Ubecki terror

Data: 2012-03-25 18:09:11
Autor: u2
Ubecki terror
... wiecznie zywy w czeciej peloskiej :

http://wpolityce.pl/wydarzenia/25418-ziemkiewicz-michnik-grozi-mi-pozwem-sadowym-za-stwierdzenie-iz-terroryzuje-on-swoich-krytykow-pozwami-sadowymi

Czy Adam Michnik - poprzez swój koncern - będzie ścigał sądownie nie
tylko tych, którzy zarzucają mu obronę ubeków przez znaczną część życia
czy też dopatrują się w obecnej działalności "GW" korzeni KPP-owskich?

Tak wynika z ostatniego felietonu Rafała Ziemkiewicza na łamach "Gazety
Polskiej". Publicysta pisze bowiem:

    Wiadomość, że Adam Michnik grozi mi pozwem sądowym za stwierdzenie,
iż terroryzuje on swoich krytyków pozwami sądowymi, brzmi tak
smakowicie, że niejeden uzna ją za primaaprilisowy żart. Nie mogę być
pewien, czy nim nie jest - ale śledząc publiczną działalność Michnika od
lat - podejrzewam, że swoje pogróżki formułuje zupełnie na poważnie i
nie zdaje sobie sprawy z własnej śmieszności. Wypadałoby odpowiedzieć,
ale trochę mi szkoda pieniędzy na znaczek pocztowy.

Ziemkiewicz odpowiada więc na łamach "GW" - bo, jak zaznacza, wie, iż
"powód czyta każdy jego tekst bardzo uważnie".

Ziemkiewicz żałuje, że nie żyjemy w USA, gdzie "człowiek składający
idiotyczny pozew może z bomby dostać grzywnę za obrazę sądu":

    Żyjemy w III RP, gdzie sąd nie tylko ma obowiązek przyjąć i
rozpatrzyć każdy pozew, ale też, gdzie zdarza się sędziom wydawać wyroki
jawnie absurdalne, ośmieszające i kompromitujące cały wymiar
sprawiedliwości. Do takich zaliczam całą serię wyroków uzyskanych w
różnych instancjach przez Adama Michnika, opartych na tym samym
mechanizmie: uznawaniu krytycznej opinii o nim za "fałszywą informację".

Ziemkiewicz ocenia, że gdyby tego typu orzeczenia stały się normą, nie
wolno byłoby oceniać niczego - zakazane byłyby stwierdzenia, że "premier
Tusk jest złym premierem", a jego wyborcze obietnice były "oszustwem".

Ziemkiewicz podsumowuje:

    Mam dla Michnika złą wiadomość. Bez względu na to, jak długo będzie
trwać jego sądowa passa, prawda pozostanie prawdą. Bawet gdyby Michnik
uzyskał sejmową ustawę zakazującą oceniania go, demaskowania jego
manipulacji i wyrażania o nim jakichkolwiek opinii, i tak każdy
doskonale wie, że to, jak podsumował jego działalność Rymkiewicz i inni,
których usiłuje uciszyć, jest w stu procentach trafne.

Ale fakt pozostaje faktem: korzystne dla Michnika wyroki dowodzą, że
sądy nie strzegą swobody wypowiedzi, a w swoich wyrokach kierują się
własnymi opiniami o pozywających i pozwanych, a nie meritum sprawy.

Sądy, oceniając publicystów, same stają się instytucjami publicystycznymi.

I to także jest zadanie dla ministra Jarosława Gowina.

Sil

Data: 2012-03-25 22:17:30
Autor: matusm
Ubecki terror

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-03-26 06:16:09
Autor: Pohook
Ubecki terror
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
... wiecznie zywy w czeciej peloskiej :

To chyba oczywiste, że byle cham nie będzie obrażał Michnika! Wam pisowskim
chamom można premiera nazywać matołem? No to k...wa macie za swoje pisowskie
chamy! Pozwiesz mnie do sądu ty ubecki ryju?

--

Ubecki terror