UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!

Data: 2012-07-02 10:13:12
Autor: Chris
UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!
Józef Gołaś nabazgrał(a):

Era strzeliła własnie sobie ostatecznego samobója - przenoszę numer do
playa -
Własnie dostałem list papierowy że wprowadzają opłatę 0,04 zł czyli 4
grosze  za:
sprawdzenie stanu konta w ofertach na karte *101#
oraz przez automat
sieć juz zdziadziała kompletnie - nie wiem co jeszcze tam wymyślili i od
kiedy bo nie chcizało mi sie tego wszystkiego czytac

Ile ci play płaci ?? może warto się zastanowić nad spamowaniem dla tej gównianej sieci ...

Data: 2012-07-02 13:52:29
Autor: gregor
W dniu 2012-07-02 10:13, Chris pisze:

Ile ci play płaci ?? może warto się zastanowić nad spamowaniem dla tej
gównianej sieci ...

Dlaczego jest niby gówniana ? ja uzywam pleya od 4 lat i nic zlego sie nie dzialo mam zasieg z 3 niezaleznych od siebie nadajnikow i kto ma lepiej ? :) mowa o PLAY, T-Mobajl, Plus

gregor

Data: 2012-07-02 14:26:41
Autor: Chris
UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!
gregor nabazgrał(a):

[...]

Miałem i zrezygnowałem z Play ze względu na problemy z dostępem do sieci, obecnie w firmie play nie działa bo nie ma zasięgu,  200m od tabliczki Warszawa, dziękuję nawet jeśli mają taniej niż inni to wolę coś co działa.

Data: 2012-07-02 14:56:16
Autor: gregor
UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!
W dniu 2012-07-02 14:26, Chris pisze:
gregor nabazgrał(a):

[...]

co za bzdury przecież Play korzysta z nadajników Orange i Plusa przełącz sie na inna siec albo ustaw automatyczną i bedzie dzialac nawet w buszu

gregor

Data: 2012-07-02 14:59:34
Autor: Chris
[...]

No to panie cuda są bo nie działa ...

Data: 2012-07-02 20:01:13
Autor: gregor
W dniu 2012-07-02 14:59, Chris pisze:

No to panie cuda są bo nie działa ...

> No to panie cuda są bo nie działa ...

To jakiś ułomny jesteś z resztą tak jak zwykły user komputer mi nie działą (a do prądu go Pan włączył)

- nie

- to jak to ma działać ?

- to Wasza wina

hehe typowy syndrom "ja wiem lepiej"

gregor

Data: 2012-07-03 08:35:53
Autor: Chris
[...]

Byłeś ? wiesz ?? jak nie to się zamknij i wciśnij w swoją mysia norkę ...

Data: 2012-07-03 06:51:54
Autor: Michal Tyrala
UWAGA podwyĹźka w TR-Mobile/Erze!!!
On Tue, 3 Jul 2012 08:35:53 +0200, Chris wrote:
 gregor nabazgrał(a):

> To jakiś ułomny jesteś z resztą tak jak zwykły user komputer mi nie działą > (a do prądu go Pan włączył)

 Byłeś ? wiesz ?? jak nie to się zamknij i wciśnij w swoją mysia norkę ...

Pokazac Ci telefon z SIM Playa zalogowany w roamingu wewnetrzym?
Ergo, problem masz Ty, nie Play.
--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-07-03 09:14:31
Autor: Chris
UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!
Michal Tyrala nabazgrał(a):

[...]

A co to ma do tego że tylko T-Mobile ma w tym miejscu zasięg ? inne sieci nie mają więc i roaming chuj da ale tak . .wiecie lepiej ...
Play, Orange, Plus działają bez problemu na zew. budynku ale w środku już nie ...

Data: 2012-07-03 08:54:41
Autor: Michal Tyrala

Ma do <jss5vn$f1j$1@inews.gazeta.pl>

Data: 2012-07-02 15:02:40
Autor: yabba
UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!
Użytkownik "Chris" <spam@spam.net> napisał w wiadomości news:jss423$t83$1inews.gazeta.pl...
gregor nabazgrał(a):

[...]

Nie ma też zasięgu Plusa i Orange? Play nie ma wszędzie swojej sieci i wtedy telefon może się przełączyć na BTS-y Orange albo Plus (jeśli uzytkownik odblokował w telefonie taką opcję).

BTW: W zeszłym roku miałem "softwarowe" zaniki zasięgu Orange w centrum Warszawy. Niby zasięg na telefonie był, ale dodzwonić do mnie się nie udawało.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-07-02 15:11:54
Autor: Chris
UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!
yabba nabazgrał(a):

[...]

Na zew. budynku bez problemu, full sieć, wew. tylko t-mobil a z każdą rozmową wychodzić poza budynek mija się z celem.

Inne miejsce, Warszawa Mokotów, w mieszkaniu zasięg poza T-Mobile tylko w jednym rogu przy oknie .. rozumiem że w innych sytuacjach jest odwrotnie ale krzyczenie tylko play a inni to dziady i złodzieje jest troszkę nie na miejscu, dla mnie takie bicie piany jest robione tylko przez marketing danej firmy, normalne na rynku gdzie zatrudnia się osoby odpowiedzialne za reklamę i dobą markę w internecie w tym grupy dyskusyjne, fora, komentarze do artykułów ...

Data: 2012-07-02 15:33:16
Autor: yabba
UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!
Użytkownik "Chris" <spam@spam.net> napisał w wiadomości news:jss6mr$d5a$1inews.gazeta.pl...
yabba nabazgrał(a):

[...]

Ciekawostka. Spotkałem się z tym, że była dostępna tylko jedna sieć (Plus), ale to były firmy położone poza miastami i wioskami.

Inne miejsce, Warszawa Mokotów, w mieszkaniu zasięg poza T-Mobile tylko w jednym rogu przy oknie ..

U mnie w domu słabo było z Orange, ale poprawili. Teraz z Play też jest słabo, ale telefon przełącza mi się na Plusa i nie odczuwam niedogodności.

[...]

Daleki jestem od twierdzenia, że ktoś jest złodziejem. Play ma dla mnie tę zaletę, że rachunki za 2 telefony są mniejsze niż wcześniej w Orange za jeden, a ilości wygadanych minut o wiele większe. Dodatkowo mam 3 sieci BTS-ów do wyboru i zawsze któraś działa (a ostatnio trafiam w miejsca ze słabym zasięgiem).
Znam też osoby, dla których oferta Playa jest mało atrakcyjna. Każdy wybiera optymalnym wariant dla siebie i to rozumiem.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-07-02 15:37:11
Autor: Chris
[...]

U nas cała sieć firmowa to ERA/T-Mobie i po prostu dołożyli nadajnik jak dostali info że albop będzie zasięg albo szukamy innego partnera :) firma nie krzak i setki pracowników ma.

[...]

Jak mówię .. sprawa losowa ...

[...]

Dokładnie, ja już dano zrezygnowałem np. z abonamentu i przeszedłem na tak-taka bo wychodzi mnie duzo taniej i nie jestem uwiązany abonamentami a na tel mnie stać i nie muszę szukać super promocji na 3 lata z tel za 500zł ..... gdzie po tym czasie i tak będzie kosztował 2 x tyle co obecnie nowy.

Data: 2012-07-02 23:17:34
Autor: J.F.
Dnia Mon, 2 Jul 2012 15:37:11 +0200, Chris napisał(a):
U nas cała sieć firmowa to ERA/T-Mobie i po prostu dołożyli nadajnik jak dostali info że albop będzie zasięg albo szukamy innego partnera :) firma nie krzak i setki pracowników ma.

Troche watpie, bo takiego nadajnika nie zaklada sie w tydzien, a i miesiac
chyba bedzie za krotko. A i wasze setki pracownikow to jest 0.00nic %
klientow :-)

Albo i tak mieli w planach, albo cierpliwie naciskaliscie.

J.

Data: 2012-07-02 22:18:39
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 2 Jul 2012 23:17:34 +0200, J.F. napisał(a):

Troche watpie, bo takiego nadajnika nie zaklada sie w tydzien, a i miesiac
chyba bedzie za krotko. A i wasze setki pracownikow to jest 0.00nic %
klientow :-)

Pikokomórkę można założyć w kilka dni. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński
aka Jan Strybyszewski

Data: 2012-07-04 19:16:59
Autor: John Kołalsky
UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org>

[...]

Kiedy się zwróci ?

Data: 2012-07-04 18:36:33
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 4 Jul 2012 19:16:59 +0200, John Kołalsky napisał(a):

Pikokomórkę można założyć w kilka dni.

Kiedy się zwróci ?

W typowym biurze w pierwszym miesiącu, w którym klient z wszystkimi kartami
zdecyduje się jednak pozostać a nie przejść do konkurencji z lepszym
zasięgiem.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

Data: 2012-07-03 08:35:03
Autor: Chris
UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!
J.F. nabazgrał(a):

[...]

Mnie to tam nie interesuje czy mieli w planach czy nie ważne że założyli i w najdalszym miejscu firmy otoczony 100 ścian mam zasięg na full :)

Data: 2012-07-03 12:26:21
Autor: yabba
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:12fz9sjhqvecm.1t2cd21ny1ez8$.dlg40tude.net...
[...]

Znam sytuację, że Orange w ciągu 2-3 miesięcy postawił mini BTS-a do obsługi około 30 osób.

--
Pozdrawiam,

yabba

UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!