Ubek i kościół =wspólne przekręty.

Data: 2010-09-22 09:15:38
Autor: dK
Ubek i kościół =wspólne przekręty.

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i7c7h5$apg$1inews.gazeta.pl...
Komisja Majątkowa działa od 19 lat. W tym czasie przyznano Kościołowi ponad 60 tys. ha i 490 budynków o wartości 24,1 mld zł. Często przyznawano więcej gruntów, niż Kościół utracił. Nieruchomości oddawane jako rekompensaty wyceniała wyłącznie strona kościelna, nikt ich nie weryfikował.

Jeśli doszło do przestęstwa w trakcie działąnia komisji to transakcja z mocy prawa jest nieważna. Kościół de facto staje się paserem i odpowiada jak ten co kradzione działki oddawał. Jest więc prawna możliwość odebrania tych działek od Koscioła, albo zajęcia majątku Kościoła jeśłi te działki/nieruchomosci zostały odsprzedane.

dK

Data: 2010-09-22 10:20:04
Autor: sofu

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]

działek od Koscioła, albo zajęcia majątku Kościoła jeśłi te
działki/nieruchomosci zostały odsprzedane.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

KRK nie jest paserem. Jest "pełnoprawnym" przestepcą - uczestnikiem
złodziejskiego kantu.

sofu

--
Dom Pana piękny jest ..
..... a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i księżom katolickim -

Data: 2010-09-22 14:21:04
Autor: Jarek nie obronił kżyża
[...]

Nie wyobrażam sobie, żeby bezprawnie nabyty majątek pozostał w rękach kościoła.

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Data: 2010-09-22 14:37:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i7csbk$iug$1inews.gazeta.pl...
Nie wyobrażam sobie, żeby bezprawnie nabyty majątek pozostał w rękach kościoła.
Przemysław Warzywny

Masz ubogą wyobraźnię!

Data: 2010-09-22 14:58:14
Autor: Jarek nie obronił kżyża

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4c99f85a$0$20993$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Obyś się mylił.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-09-22 16:28:50
Autor: dK

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i7cuh9$pqk$1inews.gazeta.pl...

[...]

Bo to by znaczyło lehgalizację paserstwa.
Przy okazji Majchrowski coś bąkał, że to (uwaga!!!).... Skarb Państwa, czyli MY mielibyśmy zwracać kasę za te transakcje!!!
Rozumiecie po ok 1000 PLN na głowę każdego obywatela de facto  na sciepę na kościelną bandę mafijną.

dK

Ubek i kościół =wspólne przekręty.