UWAGA na tej grupie pod nickiem Pan hrabia Bobrowski

Data: 2011-12-21 16:53:23
Autor: Tomaszek
UWAGA na tej grupie pod nickiem Pan hrabia Bobrowski
W dniu 2011-12-21 14:43,  Obserwator pisze:
Osoba ta może pochodzić ze Szczecina lub okolic. Jego emaile mogą być wysyłane
z następujących adresów IP:

83.21.183.96
79.186.192.23
83.9.0.57
83.21.184.159
79.191.71.89
83.9.2.76

To są adresy dynamiczne. Dziś ma to jeden komputer, jutro drugi. W ten sposób nic nie ustalisz, zakładając oczywiście, że nie robisz facetowi koło pióra z powodów osobistych.

Data: 2011-12-21 16:15:11
Autor: Obserwtor
Tomaszek <tomaszek1983@fuck.onet.pl> napisał(a):
> [...]

To są adresy dynamiczne. Dziś ma to jeden komputer, jutro drugi. W ten sposób nic nie ustalisz, zakładając oczywiście, że nie robisz facetowi koło pióra z powodów osobistych.

przeciez w tekscie do ktorego podalem link jest informacja, ze to jest ip dynamiczne. Ale to dla wlascicieli serwera nie jest ZADEN problem, aby uzyskac dokladniejsze dane o oszuscie.

ten typek pisze zreszta na tej grupie pod roznymi nickami i wy w dobrej wierze z nim sobie dyskutujecie,chcecie go przekonywac i to jest zalosne, bo oszusta teraz bronicie. Wielu narzeka na oszutow z PO, ale nic nie robi aby sytuacje zmienic.

To wlasciwie o co wam chodzi? Chcecie normalnej dyskusji czy chcecie przekonywac ewidentnych oszustow i klamcow  do zmiany pogladow politycznych?

Takich typkow z pod ciemnej gwiazdy nie zmienisie  poprzez dyskusje. Dyskutowac mozna tylko z ludzmi ktorzy przestrzegaja podstawowych zasad, nawet jesli sa z PO, SLD, palikociarzem czy z SLD.

Bardzo prosze, wiecej LOGIKI w rozumowaniu.

Data: 2011-12-21 17:18:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwtor" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jct0me$kgh$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dlaczego nie wolno dyskutować z ludżmi z PiS-u? NIe warto? Czy może jest jakiś inny powód?

Data: 2011-12-21 16:42:29
Autor: Obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Bardzo prosze, wiecej LOGIKI w rozumowaniu.

Dlaczego nie wolno dyskutować z ludżmi z PiS-u? NIe warto? Czy może jest jakiś inny powód?

odpowiem ci , bo chce poprawic byka ktorego zrobilem w tekscie w slowie *spod* (cholercia, zawsze ten blad robie:)

Przeciez ja nie o tym pisalem, o co pytasz.

Wy  nie chcecie dyskutowac z PiS, bo nie macie argumentow merytorycznych, poza pomowieniami,oszczerstwami i inwektywami pod adresem przeciwnikow polityczych.

Rzadzi przeciez PO, a nie PiS. Postronny obserwator moze miec wrazenie, ze jest odwrotnie.

Prosze zauwazyc, ze tak postepuja totalitarysci !

Jeszcze raz o LOGIKE rozumowania prosze.

Data: 2011-12-21 18:02:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jct29l$pp3$1inews.gazeta.pl...
> [...]

jest odwrotnie.

Prosze zauwazyc, ze tak postepuja totalitarysci !

Jeszcze raz o LOGIKE rozumowania prosze.

No popatrz. A ja dałbym sobie rękę uciąć, że jest odwrotnie! I tu nie ma nic do rzeczy, kto rządzi.

Data: 2011-12-21 17:21:32
Autor: Obserwator
UWAGA na tej grupie pod nickiem Pan hrabia Bobrowski
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

No popatrz. A ja dałbym sobie rękę uciąć, że jest odwrotnie! I tu nie ma nic do rzeczy, kto rządzi.

nie jest odwrotnie, jest dokladnie tak jak pisze. A

1. Albo jestes przykladem czlowieka kompletnie zindoktrynowanego z jakim mamy do czynienia w Koreii Polnocnej, gdzie spoleczenstwo  zatracilo zdolnosc samodzielnego myslenia i uwaza, ze zyje w raju. Prosze sobie przejrzec filmy nagrane w Koreii Pol, na ktorych wypowiadaja sie ludzie, ktorym udalo sie uciec z tego *raju*. Ci uciekinierzy swiecie wierzyli, ze zyja w enklawie dobra, a nie zl,. bo tak im wyprala mozgi propaganda komusza. Propaganda PO dziala w sposob identyczmy na osoby podatne na manipulacje.
Propaganda w stylu komunistycznym, przepropgramowuje mozg i czyni z ludzi cyborgi, niezdolne do samodzielnego myslenia.

2. Albo, doskonale zdajesz sobie sprawe z tego co robisz.

Innej opcji NIE MA.

Data: 2011-12-21 18:32:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jct4is$2mj$1inews.gazeta.pl...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

No popatrz. A ja dałbym sobie rękę uciąć, że jest odwrotnie! I tu nie ma nic
do rzeczy, kto rządzi.

Innej opcji NIE MA.

Jest. I to ta najprawdziwsza:
Jesteś przykladem czlowieka kompletnie zindoktrynowanego przez PiS i miłość do prezia.

Data: 2011-12-21 17:45:47
Autor: Obserwator
> [...]

Jest. I to ta najprawdziwsza:
Jesteś przykladem czlowieka kompletnie zindoktrynowanego przez PiS i miłość do prezia.

nic podobnego. Mnie stac jest na krytyke PiS i nie bronie tej partii kiedy
widze, ze nie mam racji i potrafie obiektywnie ocenic lidera tej partii czy
sw. pamieci prezydenta. Zamiescilem tu przeciez kilka komentarzy i nawet tekstow na ten temat.

Natomiast zwolennicy PO, bronia absurdalnych i karygodnych zachowan lidera PO
i partii ktorej on przewodzi, poslugujac sie klamstwami,oszczerstwami,pomowieniami, niedorzecznymi argumentami w celu obrony tych anormalnych zachowan rezimu rzadzacego, wekslowaniem tematu oraz najczesciej inwektywami pod adresem swoich przeciwnikow politycznych.

Znajdz mi chociaz jedna swoja wypowiedz krytyczna pod adresem lidera PO lub partii ktora popierasz. --

Data: 2011-12-22 09:54:56
Autor: raff
 Obserwator <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]

Prosze zauwazyc, ze tak postepuja totalitarysci !

Jeszcze raz o LOGIKE rozumowania prosze.

Lecz się człowieku na łeb.

Data: 2011-12-21 17:31:28
Autor: rAzor
Użytkownik - Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

A kto tu jest z PiSu?
No może Kawecki, bo głosował na PiS - i tu macie rację Kozikowski, z Kaweckim nie warto dyskutowac, a raczej nie da się. To tak samo jakby przemawiać do tostera.

Data: 2011-12-21 18:00:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jct1ku$ngd$2inews.gazeta.pl...
[...]

Ale ty jesteś z PiS-u lub jesteś sympatykiem PiS-u lub kochasz dozgonną miłością prezia Kaczyńskiego. Potwierdza to, choćby twoje pisiackie, zachowanie. Właśnie pisiackim sposobem przekręciłeś moje nazwisko.

Data: 2011-12-22 04:37:07
Autor: stevep
Dnia 21-12-2011 o 17:31:28 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

[...]

To wyj do księżyca.  :p

--
stevep

Data: 2011-12-22 04:36:12
Autor: stevep
Dnia 21-12-2011 o 16:53:23 Tomaszek <tomaszek1983@fuck.onet.pl> napisał(a):

[...]

Nie odbieraj mu złudzeń bo u niego natura esbeka się odezwała.
--
stevep

UWAGA na tej grupie pod nickiem Pan hrabia Bobrowski