UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!

Data: 2012-06-29 17:22:07
Autor: J.F
UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!
Użytkownik "Józef Gołaś"  napisał w wiadomości
Era strzeliła własnie sobie ostatecznego samobója - przenoszę numer do
playa -
Własnie dostałem list papierowy że wprowadzają opłatę 0,04 zł czyli 4 grosze
za:
sprawdzenie stanu konta w ofertach na karte *101#
oraz przez automat

Jesli o mnie chodzi to im jeszcze pare miesiecy zostalo na poprawienie oferty
Potem konto zejdzie do zera ... i co proponujecie ? Play ?

sieć juz zdziadziała kompletnie - nie wiem co jeszcze tam wymyślili i od
kiedy bo nie chcizało mi sie tego wszystkiego czytac

Problem w tym ze u innych tez trzeba czytac :-)

J.

UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!