sobie jaja. Albo nawet to jedna osoba w wieku młodzieńczym.

Data: 2011-12-21 16:16:24
Autor: rAzor
UWAGA na tej grupie pod nickiem Pan hrabia Bobrowski
Użytkownik -  Obserwator napisał:
..pisze oszust ze Szecina !

A to nie jakiś klon heskowo-leprosiakowy?

Data: 2011-12-21 15:24:31
Autor: Obserwator
UWAGA na tej grupie pod nickiem Pan hrabia Bobrowski
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):
Użytkownik -  Obserwator napisał:
> ..pisze oszust ze Szecina !

A to nie jakiś klon heskowo-leprosiakowy?

 nie:)

Data: 2011-12-21 16:53:23
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-12-21 14:43,  Obserwator pisze:
[...]

To są adresy dynamiczne. Dziś ma to jeden komputer, jutro drugi. W ten sposób nic nie ustalisz, zakładając oczywiście, że nie robisz facetowi koło pióra z powodów osobistych.

Data: 2011-12-21 16:15:11
Autor: Obserwtor
Tomaszek <tomaszek1983@fuck.onet.pl> napisał(a):
> [...]

To są adresy dynamiczne. Dziś ma to jeden komputer, jutro drugi. W ten sposób nic nie ustalisz, zakładając oczywiście, że nie robisz facetowi koło pióra z powodów osobistych.

przeciez w tekscie do ktorego podalem link jest informacja, ze to jest ip dynamiczne. Ale to dla wlascicieli serwera nie jest ZADEN problem, aby uzyskac dokladniejsze dane o oszuscie.

ten typek pisze zreszta na tej grupie pod roznymi nickami i wy w dobrej wierze z nim sobie dyskutujecie,chcecie go przekonywac i to jest zalosne, bo oszusta teraz bronicie. Wielu narzeka na oszutow z PO, ale nic nie robi aby sytuacje zmienic.

To wlasciwie o co wam chodzi? Chcecie normalnej dyskusji czy chcecie przekonywac ewidentnych oszustow i klamcow  do zmiany pogladow politycznych?

Takich typkow z pod ciemnej gwiazdy nie zmienisie  poprzez dyskusje. Dyskutowac mozna tylko z ludzmi ktorzy przestrzegaja podstawowych zasad, nawet jesli sa z PO, SLD, palikociarzem czy z SLD.

Bardzo prosze, wiecej LOGIKI w rozumowaniu.

Data: 2011-12-21 17:18:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwtor" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jct0me$kgh$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dlaczego nie wolno dyskutować z ludżmi z PiS-u? NIe warto? Czy może jest jakiś inny powód?

Data: 2011-12-21 16:42:29
Autor: Obserwator
> [...]
>
> Bardzo prosze, wiecej LOGIKI w rozumowaniu.

Dlaczego nie wolno dyskutować z ludżmi z PiS-u? NIe warto? Czy może jest jakiś inny powód?

odpowiem ci , bo chce poprawic byka ktorego zrobilem w tekscie w slowie *spod* (cholercia, zawsze ten blad robie:)

Przeciez ja nie o tym pisalem, o co pytasz.

Wy  nie chcecie dyskutowac z PiS, bo nie macie argumentow merytorycznych, poza pomowieniami,oszczerstwami i inwektywami pod adresem przeciwnikow polityczych.

Rzadzi przeciez PO, a nie PiS. Postronny obserwator moze miec wrazenie, ze jest odwrotnie.

Prosze zauwazyc, ze tak postepuja totalitarysci !

Jeszcze raz o LOGIKE rozumowania prosze.

Data: 2011-12-21 18:02:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jct29l$pp3$1inews.gazeta.pl...
> [...]

jest odwrotnie.

Prosze zauwazyc, ze tak postepuja totalitarysci !

Jeszcze raz o LOGIKE rozumowania prosze.

No popatrz. A ja dałbym sobie rękę uciąć, że jest odwrotnie! I tu nie ma nic do rzeczy, kto rządzi.

Data: 2011-12-21 17:21:32
Autor: Obserwator
UWAGA na tej grupie pod nickiem Pan hrabia Bobrowski
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

No popatrz. A ja dałbym sobie rękę uciąć, że jest odwrotnie! I tu nie ma nic do rzeczy, kto rządzi.

nie jest odwrotnie, jest dokladnie tak jak pisze. A

1. Albo jestes przykladem czlowieka kompletnie zindoktrynowanego z jakim mamy do czynienia w Koreii Polnocnej, gdzie spoleczenstwo  zatracilo zdolnosc samodzielnego myslenia i uwaza, ze zyje w raju. Prosze sobie przejrzec filmy nagrane w Koreii Pol, na ktorych wypowiadaja sie ludzie, ktorym udalo sie uciec z tego *raju*. Ci uciekinierzy swiecie wierzyli, ze zyja w enklawie dobra, a nie zl,. bo tak im wyprala mozgi propaganda komusza. Propaganda PO dziala w sposob identyczmy na osoby podatne na manipulacje.
Propaganda w stylu komunistycznym, przepropgramowuje mozg i czyni z ludzi cyborgi, niezdolne do samodzielnego myslenia.

2. Albo, doskonale zdajesz sobie sprawe z tego co robisz.

Innej opcji NIE MA.

Data: 2011-12-21 18:32:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jct4is$2mj$1inews.gazeta.pl...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

No popatrz. A ja dałbym sobie rękę uciąć, że jest odwrotnie! I tu nie ma nic
do rzeczy, kto rządzi.

Innej opcji NIE MA.

Jest. I to ta najprawdziwsza:
Jesteś przykladem czlowieka kompletnie zindoktrynowanego przez PiS i miłość do prezia.

Data: 2011-12-21 17:45:47
Autor: Obserwator
> [...]

Jest. I to ta najprawdziwsza:
Jesteś przykladem czlowieka kompletnie zindoktrynowanego przez PiS i miłość do prezia.

nic podobnego. Mnie stac jest na krytyke PiS i nie bronie tej partii kiedy
widze, ze nie mam racji i potrafie obiektywnie ocenic lidera tej partii czy
sw. pamieci prezydenta. Zamiescilem tu przeciez kilka komentarzy i nawet tekstow na ten temat.

Natomiast zwolennicy PO, bronia absurdalnych i karygodnych zachowan lidera PO
i partii ktorej on przewodzi, poslugujac sie klamstwami,oszczerstwami,pomowieniami, niedorzecznymi argumentami w celu obrony tych anormalnych zachowan rezimu rzadzacego, wekslowaniem tematu oraz najczesciej inwektywami pod adresem swoich przeciwnikow politycznych.

Znajdz mi chociaz jedna swoja wypowiedz krytyczna pod adresem lidera PO lub partii ktora popierasz. --

Data: 2011-12-22 09:54:56
Autor: raff
> [...]

Prosze zauwazyc, ze tak postepuja totalitarysci !

Jeszcze raz o LOGIKE rozumowania prosze.

Lecz się człowieku na łeb.

Data: 2011-12-21 17:31:28
Autor: rAzor
[...]

A kto tu jest z PiSu?
No może Kawecki, bo głosował na PiS - i tu macie rację Kozikowski, z Kaweckim nie warto dyskutowac, a raczej nie da się. To tak samo jakby przemawiać do tostera.

Data: 2011-12-21 18:00:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jct1ku$ngd$2inews.gazeta.pl...
[...]

Ale ty jesteś z PiS-u lub jesteś sympatykiem PiS-u lub kochasz dozgonną miłością prezia Kaczyńskiego. Potwierdza to, choćby twoje pisiackie, zachowanie. Właśnie pisiackim sposobem przekręciłeś moje nazwisko.

Data: 2011-12-22 04:37:07
Autor: stevep
Dnia 21-12-2011 o 17:31:28 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

[...]

To wyj do księżyca.  :p

--
stevep

Data: 2011-12-22 04:36:12
Autor: stevep
Dnia 21-12-2011 o 16:53:23 Tomaszek <tomaszek1983@fuck.onet.pl> napisał(a):

[...]

Nie odbieraj mu złudzeń bo u niego natura esbeka się odezwała.
--
stevep

Data: 2011-12-21 21:58:57
Autor: Lorn
UWAGA na tej grupie pod nickiem Pan hrabia Bobrowski
W dniu 2011-12-21 14:43,  Obserwator pisze:
..pisze oszust ze Szecina !

Ech chłopie... coś tam, coś tam wiesz ;->

Data: 2011-12-22 09:51:56
Autor: Obsrywator
[...]

Zgłosiłeś już sprawę do kanadyjskiej policji? No zgłoś przymule. Zgłoś!

Data: 2011-12-22 16:49:14
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obsrywator" <bitstreem@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jcuujs$om$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ten człowiek jest na prawdę chory! Co ten "hrabia" mu zrobił, że tak go oczernia? Nie zauważyłem by był nieelegancki w stosunku do kogokolwiek. Musiał jakimś zdaniem trafić w czuły punkt! Może tu: http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator jest odpowiedź?

BomBel

Data: 2012-01-10 17:01:11
Autor: Obserwator
UWAGA na tej grupie pod nickiem Pan hrabia Bobrowski

Oszust znowu sie pojawil na grupie, wiec podzrzucam watek.
Jednoczesnie ostrzegam, ze jesli nadal bedzie tu rozrabial, przesle jego dane na policje.

Data: 2012-01-10 10:24:32
Autor: jr
UWAGA na tej grupie pod nickiem Pan hrabia Bobrowski
On 10 Sty, 18:01, " Obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
Oszust znowu sie pojawil na grupie, wiec podzrzucam watek.

Miałeś podrzucić link  i czym sie zajmujesz ?
jb

Data: 2012-01-10 18:37:54
Autor: Obserwator
UWAGA na tej grupie pod nickiem Pan hrabia Bobrowski
jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): Miałeś podrzucić link  i czym sie zajmujesz ?

***********************************

chcesz sie uzerac z klonami i chamskimi spamerami, czy chcesz podyskutowac?

Podalem ci informacje, ale skoro nie potrafisz ich uzyc, wrzucam link, ale nie
recze czy sie otworzy:

ipn.gov.pl/download.php?s=1&id=3913

Data: 2012-01-10 18:40:42
Autor: Obserwator
UWAGA na tej grupie pod nickiem Pan hrabia Bobrowski
Jacek Bialy.

Mozesz sprobowac i tak (pierwsza pozycja):

http://www.google.ca/search?q=ipn.gov.pl%2Fdownload.php%3Fs%3D1%26id%3D3913&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-GB:official&client=firefox-a&source=hp&channel=np

lub ze skroconego linku:

http://tinyurl.com/7lh6og9

Data: 2012-01-10 20:20:30
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 10 styczeń 2012 19:40:

[...]

Coś o więziennictwie i Białystoku.

Data: 2012-01-11 00:21:41
Autor: jr
UWAGA na tej grupie pod nickiem Pan hrabia Bobrowski
On 10 Sty, 19:37, " Obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
jr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

[...]

Dziękuję.
Gdy cytujesz coś z sieci, zawsze podawaj linki zamiast 'kłapać pustą
gebą'.
Ja tam IPN-owi wierzę, lecz tekst jest tylko wklepanym tekstem.
Dlatego najlepiej mieć fotokopie dokumentów.
Pozdrawiam
jb

Data: 2012-01-10 18:34:42
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jehqsn$29t$1inews.gazeta.pl...

Oszust znowu sie pojawil na grupie, wiec podzrzucam watek.
Jednoczesnie ostrzegam, ze jesli nadal bedzie tu rozrabial, przesle jego dane
na policje.

Czy przypadkiem nie jest to ten sam oszust z: http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator ?  Ty chłopie masz coś z głową!

BomBel

Data: 2012-01-10 20:18:27
Autor: Marek Czaplicki
UWAGA na tej grupie pod nickiem Pan hrabia Bobrowski
Gerlof pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 10 styczeń 2012 18:57:

Facet straszy kogo się da. Wystarczy, że ktoś odniesie się krytycznie do
jego wypowiedzi i zasugeruje problemy psychiczne. Faktycznie, coś z tym
facetem jest nie tak.

ORMO-owców ci u nas dostatek. :-)

Data: 2012-01-11 05:14:40
Autor: stevep
Dnia 10-01-2012 o 20:18:27 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Sami twoi koledzy.  :D
--
stevep

Data: 2012-01-11 05:34:44
Autor: Obserwator
UWAGA na tej grupie pod nickiem Pan hrabia Bobrowski
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

ORMO-owców ci u nas dostatek. :-)

ORMO-wcow? Publiczna informacja o oszuscie, to ormowiec zamieszczal?

Ty normalny jestes ? Kazdy normalny i uczciwy czlowiek, za taka informacje moze tylko podziekowac, a ty popierasz oszusta? Czy ciebie tez mam dolaczyc do ewentualnegp zgloszenia tego oszusta na policje?

Taka publicznas obrona oszusta, to tez przestepstwo. --

Data: 2012-01-11 09:09:56
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jej71k$is5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Idąc za radą swego prawnika zgłosiłem w ubiegłym roku sprawę na policję. Przeglądając z prawnikiem inne wypowiedzi w/w na tym forum zauważyłem, że pomówienia i inwektywy tej osoby dotyczą również innych osób. Biorę pod uwagę, że osoba podpisująca się Obserwator ma problemy psychiczne ale nie pozwolę by czuł się bezkarny. Oczywiście nie mam nic wspólnego z bredniami które tu wypisuje na mój temat.

BBR

Data: 2012-01-11 09:42:28
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Obsrywatorku! Niebawem będziesz sam ze sobą dyskutował, gdy wszystkich rzeczywistych i wyimaginowanych przeciwników pokonasz i umieścisz w ciupie
Uważaj tylko, żeby oni cię tam wpierw nie umieścili. Takich papierowych gierojów już kilku przewinęło się na psp i słuch o nich zaginął.

Data: 2012-01-11 05:13:24
Autor: stevep
Dnia 10-01-2012 o 18:01:11  Obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

Oszust znowu sie pojawil na grupie, wiec podzrzucam watek.
Jednoczesnie ostrzegam, ze jesli nadal bedzie tu rozrabial, przesle jego  dane
na policje.

Hmmm, natury kapusia nic nie jest w stanie zmienić.

--
stevep

Data: 2012-01-11 09:11:53
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "Gerlof" <latajacy.holender@piraci.nl> napisał w wiadomości news:13z0zlzfpyfzk.16x2k04ydnurv$.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 10 Jan 2012 17:01:11 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

Oszust znowu sie pojawil na grupie, wiec podzrzucam watek.
Jednoczesnie ostrzegam, ze jesli nadal bedzie tu rozrabial, przesle jego dane
na policje.

Prześlij chłopie, prześlij. Nie zwlekaj. Ty na prawdę masz coś nie tak z
główką.

G.