Uaktywniono serwis Wiosenne Kawa³y. Koszt 30.75 z Å‚

Data: 2016-06-18 12:23:19
Autor: z
Uaktywniono serwis Wiosenne Kawa³y. Koszt 30.75 z Å‚
Dosta³em takiego smsa.
"
Uaktywniono serwis Wiosenne Kawa³y. Koszt 30.75 z³
Aby wy³±czyæ Po¶lij wiad
ag.dos pod nr 92590
Potem uzyskany kod przeka¿ w odpowiedzi na tego smsa
"
Wiem, wszyscy wiemy ¿e to oszustwo.
Jest na to dowód. Nie jakie¶ zeznania, poszlaki ... blebleble.

Prokurator? Pozew cywilny o grube odszkodowanie?
Czy mo¿e nadal dla prawników s± tu ukryte druczki i "cfaniak" siê wybroni bo umie?

Mój numer oczywi¶cie "chroniony". Wygl±da na to ¿e zosta³ wylosowany.

Data: 2016-06-18 12:28:51
Autor: Liwiusz
Uaktywniono serwis Wiosenne Kawa³y. Koszt 30.75 zÅ‚
W dniu 2016-06-18 o 12:23, z pisze:
Dosta³em takiego smsa.
"
[...]

Jak oszust m±dry, to nie dojd± do niego, szkoda czasu. Potraktuj to jak test na inteligencjê, a kto siê da z³apaæ - jako bardzo tani sposób na naukê rozumu (innym razem mogli by straciæ o wiele wiêcej, wiêc to nawet przys³uga).

--
Liwiusz

Data: 2016-06-18 14:34:31
Autor: z
W dniu 2016-06-18 o 12:28, Liwiusz pisze:
[...]

Zadziwia mnie Twoje rozumowanie.
Jak kto¶ mnie okrad³ to mam mu byæ wdziêczny ¿e tylko na ma³± sumê bo bêdê ostro¿niejszy.
Neoliberalizm pe³n± gêb±. ¯a³o¶æ

Data: 2016-06-18 15:38:18
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-06-18 o 14:34, z pisze:
[...]

Ale¿ mo¿esz ¿±daæ ¶cigania.
Odrobina optymizmu jednak w ¿yciu te¿ siê przydaje. I nie ma co robiæ z siebie ofiary, zazwyczaj nikogo nie interesuje twój sms za 9z³ netto, ¶wiat ma wiêksze problemy ;)

--
Liwiusz

Data: 2016-06-18 16:56:59
Autor: qwerty
Uaktywniono serwis Wiosenne Kawa³y. Koszt 30.75 z³
U¿ytkownik "Liwiusz"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:nk3isq$maq$1@node2.news.atman.pl...
Ale¿ mo¿esz ¿±daæ ¶cigania.
Odrobina optymizmu jednak w ¿yciu te¿ siê przydaje. I nie ma co robiæ z siebie ofiary, zazwyczaj nikogo nie interesuje twój sms za 9z³ netto, ¶wiat ma wiêksze problemy ;)

Czyli mo¿na okradaæ do ma³ej kwoty bo nikt nie bêdzie ¶cigaæ?
A jak zostanie oszukanych 2000 osób?
2000*30,75z³=61500z³

Jebnij siê w ³eb za takie rady.

Data: 2016-06-18 13:37:58
Autor: witek
On 6/18/2016 9:56 AM, qwerty wrote:
[...]

wez wsadz Liwiusza do kibla i nie odpowiadaj na jego durne posty.

Data: 2016-06-18 21:55:23
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-06-18 o 20:37, witek pisze:
[...]

Zawsze mo¿esz sobie podyskutowaæ na przyk³ad z witkiem na jakie¶ ciekawe tematy, na przyk³ad na taki sk±d siê bierze akty stanu cywilnego, bo pewnie ani jeden, ani drugi tego nie wie :P

--
Liwiusz

Data: 2016-06-18 17:01:54
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-06-18 o 16:56, qwerty pisze:
[...]

Gdzie¶ napisa³em, ¿e mo¿na?

Jebnij siê w ³eb za takie rady.

Polecam powrót do nauki czytania.

--
Liwiusz

Data: 2016-06-18 19:15:39
Autor: z
Uaktywniono serwis Wiosenne Kawa³y. Koszt 30.75 zÅ‚
W dniu 2016-06-18 o 17:01, Liwiusz pisze:
Gdzie¶ napisa³em, ¿e mo¿na?

Oczywi¶cie tylko wyra¿asz swój lekcewa¿±cy pogl±d szerz±c w ten sposób pob³a¿liwo¶æ dla takich postêpków. ;-)
Oczywi¶cie nie robisz tego specjalnie tylko jak du¿a rzesza spo³eczeñstwa nie przywi±zujesz wagi do zasad, prawa, uczciwo¶ci, rzetelno¶ci, przyzwoito¶ci...

Sorry nie bierz tego do siebie ale przez takie pob³a¿anie ¶wiat dziadzieje :-)

Data: 2016-06-19 10:00:18
Autor: Budzik
Uaktywniono serwis Wiosenne Kawa³y. Koszt 30.75 z³
U¿ytkownik Liwiusz lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl ...

[...]

Niestety tak brzmi twoja wypowiedz. Nawet jak chcia³es napisaæ cos innego.

Data: 2016-06-19 12:21:27
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-06-19 o 12:00, Budzik pisze:
[...]

To ju¿ tylko twój problem, ¿e masz takie prostolinijne rozumienie.

--
Liwiusz

Data: 2016-06-19 11:07:36
Autor: Budzik
[...]

Mo¿emy do tego problemu podejsc tez w ten sposób a moje niezrozumienie relatywizowania oszustwa jego niewielka wartosci± jednostkowa uznaæ za moja prostolinijnosc. Niech i tak bedzie...

Data: 2016-06-18 16:57:55
Autor: qwerty
Uaktywniono serwis Wiosenne Kawa³y. Koszt 30.75 z³
U¿ytkownik "Liwiusz"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:nk37pj$bnk$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Operatorzy ju¿ bekneli za w³±czanie p³atnych us³ug bez zgody klienta.

Data: 2016-06-18 17:02:10
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-06-18 o 16:57, qwerty pisze:
[...]

Piszesz nie na temat.

--
Liwiusz

Data: 2016-06-18 19:22:13
Autor: z
Uaktywniono serwis Wiosenne Kawa³y. Koszt 30.75 zÅ‚
W dniu 2016-06-18 o 17:02, Liwiusz pisze:

Piszesz nie na temat.

Teoretycznie nie ale ¿ycie nauczy³o ¿e operatorzy czêsto z takiego procederu choæby po¶rednio ale wyci±gaj± swoj± dzia³kê.
Pewnie ¿e siê nie da udowodniæ wspó³udzia³u. Na to s± za cwani. :-)

Data: 2016-06-27 13:08:57
Autor: Wielebny
On 06/18/2016 12:23 PM, z wrote:

Prokurator? Pozew cywilny o grube odszkodowanie?
Czy mo¿e nadal dla prawników s± tu ukryte druczki i "cfaniak" siê
wybroni bo umie?

By³em wzywany na policjê w podobnej sprawie.

Kto¶ kogo¶ oszukiwa³ w ten sposób, a ja wpad³em w kr±g podejrzanych bo
po wpisaniu numeru sms premium w google na pierwszej stronie wyników by³
link do regulaminu serwisu sms który prowadzê - legalnego, etycznego, z
innym kodem.

Wyja¶ni³em to policjantowi i tyle o tej sprawie s³ysza³em.

Tak¿e, najwyra¼niej jaka¶ komórka policji zajmuje siê takimi
wy³udzeniami. Niestety robi± to ¶lamazarnie - od informacji o tym, ¿e
policja chce mnie przes³uchaæ (wizyta dzielnicowego w miejscu
zameldowania) do faktycznego przes³uchania minê³y jakie¶ 3 miesi±ce.

Data: 2016-06-27 17:00:20
Autor: J.F.
Uaktywniono serwis Wiosenne Kawa³y. Koszt 30.75 z³
U¿ytkownik "z"  napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

No - powiedzmy "naciaganie".

[...]

Pytanie pomocnicze - czy napisali gdzie wyslac odpowiedz ?

Bo tak: sa takie serwisy. Wchodzisz na strone www, podajesz swoj numer, podajesz kod z sms, sie rejestrujesz.
Czy to oszustwo ? Nie, w miare normalna usluga.

I teraz:
-ktos mogl sie pomylic wpisujac swoj numer, ty dostales sms z prosba o kod,
-ktos mogl celowo i zlosliwie podac twoj numer. Albo nie celowo i zlosliwie podac obcy numer, a przypadkowo Twoj.
  ja tam czesto podaje 123456789 :-)

Czy to wina "operatora" tego serwisu ?

Teraz trzeba by sie doczytac, czy wyslanie tej wiadomosci zapisuje cie do platnego serwisu, czy wcale nie.
Bo jesli nie - to i wysylanie pod losowe numery nic operatorowi nie da.

A w takim przypadku, to ja inne, bardziej kary godne, przypadki widzialem.

J.

Data: 2016-06-27 19:43:25
Autor: z
W dniu 2016-06-27 o 17:00, J.F. pisze:
Bo tak: sa takie serwisy. Wchodzisz na strone www, podajesz swoj numer,
podajesz kod z sms, sie rejestrujesz.
Czy to oszustwo ? Nie, w miare normalna usluga.

Nie spodziewa³em siê ¿e kto¶ potrafi nawet tego bezczelnego oszustwa broniæ? Chyba nie przeczyta³e¶ tego smsa.
Widzia³em takie smsy nie raz i jestem pewien ¿e s± one wysy³ane celowo.
Nadawca k³amie ¿e mam jak±¶ us³ugê w³±czon± i próbuje mnie naci±gn±æ na jej wy³±czenie a to dopiero bêdzie skutkowa³o doprowadzeniem mnie do niekorzystnego rozporz±dzenia mieniem.
Tu nie ma ¿adnych ma³ych druczków czy regulaminu na stronie fufufu którym mo¿na siê wybroniæ.
Je¶li organ ¶cigania dowie siê ¿e takie smsy s± wysy³ane masowo to ma delikwenta na tacy i wyrok pewny.

A w takim przypadku, to ja inne, bardziej kary godne, przypadki widzialem.

Te¿ widzia³em ale z³odziej jest z³odziejem a oszust oszustem nawet jak kradnie ma³e kwoty mno¿one przez miliony ofiar. :-)

Data: 2016-06-28 11:30:32
Autor: J.F.
Uaktywniono serwis Wiosenne Kawa³y. Koszt 30.75 z³
U¿ytkownik "z"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:577165bf$0$653$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A pardon - faktycznie nie przeczytalem.
Aby w_Y_laczyc.

Ktos wie, co ta usluga normalnie robi ?
Google znajduje tylko ostrzezenia podobne jak twoje ..

Je¶li organ ¶cigania dowie siê ¿e takie smsy s± wysy³ane masowo to ma delikwenta na tacy i wyrok pewny.

Ciagle nie wiemy - czy to jakis przedsiebiorczy "operator" czy prywatna osoba tylko korzystajaca z uslug poprzedniego.
Bo jak maly naciagacz ... a to niezarejestrowany prepaid :-)

Jak znam zycie - jakies kody do gier lub do chomika :-)

A w takim przypadku, to ja inne, bardziej kary godne, przypadki widzialem.
Te¿ widzia³em ale z³odziej jest z³odziejem a oszust oszustem nawet jak kradnie ma³e kwoty mno¿one przez miliony ofiar. :-)

No coz, wydawalo mi sie, ze chodzi o wlaczenie, a wtedy - podana nazwa uslugi, koszt, - wiec o co pretensje :-)

http://di.com.pl/nowy-sms-owy-przekret-udaremniony-zaraz-po-zaistnieniu-ale-moze-miec-nasladowcow-50148

ponoc wylaczyli i to 2 lata temu.

Wlaczyli ponownie ? Czy interes dawno nie dziala, ale sposob sie rozszedl ?

J.

Data: 2016-06-28 11:47:37
Autor: z
Uaktywniono serwis Wiosenne Kawa³y. Koszt 30.75 zÅ‚
W dniu 2016-06-28 o 11:30, J.F. pisze:
Aby w_Y_laczyc.

U mnie z polskimi znakami od wielu lat wszystko w porz±dku.
Nikt siê nie skar¿y :-)

Uaktywniono serwis Wiosenne Kawa³y. Koszt 30.75 z Å‚