UWAGA... przelew multi>>mbank juz nie online

Data: 2013-06-06 07:45:29
Autor: wromek
UWAGA... przelew multi>>mbank juz nie online
15 min temu zrobilem sobie przelew znacznej kwoty z multi do mbanku i niestety nie zostal zaksiegowany online.
ktos z Was mial takie przypadki?

juz wiem o co chodzi, sznowny bank zapomnial mnie poinformowac, ze zablokowal moje konto w celach bezpieczenstwa bo kilka dni temu skladalem reklamacje dot. zmiany adresu do korespondencji. nie skladalem zadnej zmiany adresu na moj stary adres zamieszkania wiec zablokowali mi wszystko, lacznie z tym, ze nie poszlo polecenie zaplaty bardzo waznej faktury...

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2013-06-06 19:37:08
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "wromek" <wromek@...gmail.com> napisał w wiadomości news:kop7lq$ha5$1node1.news.atman.pl...
[...]

I dlatego te wszystkie "niemarmórkowe" banki, nie nadają się do profesjonalnych zastosowań.

Data: 2013-06-07 01:18:53
Autor: wromek
UWAGA... przelew multi>>mbank juz nie online
I dlatego te wszystkie "niemarmórkowe" banki, nie nadają się do profesjonalnych zastosowań.

na cale szczescie mbank juz jest marmurkowy...

--
pozdrawiam, wromek

UWAGA... przelew multi>>mbank juz nie online