UWAGA - podwyżka w UPC!

Data: 2012-06-08 15:51:49
Autor: Marek S
UWAGA - podwyżka w UPC!
On 9 Maj, 15:40, Marcin N <marcin5.usun.wyka...@onet.pl> wrote:
Dostałem właśnie e-maila od UPC (jako ich klient), w którym opowiadają,
jak to się rozwijają i inne bajania, a na końcu... informacja, że
planują podwyżkę o 6 zł i że teraz mam czas na rozwiązanie umuwy jeśli
się nie zgadzam.

POdwyżka? Powinni dopłacać do tego gów... jakim jest UPC - a w umowie
powinien się znaleźć zapis o tym, iż nagle nie wycofają któregoś
kanału bo... ma za wysoki poziom (tak jak zrobili z: Discovery World,
Planete, TV Trwam)

UWAGA - podwyżka w UPC!