UWAGA na tej grupie pod nickiem Pan hrabia Bobrowski

Data: 2011-12-21 14:54:02
Autor: Bogdan Idzikowski
UWAGA na tej grupie pod nickiem Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcsnp6$n3s$1inews.gazeta.pl...
http://www.my-ip-address-is.com/ip/83.9.2.0

Wpisałem mój adres IP na tej stronie i wyszło mi, że jestem z Bydgoszczy. Daję słowo, że nie mieszkam w Bydgoszczy, ani też tam nigdy nie byłem. Jestem właśnie z zachodniopomorskiego.

Data: 2011-12-21 14:08:48
Autor: Obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Wpisałem mój adres IP na tej stronie i wyszło mi, że jestem z Bydgoszczy. Daję słowo, że nie mieszkam w Bydgoszczy, ani też tam nigdy nie byłem. Jestem właśnie z zachodniopomorskiego.

ale mieszkasz w woj. szczecinskim. Masz dynamiczne ip, tak jak Pan hrabia Bobrowski.

Data: 2011-12-21 15:19:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jcsp9g$reh$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty chyba nie wiesz gdzie znajduje się Bydgoszcz? Powiem ci - w kujawsko-pomorskim.
Dalej. Jako żywo nie mieszkam w woj. szczecińskim. Mieszkam w zachodniopomorskim. Woj. szczecińskie nie istnieje od 1999 roku. I jak to się ma moje miejsce zamieszkania do Bydgoszczy? Nijak.
Jeśli twoje dane dot. tego pana są tej samej wartości, to ja po prostu ci nie wierzę.

Data: 2011-12-21 14:23:33
Autor: Obserwator
[...]

gdzie ty mieskasz to wiadomo dosc dokladnie:)

Data: 2011-12-21 15:32:46
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jcsq55$17a$1inews.gazeta.pl...
[...]

Powiedz. Nie wstydzę się mojego miejsca zamieszkania.

Data: 2011-12-21 16:09:48
Autor: rAzor
Użytkownik - Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Chrząszczyrzeboszyce, powiat Łękołody.

Data: 2011-12-22 09:53:09
Autor: rAzor
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):
> [...]
>>> Dalej. Jako żywo nie mieszkam w woj. szczecińskim. Mieszkam w

> Powiedz. Nie wstydzę się mojego miejsca zamieszkania.

A nie Walim, powiat Wałbrzych?

Data: 2011-12-22 11:05:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " rAzor" <bitstreem@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jcuum5$12l$1inews.gazeta.pl...
> [...]

>>> Dalej. Jako żywo nie mieszkam w woj. szczecińskim. Mieszkam w

> Powiedz. Nie wstydzę się mojego miejsca zamieszkania.

To Walim jest w zachodniopomorskim?

Data: 2011-12-21 15:55:55
Autor: stevep
Dnia 21-12-2011 o 15:08:48  Obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

[...]

Oborowi nie lubią hrabiów?

--
stevep

Data: 2011-12-21 15:55:05
Autor: stevep
Dnia 21-12-2011 o 14:54:02 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Jaka tego jest przyczyna?
Ty z Lublina, ja z Lublina.

--
stevep

UWAGA na tej grupie pod nickiem Pan hrabia Bobrowski