UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!

Data: 2012-06-29 15:00:19
Autor: Józef Gołaś
UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!
Era strzeliła własnie sobie ostatecznego samobója - przenoszę numer do playa - Własnie dostałem list papierowy że wprowadzają opłatę 0,04 zł czyli 4 grosze za:

sprawdzenie stanu konta w ofertach na karte *101#
oraz przez automat sieć juz zdziadziała kompletnie - nie wiem co jeszcze tam wymyślili i od kiedy bo nie chcizało mi sie tego wszystkiego czytac

Data: 2012-06-29 15:03:29
Autor: Józef Gołaś
UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!
uwaga płatne będą też połączenia z numerami*9898 i *9797 awiec z serwisem automatycznym --

Data: 2012-06-29 15:05:30
Autor: Józef Gołaś
UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!
stop zle przeczytałem połączenie *101# - opłata zgodnie z cennikiem

ale dziady

Data: 2012-06-29 17:22:07
Autor: J.F
Użytkownik "Józef Gołaś"  napisał w wiadomości
[...]

Jesli o mnie chodzi to im jeszcze pare miesiecy zostalo na poprawienie oferty
Potem konto zejdzie do zera ... i co proponujecie ? Play ?

sieć juz zdziadziała kompletnie - nie wiem co jeszcze tam wymyślili i od
kiedy bo nie chcizało mi sie tego wszystkiego czytac

Problem w tym ze u innych tez trzeba czytac :-)

J.

Data: 2012-06-29 20:35:45
Autor: kowtow
UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!
Kurcze mam prawie 300 zł ale jak to wprowadzą bo narazie nic nie dostałem i opłaty nie pobierają to wesprę jakąś fundację a dziadom podziękuję

Data: 2012-06-30 01:00:29
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "Józef Gołaś" <jozek58@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jskfu3$p44$1inews.gazeta.pl...
[...]

    Myślę, że dojrzało to już do złożenia skargi do UKE i rzecznika praw konsumenta, gdyż wprowadzenie opłaty za sprawdzenie salda uniemożliwia kontrolowanie wydatków jak też uniemożliwia kontrolowanie poprawności naliczania opłat za połączenia, a zaten stanowi poważne naruszenie zbiorowych praw konsumentów.

Data: 2012-06-29 23:04:58
Autor: to
UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!
begin Marcin Wasilewski
    Myślę, Ĺźe dojrzało to juĹź do złoĹźenia skargi do UKE i rzecznika praw
konsumenta, gdyż wprowadzenie opłaty za sprawdzenie salda uniemożliwia
kontrolowanie wydatków jak też uniemożliwia kontrolowanie poprawności
naliczania opłat za połączenia, a zaten stanowi poważne naruszenie
zbiorowych praw konsumentĂłw.

ROTFL.

Data: 2012-07-02 13:51:28
Autor: gregor
UWAGA podwyĹźka w TR-Mobile/Erze!!!
W dniu 2012-06-30 01:04, to pisze:

ROTFL.

wystarczy jeden maly donosik do UKE i T-Mobajl leży i jeszcze dowalą im karę bo jest to nielegalne uniemożliwianie kontroli stanu posiadanych środków

gregor

Data: 2012-07-02 14:27:23
Autor: Kierowca Bombowca
Użytkownik "gregor" <gregor@szu.pl> napisał w wiadomości news:jss1v5$78p$1inews.gazeta.pl...
[...]

Uniemożliwianie? *101# przestanie działać i do tego nielegalnie?

Kary żadnej nie będzie. W bankach za wypłatę gotówki z rachunku (okienko z marmurkiem) też nieraz płaci się, np. 9 zł od każdej operacji. A to takie same pieniądze przecież...

Ja się obawiam, że Demobil jest niejako forpocztą dla całego rynku i za nimi pójdą inni.

Data: 2012-06-30 14:38:58
Autor: qw121
[...]

Popieram!

Swoja droga tez odejde z tej sieci, tylko, ze najpierw musze wygadac to co mam na koncie (niestety sporo mi zostalo :((!

No i zrobilem blad, bo mam adres e-mail na serwerze eranet, wiec bede musial go zmienic i przeslac wszystkim znajomym! (co chyba jest najwiekszym problemem! :(((

Data: 2012-06-30 13:43:15
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 30 Jun 2012 14:38:58 +0200, qw121 napisał(a):

No i zrobilem blad, bo mam adres e-mail na serwerze eranet, wiec bede musial go zmienic i przeslac wszystkim znajomym! (co chyba jest najwiekszym problemem! :(((

Robienie sobie głównego adresu mailowego w domenie providera usług jest
jedną z najgłupszych rzeczy jakie kiedykolwiek można było zrobić.

I w miarę jak ceny własnych domen przesuwają się w kierunku pojedyńczych
dolarów za rok jest to coraz bardziej nierozsądne. Zwłaszcza od czasu jak
własne domeny można skierować na darmowe serwery mailowe jak google.
No chyba, że ktoś uzywa maila trzy razy w roku, np. do przesłania
słitaśnych fotek swojej pociechy wszystkim możliwym znajomym (umieszczając
wszystkie adresy w polu "do:"), wtedy nie ma specjalnej różnicy.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"kazdy fotograf ci powie ze przedmioty  na jasnym tle wychodza zawsze na

Data: 2012-06-30 15:01:51
Autor: Maciej Bebenek
Waldek Godel <nospam@youreholdingitwrong.org> wrote:
[...]

Pierwszy etap "odwiązania chłopa od ziemi" czyli przenoszenie numerów
telefonicznych zakończył się sukcesem. Moża sądzić, że Komisja Europejska w
następnym zażąda przenoszenia adresów emailowych między providerami. W
kolejce czekają rozwiązania przenoszenia adresów zamieszkania :-P

Data: 2012-06-30 14:10:48
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 30 Jun 2012 15:01:51 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

[...]

Z numerami to chłop nie miał wyboru - dostawał jaki dostawał. Albo za jaki
zapłacił. Zupełnie odwrotnie niż z domenami i kontami pocztowymi, gdzie niezależne od
providera konta były pierwsze.
Niestety świadomość tego u 87% gospodyń z Gdańska jest zerowa. I o ile u
Józefa Malinowskiego z Cipciborów Górnych to można jeszcze zrozumieć (on z
trudem czyta komunikaty pisane, więc nie można od niego oczekiwać
rozsądnego myślenia), to jak widzę rzekomo poważne firmy z adresami
kontaktowymi w domenie typu onet.pl, eranet.pl itp, to cycki do ziemi
opadają.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

Data: 2012-07-01 10:21:32
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-06-30 15:10, Waldek Godel pisze:
rozsądnego myślenia), to jak widzę rzekomo poważne firmy z adresami
kontaktowymi w domenie typu onet.pl, eranet.pl itp, to cycki do ziemi
opadają.

Akurat poczta na wp.pl czy onet.pl nie dziwi tak bardzo (pomijając względy antyprestiżowe), można bowiem z prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością założyć, że mail na tych serwisach jest pewniejszy niż mail na własnej domenie. Nikt takiego maila jeszcze nie stracił, a w przypadku bankructwa onet/wp baza maili na pewno zostanie komuś sprzedana, natomiast prawdopodobieństwo utraty maila z własnej domeny na skutek nieopłacenia przedłużenia domeny jest stosunkowo częste i zdarza się w realu.

Odnośnie "eranetu", to niekwestionowanym liderem jest tutaj @neostrada.pl

--
Liwiusz

Data: 2012-07-04 19:12:16
Autor: John Kołalsky
UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>

[...]

U spamerów chcesz swoją pocztę robić ?

Data: 2012-06-30 17:33:03
Autor: qw121
[...]

jak najlepiej zabrac sie do utworzenia wlasnej domeny i przekierowania konta pocztowego na jakis serwer typu o2.pl poczta.wp.pl itd?

Data: 2012-06-30 16:43:18
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 30 Jun 2012 17:33:03 +0200, qw121 napisał(a):

jak najlepiej zabrac sie do utworzenia wlasnej domeny i przekierowania konta pocztowego na jakis serwer typu o2.pl poczta.wp.pl itd?

Zarejestruj domenę u dowolnego registrara i przekieruj np. na konto google,
bo tam chyba jest najłatwiej. Sprawdzisz jak to działa itp.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-06-30 21:35:38
Autor: qw121
W dniu 2012-06-30 17:43, Waldek Godel pisze:
[...]

mozesz polecic jakiegos rejestratora (z wlasnego doswiadczenia)? i jakies konto pocztowe (poza wspomnianym juz googlem)?

Data: 2012-06-30 20:46:18
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 30 Jun 2012 21:35:38 +0200, qw121 napisał(a):

mozesz polecic jakiegos rejestratora (z wlasnego doswiadczenia)? i jakies konto pocztowe (poza wspomnianym juz googlem)?

to zależy jaka domena (polska/com/org), jakie są wymagania co do konta itp.
I to niespecjalnie jest temat na tą grupę

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-06-30 18:17:48
Autor: Jingiel
UWAGA podwyĹźka w TR-Mobile/Erze!!!

sieć juz zdziadziała kompletnie - nie wiem co jeszcze tam wymyślili i od
kiedy bo nie chcizało mi sie tego wszystkiego czytac

No to doczytaj i potem wróć,a nie siej plotek.
--
Jingiel

Data: 2012-07-02 10:13:12
Autor: Chris
UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!
Józef Gołaś nabazgrał(a):

[...]

Ile ci play płaci ?? może warto się zastanowić nad spamowaniem dla tej gównianej sieci ...

Data: 2012-07-02 13:52:29
Autor: gregor
W dniu 2012-07-02 10:13, Chris pisze:

Ile ci play płaci ?? może warto się zastanowić nad spamowaniem dla tej
gównianej sieci ...

Dlaczego jest niby gówniana ? ja uzywam pleya od 4 lat i nic zlego sie nie dzialo mam zasieg z 3 niezaleznych od siebie nadajnikow i kto ma lepiej ? :) mowa o PLAY, T-Mobajl, Plus

gregor

Data: 2012-07-02 14:26:41
Autor: Chris
UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!
gregor nabazgrał(a):

[...]

Miałem i zrezygnowałem z Play ze względu na problemy z dostępem do sieci, obecnie w firmie play nie działa bo nie ma zasięgu,  200m od tabliczki Warszawa, dziękuję nawet jeśli mają taniej niż inni to wolę coś co działa.

Data: 2012-07-02 14:56:16
Autor: gregor
UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!
W dniu 2012-07-02 14:26, Chris pisze:
gregor nabazgrał(a):

[...]

co za bzdury przecież Play korzysta z nadajników Orange i Plusa przełącz sie na inna siec albo ustaw automatyczną i bedzie dzialac nawet w buszu

gregor

Data: 2012-07-02 14:59:34
Autor: Chris
[...]

No to panie cuda są bo nie działa ...

Data: 2012-07-02 20:01:13
Autor: gregor
W dniu 2012-07-02 14:59, Chris pisze:

No to panie cuda są bo nie działa ...

> No to panie cuda są bo nie działa ...

To jakiś ułomny jesteś z resztą tak jak zwykły user komputer mi nie działą (a do prądu go Pan włączył)

- nie

- to jak to ma działać ?

- to Wasza wina

hehe typowy syndrom "ja wiem lepiej"

gregor

Data: 2012-07-03 08:35:53
Autor: Chris
[...]

Byłeś ? wiesz ?? jak nie to się zamknij i wciśnij w swoją mysia norkę ...

Data: 2012-07-03 06:51:54
Autor: Michal Tyrala
UWAGA podwyĹźka w TR-Mobile/Erze!!!
On Tue, 3 Jul 2012 08:35:53 +0200, Chris wrote:
 gregor nabazgrał(a):

> To jakiś ułomny jesteś z resztą tak jak zwykły user komputer mi nie działą > (a do prądu go Pan włączył)

 Byłeś ? wiesz ?? jak nie to się zamknij i wciśnij w swoją mysia norkę ...

Pokazac Ci telefon z SIM Playa zalogowany w roamingu wewnetrzym?
Ergo, problem masz Ty, nie Play.
--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-07-03 09:14:31
Autor: Chris
UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!
Michal Tyrala nabazgrał(a):

[...]

A co to ma do tego że tylko T-Mobile ma w tym miejscu zasięg ? inne sieci nie mają więc i roaming chuj da ale tak . .wiecie lepiej ...
Play, Orange, Plus działają bez problemu na zew. budynku ale w środku już nie ...

Data: 2012-07-03 08:54:41
Autor: Michal Tyrala

Ma do <jss5vn$f1j$1@inews.gazeta.pl>

Data: 2012-07-02 15:02:40
Autor: yabba
UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!
Użytkownik "Chris" <spam@spam.net> napisał w wiadomości news:jss423$t83$1inews.gazeta.pl...
gregor nabazgrał(a):

[...]

Nie ma też zasięgu Plusa i Orange? Play nie ma wszędzie swojej sieci i wtedy telefon może się przełączyć na BTS-y Orange albo Plus (jeśli uzytkownik odblokował w telefonie taką opcję).

BTW: W zeszłym roku miałem "softwarowe" zaniki zasięgu Orange w centrum Warszawy. Niby zasięg na telefonie był, ale dodzwonić do mnie się nie udawało.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-07-02 15:11:54
Autor: Chris
UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!
yabba nabazgrał(a):

[...]

Na zew. budynku bez problemu, full sieć, wew. tylko t-mobil a z każdą rozmową wychodzić poza budynek mija się z celem.

Inne miejsce, Warszawa Mokotów, w mieszkaniu zasięg poza T-Mobile tylko w jednym rogu przy oknie .. rozumiem że w innych sytuacjach jest odwrotnie ale krzyczenie tylko play a inni to dziady i złodzieje jest troszkę nie na miejscu, dla mnie takie bicie piany jest robione tylko przez marketing danej firmy, normalne na rynku gdzie zatrudnia się osoby odpowiedzialne za reklamę i dobą markę w internecie w tym grupy dyskusyjne, fora, komentarze do artykułów ...

Data: 2012-07-02 15:33:16
Autor: yabba
UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!
Użytkownik "Chris" <spam@spam.net> napisał w wiadomości news:jss6mr$d5a$1inews.gazeta.pl...
yabba nabazgrał(a):

[...]

Ciekawostka. Spotkałem się z tym, że była dostępna tylko jedna sieć (Plus), ale to były firmy położone poza miastami i wioskami.

Inne miejsce, Warszawa Mokotów, w mieszkaniu zasięg poza T-Mobile tylko w jednym rogu przy oknie ..

U mnie w domu słabo było z Orange, ale poprawili. Teraz z Play też jest słabo, ale telefon przełącza mi się na Plusa i nie odczuwam niedogodności.

[...]

Daleki jestem od twierdzenia, że ktoś jest złodziejem. Play ma dla mnie tę zaletę, że rachunki za 2 telefony są mniejsze niż wcześniej w Orange za jeden, a ilości wygadanych minut o wiele większe. Dodatkowo mam 3 sieci BTS-ów do wyboru i zawsze któraś działa (a ostatnio trafiam w miejsca ze słabym zasięgiem).
Znam też osoby, dla których oferta Playa jest mało atrakcyjna. Każdy wybiera optymalnym wariant dla siebie i to rozumiem.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-07-02 15:37:11
Autor: Chris
[...]

U nas cała sieć firmowa to ERA/T-Mobie i po prostu dołożyli nadajnik jak dostali info że albop będzie zasięg albo szukamy innego partnera :) firma nie krzak i setki pracowników ma.

[...]

Jak mówię .. sprawa losowa ...

[...]

Dokładnie, ja już dano zrezygnowałem np. z abonamentu i przeszedłem na tak-taka bo wychodzi mnie duzo taniej i nie jestem uwiązany abonamentami a na tel mnie stać i nie muszę szukać super promocji na 3 lata z tel za 500zł ..... gdzie po tym czasie i tak będzie kosztował 2 x tyle co obecnie nowy.

Data: 2012-07-02 23:17:34
Autor: J.F.
Dnia Mon, 2 Jul 2012 15:37:11 +0200, Chris napisał(a):
U nas cała sieć firmowa to ERA/T-Mobie i po prostu dołożyli nadajnik jak dostali info że albop będzie zasięg albo szukamy innego partnera :) firma nie krzak i setki pracowników ma.

Troche watpie, bo takiego nadajnika nie zaklada sie w tydzien, a i miesiac
chyba bedzie za krotko. A i wasze setki pracownikow to jest 0.00nic %
klientow :-)

Albo i tak mieli w planach, albo cierpliwie naciskaliscie.

J.

Data: 2012-07-02 22:18:39
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 2 Jul 2012 23:17:34 +0200, J.F. napisał(a):

Troche watpie, bo takiego nadajnika nie zaklada sie w tydzien, a i miesiac
chyba bedzie za krotko. A i wasze setki pracownikow to jest 0.00nic %
klientow :-)

Pikokomórkę można założyć w kilka dni. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński
aka Jan Strybyszewski

Data: 2012-07-04 19:16:59
Autor: John Kołalsky
UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org>

[...]

Kiedy się zwróci ?

Data: 2012-07-04 18:36:33
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 4 Jul 2012 19:16:59 +0200, John Kołalsky napisał(a):

Pikokomórkę można założyć w kilka dni.

Kiedy się zwróci ?

W typowym biurze w pierwszym miesiącu, w którym klient z wszystkimi kartami
zdecyduje się jednak pozostać a nie przejść do konkurencji z lepszym
zasięgiem.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

Data: 2012-07-03 08:35:03
Autor: Chris
UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!
J.F. nabazgrał(a):

[...]

Mnie to tam nie interesuje czy mieli w planach czy nie ważne że założyli i w najdalszym miejscu firmy otoczony 100 ścian mam zasięg na full :)

Data: 2012-07-03 12:26:21
Autor: yabba
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:12fz9sjhqvecm.1t2cd21ny1ez8$.dlg40tude.net...
[...]

Znam sytuację, że Orange w ciągu 2-3 miesięcy postawił mini BTS-a do obsługi około 30 osób.

--
Pozdrawiam,

yabba

UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!