Ubeckie dzieci ?

Data: 2009-03-28 18:24:51
Autor: Roman Rumian
Ubeckie dzieci ?
Szanowni Państwo,

właśnie sie dowiedziałem, że pewne dziecki z rodziny było w kinie na filmie o księdzu Popiełuszce i wróciło stamtąd w szoku. Otóz, kiedy ubecy wrzucili skatowanego księdza w worku do wody w kinie rozległy się oklaski młodzieży ...

Znajomy próbował to wyjaśniać, że widocznie to były ubeckie dzieci, ale prawie cała klasa ?!
Hm ... to niepłytka myśl, ale mnie brakuje słów komentarza ...

Ukłony

Roman Rumian

Data: 2009-03-28 11:20:05
Autor: Tzva Adonai
Ubeckie dzieci ?
On 28 Mar, 18:24, Roman Rumian <gerum...@cyf-kr.edu.pl> wrote:

filmie o księdzu Popiełuszce i wróciło stamtąd w szoku. Otóz, kiedy
ubecy wrzucili skatowanego księdza w worku do wody w kinie rozległy się
oklaski młodzieży ...

Czyżby Dawidek i Adrianka uświadomiły swoich rówieśników, że
Popiełuszko był Żydem chcącym obalić peerelowski ustrój
sprawiedliwości społecznej?...

Data: 2009-03-28 19:29:40
Autor: boukun
Ubeckie dzieci ?

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:bcca031a-6025-45f9-9a50-a00a0df607b0z15g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Co, dostałeś w końcu orgazm? Oola ... Rosiak, ooola ... Rosiak, yhm, yhm, ich komme, ich komme, ja, ja, weiter so, Ola, Ola ...Rosiak ich komme http://www.wank.net/7730_Russian-Teens-Hardcore-Action.html

boukun

Data: 2009-03-28 11:34:36
Autor: Tzva Adonai
Ubeckie dzieci ?
On 28 Mar, 19:29, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

komme, ich komme, ja, ja, weiter so,

Język niemiecki musi śmiesznie brzmieć w twoich ustach..

Data: 2009-03-28 18:27:43
Autor: Piotr
Ubeckie dzieci ?
Dnia Sat, 28 Mar 2009 18:24:51 +0100, Roman Rumian napisał(a):

[...]

Dwadzieścia lat rzeźbienia z gwna i jest tak, jak jest... pzdr
Piotr

Data: 2009-03-28 18:46:08
Autor: Roman Rumian
Ubeckie dzieci ?
Panie Piotrze,

Piotr pisze:
(...)
Dwadzieścia lat rzeźbienia z gwna i jest tak, jak jest...

no, tak, ale to oznacza, że to pokolenie zasługuje na powtórkę PRL-u w wersji wzmocnionej. Jest juz gotowe, ale duzo gorzej przygotowane niz my, czy nasi rodzice. Boje sie myslec, czym to sie skonczy.

Pozdrowienia

Roman Rumian

Data: 2009-03-28 18:52:42
Autor: boukun
Ubeckie dzieci ?

Użytkownik "Roman Rumian" <gerumian@cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomości news:gqlnao$sar$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Panie Piotrze,

Piotr pisze:
(...)
[...]

A jak się ten PRL zakończył?

boukun

Data: 2009-03-28 19:05:06
Autor: konserwator
Ubeckie dzieci ?

Użytkownik "Roman Rumian" <gerumian@cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomości news:gqlnao$sar$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Panie Piotrze,

Piotr pisze:
(...)
Dwadzieścia lat rzeźbienia z gwna i jest tak, jak jest...

no, tak, ale to oznacza, że to pokolenie zasługuje na powtórkę PRL-u w wersji wzmocnionej.

i bedzie mialo w ramach Rzeszy Europejskiej!

rym

Data: 2009-03-28 21:29:33
Autor: ColgatesBilly
Ubeckie dzieci ?

"Roman Rumian" <gerumian@cyf-kr.edu.pl> wrote in message news:gqlnao$sar$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Panie Piotrze,

Piotr pisze:
(...)
[...]

Tym naq co zasluguje

Jedna i druga strona zreszta

Kol

Data: 2009-03-28 23:44:20
Autor: matusm
Ubeckie dzieci ?

Użytkownik "Roman Rumian" <gerumian@cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomości news:gqlnao$sar$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Panie Piotrze,

Piotr pisze:
(...)
[...]

Najbardzie jest denerwujace  ze jakis dupek np Rumian usiluje wykreowac ze cos  w ogole sie  zmienilo bo jakas  ciota kUrwin napisal kolejne wypociny na fali zmian spolecznych gdy tymczasem  wszystkie zmiany zostaly  wymuszone na sbekach przez rozpad panstwa  sowieckiego a nie  z dobrej nieprzymuszonej woli pzprowcow.Zmiany polegaja jedynie na tym  ze pzprowcy oficjalnie przejeli mienie panstwowe pod egida,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-03-28 23:04:59
Autor: Adam
Ubeckie dzieci ?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:ija6om81do5v$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ta młodzież myślała, że to wrzucają do wody Rydzyka - tyle się nasuchali o tym "złym" z Torunia.
AC

Data: 2009-03-28 18:29:52
Autor: boukun
Ubeckie dzieci ?

Użytkownik "Roman Rumian" <gerumian@cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomości news:gqlm2q$r9c$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Dzieci, jak to dzieci...
Historię będziemy i tak pisać na nowo.

boukun

Data: 2009-03-28 19:26:28
Autor: AndrzejN
Ubeckie dzieci ?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gqlmub$oeg$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

  Witam.
            Chyba już to kiedyś  napisałem na tej grupie, ale teraz znów się szczególnie nadaje. Wprawdzie nie posądzam tych dzieci o poniższe przemyślenia, ale też nie traktuję ich jako "ubeckie dzieci". Po prostu coraz bardziej powszechna jest  wśród młodzieży niechęć do KrK. Ciekawe, czy po tym tekście wielu potraktuje mnie jako dorosłego ubeka i komucha. ;-) ? Ale przecie piszę tylko o Biblii.  ;-)
               Ks. Jerzy, choć nosił sutannę, prowadził przecie aktywną polityczną działalność opozycyjną! W swych <gorących, patriotycznych kazaniach> nakłaniał wiernych do sprzeciwiania się  <złej, bo komunistycznej władzy>! Fałszował więc nauki  św. Pawła: <wszelka władza pochodzi od Boga>, a <sprzeciwianie się jej jest sprzeciwianiem się porządkowi Bożemu>. (Kto ma wątpliwości, musi przeczytać Rz 13,1-7 i 1P 2,13-21, czyli listy Św. Św. Pawła i Piotra - nie jest tego dużo, raptem 16 wersetów) .  Jezus nigdy nie agitował  Żydów do obalenia  obcej władzy okupanta  rzymskiego. Polacy więc mieli żywy wzór do naśladowania, ale "pasterze" tę naukę szczególnie ukrywali przed wiernymi. Zatem ks. Jerzy   <gorszył maluczkich>.   Zamiar wyniesienia  Jerzego na ołtarze,  jest także powodem szczególnego zgorszenia wiernych!

Ale Ewangelista jednoznacznie ostrzegał gorszycieli: <Biada temu, przez którego przychodzą zgorszenia. Byłoby lepiej dla niego, gdyby kamień młyński zawieszono mu u szyi i wrzucono go w morze, niż, żeby miał być powodem grzechu jednego z tych małych> (Łk 17,1-2  - Ewangelia w/g św. Łukasza, rozdział 17, wersety 1 i 2). I stało się! Czyżby to  Boża sprawiedliwość została wymierzona!?  Dokładnie według Pisma!?

 A czy zostanie świętym?  Grono watykańskich decydentów usiłuje do Niebios wprowadzić coraz to nowych lokatorów, choć nie ma żadnego potwierdzenia, czy są tam mile widziani!

AN

Data: 2009-03-28 19:34:25
Autor: boukun
Ubeckie dzieci ?

Użytkownik "AndrzejN" <andy4@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gqlq50$7be$1news.onet.pl...

[...]

Jak to dobrze, że stałem się ateistą, teraz Bóg nawet nie może się na mnie pogniewać.

boukun

Data: 2009-03-28 19:43:21
Autor: AndrzejN
Ubeckie dzieci ?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gqlr4m$5fa$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Nie martw się. Skoro jesteś ateistą, to widocznie Bóg tak chciał! Wszak jest jedynym Wszechmogącym kreatorem. (;- ) ) Żadna wola Ziemian nie może być w sprzeczności z Jego wolą. Czy się mylę? ;-)
AN

Data: 2009-03-28 11:47:10
Autor: Tzva Adonai
Ubeckie dzieci ?
On 28 Mar, 19:43, "AndrzejN" <an...@poczta.onet.pl> wrote:

Nie martw się. Skoro jesteś ateistą, to widocznie Bóg tak chciał! Wszak jest
jedynym Wszechmogącym kreatorem. (;- ) ) Żadna wola Ziemian nie może być w
sprzeczności z Jego wolą. Czy się mylę? ;-)

Mylisz się.. Ateizm boukuna wynika z elementarnego pragmatyzmu, a nie
z religijnych dogmatów.. Katolicki dekalog zabrania kraść i zabijać....
Rzeźnik i złodziej żerujący na pomocy socjalnej czułby dyskomfort
psychiczny, gdyby miał świadomość, że te zakazy mają moc obowiązującą..

Data: 2009-03-28 20:06:07
Autor: AndrzejN
Ubeckie dzieci ?

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:7194b203-ad81-4e8a-9c57-2e3ef38e4b9ez9g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

   Kiedy ktoś się powołuje na dekalog, to zawsze mam niedosyt, czy ma on na myśli ten biblijny, czy ten katechizmowy. ;-) Na szczęście nie dotyczy to ani złodziejstwa, ani zabijania, ale w wydaniu KrK jest to i tak relatywne: wprowadził pojęcie "wojen sprawiedliwych", a "święte prawo własności" w zestawieniu z "oddaj co masz...i odszedł, bo był bardzo bogaty" też brzmi podejrzanie.
AN

Data: 2009-03-28 19:48:23
Autor: boukun
Ubeckie dzieci ?

[...]

Nie mylisz się, i na dodatek nie może nie wpuścić mnie do nieba, bo po kiego wała się nade mną pastwił na ziemi i zrobił mnie niewiernym? Na chuj tych ludzi na ziemi się testuje?

boukun

Data: 2009-03-29 09:05:29
Autor: antyanatinae
Ubeckie dzieci ?
[...]

Coś mało wiarygodna ta historyjka, bo jeśli to dzieciaki, przyjmijmy 10 - 12 letnie, to ile lat mają ich rodzice, 35 - 40?  W jakim okresie ci 35 - 40 latkowie pracowali w ub? Coż to za szkoła, która utworzyła klasę wyłącznie dla dzieci ubowców? Jeśli faktycznie w co bardzo wątpię, coś takiego miało miejsce, to należałoby to zgłosic, zrobic badania i ratowac te dzieci przed dalszą demoralizacją. I to nie dlatego, że taką reakcję wywołała śmierc księdza, tylko dlatego, że tak zareagowali na morderstwo człowieka.

P.
--

Poseł Janusz Palikot o  braciach Kaczyńskich:
"Dajemy się oszukiwać durnym bliźniakom"

Data: 2009-03-29 15:09:14
Autor: Roman Rumian
Ubeckie dzieci ?
Panie P.,

antyanatinae pisze:
(...)
[...]

nie zrozumiał Pan: oczywiscie, że to nie były dzieci z ubeckich rodzin, ale zachowaly tak sie jakby byly wychowane w takich rodzinach.
Medialna tresura pańskich mocodawców zrobila swoje.

Roman Rumian

Data: 2009-03-29 17:40:13
Autor: Andrzej Adam Filip
Ubeckie dzieci ?
"antyanatinae" <adres@email.pl> pisze:

Użytkownik "Roman Rumian" <gerumian@cyf-kr.edu.pl> napisał

 > Medialna tresura pańskich mocodawcĂłw zrobila swoje.

Moim "mocodawcą" jest zdrowy rozsądek i biektywizm, których panu
permanentnie brakuje. Jeśli opisawanie pedofilstwa księży, okradania przez
kościół skarbu państwa za przyzwoleniem komisji majątkowej, zakazywania
używania środków antykoncepcyjnych, metody in witro itp. nazywa pan
"medialną tresurą", to nie ma się co dziwic, że młodzież tak reaguje.

P.

Są trzy podstawowe sposoby aby coś zostało zrobione:
a) zrĂłb to sam
b) zapłać komuś by to zrobił
c) powiedz swoim dzieciom żeby tego nie robiły :-)

Nie to przyjaciel, ktĂłry we krwi jest, w rodzie,
lecz co się przyjacielem pokaże w przygodzie.
  -- Konfucjusz (551-479 p.n.e.)

Data: 2009-03-29 15:26:06
Autor: Andrzej Adam Filip
Ubeckie dzieci? [Kiedy młodzież
Roman Rumian <gerumian@cyf-kr.edu.pl> pisze:

[...]

<złośliwość> Miłość do katechetów w państwowej szkole wypłynęła?
</złośliwość>

Widać "dzieci" odebrały do jako propagandę na którą musiały pójść pod przymusem "całą klasą". Wtedy reakcje "na złość babci odmrożę uszy"
są u dzieci/młodzieży całkowicie naturalne. Nie wiedziałeś?

Okazje przemijają jak chmury.
  -- Przysłowie arabskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-03-29 15:52:24
Autor: Piotr
Ubeckie dzieci? [Kiedy młodzież klaszcze na filmie o ks. Popiełuszcze?]
Dnia Sun, 29 Mar 2009 15:26:06 +0200, Andrzej Adam Filip napisał(a):

Widać "dzieci" odebrały do jako propagandę na którą musiały pójść pod przymusem "całą klasą". Wtedy reakcje "na złość babci odmrożę uszy"
są u dzieci/młodzieży całkowicie naturalne. Nie wiedziałeś?

Móże nie wiedzieć, kiedyś dzieci uczono przyzwoitosci, teraz uczy się je do
czego mają prawo i jakie inni mają obowiązki wobec nich. Stąd bez krepacji
"wyrażają siebie", nawet jeżeli to chamskie i ubliżające innym.
pz
Piotr

Data: 2009-03-29 17:29:30
Autor: Andrzej Adam Filip
Piotr <pnat@wp.pl> pisze:

[...]

Kiedyś dzieci nie zaganiano na propagandowe filmy (PZPR)?
Ależ to musiały być złote czasy ;-)

URL(s):
http://pl.wikipedia.org/wiki/Polska_Zjednoczona_Partia_Robotnicza

Lekarzowi i grabarzowi nie życzy się „dobrego roku".
  -- Przysłowie Ĺźydowskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-03-29 20:51:40
Autor: Piotr
Dnia Sun, 29 Mar 2009 17:29:30 +0200, Andrzej Adam Filip napisał(a):

Kiedyś dzieci nie zaganiano na propagandowe filmy (PZPR)?
Ależ to musiały być złote czasy ;-)

O czym ty pieprzysz? Oczywista, że zaganiano, ale nie przypominam sobie by ktoś klaskał, gdy
zabijano człowieka.
pz
Piotr

Data: 2009-03-29 20:55:07
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1m7g3hho5667d$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Myśmy klaskali na Zmorach, jak pies sukę jebał, a dzieci z księdzem na wycieczce się śmiały i też klaskały, tak było w filmie.

boukun

Data: 2009-03-29 17:56:50
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1cj6o6jbh9019.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Do jakiej szkoly posylasz swoje dzieci ? . To jakas szczegolna szkola bo ja nie slyszalem o takiej gdzie uczy sie tego o czym piszesz !!.
Z tego co ja wiem , to najwiecej w szkolach uczy sie religii a ksiadz i katechetka sa w niej najwazniejszymi wychowawcami !!.I znowu zapytam !! a gdzie sa ksieza ?, przeciez niemal 100% dzieci uczescza na religie i czesto nie tylko w szkole !!. Czyzby ich odpowiedzilnosc za wlasciwe wychowanie ma polegac wylacznie na na uczeniu definicji bo takimi sa np. przykazania ? .

cyc

cyc

Data: 2009-03-30 05:20:42
Autor: cirrus
Użytkownik "cyc" <herskurw.@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:gqo5ok$ir$1news.onet.pl...
[...]

Serio, u mojego wnuczka (druga klasa podatawówki) jest 2 godziny tygodniowo religii w szkole i uczy ksiądz, nie wiem ile % chodzi, przy okazji zapytam.

--
stevep

Data: 2009-03-29 17:51:12
Autor: cyc
Ubeckie dzieci ?

[...]

Rumian , jak zwykle wyciaga wnioski zgola falszywe .
Czy to brak umiejetnosci logicznego myslenia , czy tylko nadeta  pospolita glopota  beztroska w opiniowaniu faktow.
Po pierwsze .
Spoleczenstwo ma dosc nieprzerwanego od kilkudziesieciu juz lat epatowania go wciaz ta sama istoria , ktora w koncu staje sie dla niego rownie pospolita , jak niegdysiejsze wtlaczanie mu polsko radzieckiej przyjazni !.
To kanony psychologii i dziwic sie tylko nalezy temu , ze ludzie opowiedzilni za propagande tego nie  rozumieja ............a moze rozumieja i celowo wciaz i wciaz , az do obrzydzenia  powtarzaja ciagle ta sama historie ? .
Po drugie .
Powyzsze dotyczy w zasadzie ludzi o tyle starszyh o ile z autopsji  znaja tamte czasy . Dla tych mlodych ludzi o ktorych pisze Rumian , historia ta jest rownie odlegla jak czasy Mieszka I- go i nie nalezy dziwic sie temu , ze postrzegaja ja jak anachronizm a to , ze smieja sie ? no coz ,  a co robi ksiadz na szkolnych lekcjach religii , ktorych jest przeciez w szkole wiecej niz lekcji jezyka polskego , czy matematyki ? . Czy aby to nie on jest odpowiedzialny za te wartosci , ktore zostaly w tak brutaln spsob pogwalcone w czasie wyswietlania omawianego filmu ? .
No i po trzecie .
Kto jak nie wspolczesne rzady nauczyly mlodziez kosmopotyzmu ? . kto jak nie dzisiejsi politycy uznaje za nadrzedne wartosci "rynek " i dazenie do bogacenia sie , nie duchowego , tylko materialnego ? , jak ma reagowac mlody czlowiek na haslo " ksiadz " skoro codziennie spotyka sie jak nie z jego sb - cka przeszloscia , to nadludzka pazernoscia pozwalajaca wyrzucac dzieci na bruk po to aby " odzyskac utracone dobra " i jakby na ironie i kpine z moralnosci styka sie z licznymi przypadki pedofilstwa , czy innych zboczen seksualnych ? .
Ta epidemia sprzeniewierzania sie ksiezy podstawowym zasadom gloszonym przez nich z ambon  , splycanie tylko wiare ale sens jej istnienia bowiem jawi sie dla tych mlodych ludzi glownie jak reklamowy szyld pozwalajacy napelniac kieszenie tym , ktorych jedynym celem wydaje sie dzisiaj pomnazanie majatku i stwarzanie sobie raju na ziemi !.
Na koniec !!. To nie wina tych dzieci !! . To wina czasow w ktorych przyszlo im zyc i ludzi , ktorzy doprowadzili do splycenia wszystkiego co ma jakakolwiek pozamaterialna wartosc .

cyc

Data: 2009-03-29 19:44:30
Autor: janusz@fajny.adres.to
Ubeckie dzieci ?
cyc wrote:
[...]

nie dziwi nic...

......a moze rozumieja i celowo wciaz i wciaz , az do obrzydzenia  powtarzaja ciagle ta sama historie ? .

tak.

j..

Ubeckie dzieci ?