UWAGA samobójca w celi

Data: 2012-04-25 19:29:57
Autor: matusm
UWAGA samobójca w celi

a jak nie to naczelnik ZK tez może wywierzyć  sprawiedliwość

http://fakty.interia.pl/polska/news/rewelacje-prokuratury-w-sprawie-smierci-gen-papaly,1789456

Kto byto pomyślał.ze byle doliniarz chodzi na włamanie do "Malucha " z giwera ????
W życiu bym na to nie  wpadł a byłem pewien,ze to Papała nadepnąl na odcicki esbeckiej mafi,,,,,,bo nadal,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-04-25 19:54:58
Autor: boukun
UWAGA samobójca w celi

Użytkownik "matusm" <matusm@interia.eu> napisał w wiadomości news:jn9cal$33e$1usenet.news.interia.pl...

[...]

~POmafia! [2 godziny temu]
Komendant Główny Polskiej Policji zginął przez przypadek,bo natknął się na złodziei samochodów...No qwa większej głPOty już chyba nie można wyprodukować!!! A wszyscy ,którzy coś wiedzieli na temat tego przypadku cudownie się POwiesili... Aaaa... Etatowym adwokatem tuska i PO jest Dubois,ten który bronił Pruszkowa i prawdopodobnych MORDERCÓW gen.Papały-Słowika i Boguckiego-głównych członków gangu pruszkowskiego!!! Jest on także pełnomocnikiem partii Platforma Obywatelska,tuska,komorowskiego i ostatnio łapówkarki sawickiej!!! Sprawdźcie w necie!!!! Bravo POlicja tuska !!!!! Na marginesie...bezczelność tej "władzy" sięgnęła już ZENITU!!!

Data: 2012-04-25 13:03:40
Autor: matador
UWAGA samobójca w celi
On 25 Kwi, 19:54, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

[...]

No i oczywiście przez "złodziei aut" Baranina się we Wiedniu powiesił
w areszcie.
A Słowik się przyznał.

matador.

Data: 2012-04-25 13:06:59
Autor: brat_olin
UWAGA samobójca w celi
On 25 Apr, 22:03, matador <matadorpika...@gmail.com> wrote:
> [...]

> sięgnęła już ZENITU!!!

No i oczywiście przez "złodziei aut" Baranina się we Wiedniu powiesił

Tu jest wytlumaczenie:

http://lazacylazarz.nowyekran.pl/post/60416,edward-mazur-zapragnal-wrocic-do-polski

Edward Mazur zapragnął wrócić do Polski

To było nie do zniesienia. Kumple od kielicha i geszeftów u władzy a
on wciąż musi siedzieć zaszczuty w swoim pałacu w USA. Czas najwyższy
było to zmienić, jest jeszcze tylu Polaczków do krojki i tyle
słowiańskich lasek do obcięcia, a latka lecą.

Jeżeli może przez przypadek spaść samolot z Prezydentem Polski, jeżeli
Olewnik mógł się sam porwać (samoporwać) przetrzymać dwa lata w
jakiejś studni (samoprzetrzymać), torturując się (samotorturując),
samozabić a potem samomataczyć i samowyłudzać pieniądze na rzecz
baronów SLD i Rutkowskiego to przecież Papałę mogła zabić byle ciura
złodziejska, która postanowiła obrobić z samochodu akurat
umundurowanego Generała Policji kompletnie nie przewidując, że może
być uzbrojony, a za to jak to złodziej trafiajaca bez mrugnięcią okiem
z broni krótkiej, z przyłożenia w środek czaszki. Polski tłum idiotów
łyknie przecież (tak jak łyknął próbę samobójstwa poprzez zadraśnięcie
policzka) każdy kit. Wszystkim zaraz będzie wiadomo, że typowy
złodziej samochodów idzie na robotę uzbrojony po zęby, nie badając
terenu, bez zamówienia, gdyż wystarczy, że wozik się podoba, oraz bez
orientu, że to Komendant Policji. Banał. Taki złodziej to debil
posiadający za to wspaniałe umiejętności manipulowania przez 15 lat
całymi grupami dochodzeniowymi, stwarzania w ich prostych
dedektywistycznych umysłach wrażenia mafijnych porachunków i
podrzucajacy umiejętnie fałszywe dokumenty wystarczające do
przygotowania wniosku o ekstradycję biednego Edwarda Mazura.

Gdy jeszcze przez przypadek tak zmanipulowana sprawa przez karka
idiotę trafi na kilkunastu idiotów w amerykańskim wymiarze
sprawiedliwości, dzięki którym rzecz mogła po sicie formalnym trafic
na wokandę sądu ekstradycyjnego Stanów Zjednoczonych - to naprawdę
mozna sie wkurwić i Edward Mazur się wkurwiał.

Jak każdy fałszywie oskarżony, któremu zamknięto drogę do domu i
odsunieto możliwości uczciwego zarabiania pieniędzy oraz piwka z
kolegami.

Doprawdy, najwyższy czas to naprawić! Przecież nie żyje już prawie
żaden oszczeraca - co zrozumiałe. bo ludzie źli są albo pechowi albo
nie radzą sobie z wyrzutami sumień i umierają w więzieniach. No więc
czas wracać. Wystarczy, ze ten z prokuratury, którego cwaniak Olewnik
po swoim samozabójstwie, tak wrabiał w fałszywe mataczenie powoła
teraz nową, lepszą grupę (gwarantem wyższego poziomu intelektualnego
niech będzie rodzina w PO) która zdemaskuje tego złodzieja idiotę, co
to zabił by ukraść, a potem wziął i nie ukradł. Potem znany z
rzetelności i wiarygodności dziennikarz Durczok ogłosi to w popularnej
stacji TVN w Faktach - co ma znaczenie bo informacja podana w Faktach,
z samej definicji staje się faktem - a potem potwierdzi
bezkompromisowy  i słynny dziennikarz śledczy (głownie ze
zdemaskowania łapownika Szeremietiewa, uniewinnionego bo system nie
zadziałał jak nalezy) Kittel Bertold, za którego uczciwość da słowo
honoru nie jeden były oficer UOP i WSI, a obecny ABW. I w zasadzie po
temacie. Wystarczy jeszcze, że kark złodziej idiota manipulant na
całego sie przyzna przed samośmiercią w celi (poprzez potknięcie o
kibel z wyrzutów sumienia), a Bronisław Komorowski przeprosi w imieniu
Państwa Polskiego i... możesz Donaldzik przysyłać wyczarterowanego
Boeinga. Tylko żeby mi na miejscu były kwiaty, dupeczki, chatka w
Izabelinie, szałas nad Wigrami i jakiś punkt wypadowy z fuzyjką. Może
być u Cimciaka na żuberki z trawką, albo u Radzia w strefie
zdekomunizowanej. Tam najlepszy pies na kaczki.

Po drodze międzylądowanie w Meksyku. Weźmiemy Wachosia i przy okazji
sprawdzimy nowe kanały dystrybucji. Założę się, że nie będzie z niego
taka paplała jak z Mareczka.

Paniał?

Jawohl!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-04-27 18:25:27
Autor: pluton
UWAGA samobójca w celi
Jeżeli może przez przypadek spaść samolot z Prezydentem Polski,

To nie byl przypadek. Jarek to starannie zplanowal.

Nullification

Data: 2012-04-25 22:16:56
Autor: Bogdan Idzikowski
UWAGA samobójca w celi

Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:0ebb6d14-f061-4155-97ff-1fb56e6436e5er9g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

A nie mogli odkryć, że to Tusk z Putinem zaczaili się i ustrzelili Papałę? Czego się boją?

Data: 2012-04-28 22:50:23
Autor: Kaczysta
UWAGA samobójca w celi
[...]