Ubecki autorytet Ka?eckiego...

Data: 2011-02-23 16:19:28
Autor: D. J. MC Donald Musk
Ubecki autorytet Ka?eckiego...
Czego tak strasznie boją się przeciwnicy lustracji? Prawdy!
 Informacje zamieszczone dziś przez portal Fronda.pl pokazują (nie po raz pierwszy zresztą), dlaczegointeligencja, pod batutą "Gazety Wyborczej", "Polityki" czy "Tygodnika Powszechnego" tak strasznie obawia się lustracji. Dokumenty bezpieki pokazują bowiem, że niemała część z laickich (czy postępowo katolickich) świętych nie nadaje się do tej roli.
Tak jest choćby w Bronisławem Geremkiem, który został zarejestrowany jako tajny współpracownik bezpieki. Wprawdzie dokumenty, które mówiłyby cokolwiek o jego współpracy się nie zachowały, ale prawdopodobnie wynika to - jak wyjaśniał portalowi Fronda.pl - jeden z historyków związanych z IPN - z tego, że zostały one systematycznie zniszczone. Tak, by nic - co mogłoby zaszkodzić profesorowi - nie mogło się znaleźć. Aż trudno nie zadać przy tym pytania, czy nie była to cena (a przynajmniej jeden z powodów) za bliską współpracę środowiska "Gazety Wyborczej" z komunistami? I czy Adam Michnik, który jako pierwszy plądrował archiwa o tym nie wiedział? I czy przypadkiem nie pomógł, choćby dzięki swoim wpływom - w skutecznym zniszczeniu dokumentacji.
reszta http://terlikowski.salon24.pl/281169,czego-tak-strasznie-boja-sie-przeciwnicy-lustracji-prawdy
--
 Gdy obstrukcjoniści staną się zbyt irytujący, nazwijcie ich
 faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczająco

Data: 2011-02-23 16:27:52
Autor: D. J. MC Donald Musk
Ubecki autorytet Ka?eckiego...
a tu link do materialow http://www.fronda.pl/news/czytaj/geremek_tajnym_wspolpracownikiem

Jak tam Kalecki?
Ilu jeszcze twoich kumpli pracowalo dla UB?

Data: 2011-02-23 17:20:16
Autor: u2
W dniu 2011-02-23 16:27, D. J. MC Donald Musk pisze:
a tu link do materialow http://www.fronda.pl/news/czytaj/geremek_tajnym_wspolpracownikiem

Jak tam Kalecki?
Ilu jeszcze twoich kumpli pracowalo dla UB?

No wiesz, bycie TW zawsze się opłaca :)

Data: 2011-02-23 16:28:54
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> a tu link do materialow > http://www.fronda.pl/news/czytaj/geremek_tajnym_wspolpracownikiem
> Ilu jeszcze twoich kumpli pracowalo dla UB?

ale tylko jesli pracuje sie dla swojego kraju,a nie dla panstw wrogich.

Data: 2011-02-23 17:53:38
Autor: u2
W dniu 2011-02-23 17:28,  obserwator pisze:
No wiesz, bycie TW zawsze się opłaca :)
ale tylko jesli pracuje sie dla swojego kraju,a nie dla panstw wrogich.

Podwójny agent zarabia podwójnie. Czasami ginie w jakimś wypadku.
Oczywiście zawsze przypadkowo.

Data: 2011-02-23 17:01:51
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> ale tylko jesli pracuje sie dla swojego kraju,a nie dla panstw wrogich.

Podwójny agent zarabia podwójnie. Czasami ginie w jakimś wypadku.
Oczywiście zawsze przypadkowo.

...tak jak Gerymek:)

Data: 2011-02-23 18:04:42
Autor: Hans Koss

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d653b96$0$2499$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tobie jakoś się ciągłe udaje przeżyć! Dlaczego?

HansKoss

Data: 2011-02-23 17:41:52
Autor: Hans Koss

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:ik38hh$qo9$1news.ett.com.ua...
Czego tak strasznie boją się przeciwnicy lustracji? Prawdy!

Aaaa, to dlatego nie chciałeś się zlustrować!

HansKoss

Data: 2011-02-23 17:48:22
Autor: matusm
Ubecki autorytet Ka?eckiego...

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomoœci news:ik38hh$qo9$1news.ett.com.ua...
[...]
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -

pozdr
matusm

Data: 2011-02-23 20:25:03
Autor: Grzegorz Z.
D. J. MC Donald Musk napisał:

Czego tak strasznie boją się przeciwnicy lustracji?

Czego boją się przeciwnicy lustracji to nie wiem.

Nie wiem też co geje zrobili temu "tłuściochowi z camelbakiem" że teraz
twierdzi że oni "chcą mu odebrać dzieci".

Szkoda że te dzieci nie wypowiedziały się co sądzą o takim tatusiu.

Ubecki autorytet Ka?eckiego...