Ubek stary

Data: 2012-12-02 09:58:49
Autor: u2

Data: 2012-12-02 10:49:44
Autor: pluton_

Data: 2012-12-02 12:18:31
Autor: matusm
Ubek stary

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k9f7lf$f1k$1node1.news.atman.pl...

To napisalam ja, Agatka,
klasa IIIa.

-- pozdrawiam
Nullification

Nie przesadzaj niewszyscy sa z twojej klasy chociaz tak sie moze wydawać bo nadal,,,,,,,,,

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-12-02 13:20:00
Autor: pluton_
Ubek stary
> To napisalam ja, Agatka,
> klasa IIIa.

Nie przesadzaj niewszyscy sa z twojej klasy chociaz tak sie moze wydawać
bo
nadal,,,,,,,,,

Zdecydowanie Ty nie jestes z mojej klasy. Jezeli komus sie tak
wydawalo, to byl w blednym bledzie.

Nullification

Data: 2012-12-02 17:05:15
Autor: matusm
Ubek stary

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k9fgf7$nv9$1node1.news.atman.pl...
> [...]

bo
nadal,,,,,,,,,

Zdecydowanie Ty nie jestes z mojej klasy. Jezeli komus sie tak

Faktycznie nie wszyscy sa w układzie,,,,,,,,,,,,,,

Data: 2012-12-02 17:52:18
Autor: pluton_
Ubek stary

> Zdecydowanie Ty nie jestes z mojej klasy. Jezeli komus sie tak
> wydawalo, to byl w blednym bledzie.

Faktycznie nie wszyscy sa w układzie,,,,,,,,,,,,,,

To sie ciesz ze sie zalapales.

Nullification

Data: 2012-12-02 23:43:19
Autor: matusm
Ubek stary

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k9g0dn$8qm$1node1.news.atman.pl...

> Zdecydowanie Ty nie jestes z mojej klasy. Jezeli komus sie tak
> wydawalo, to byl w blednym bledzie.

Faktycznie nie wszyscy sa w układzie,,,,,,,,,,,,,,

To sie ciesz ze sie zalapales.

Cos zazdroscisz???? Nie ma czego ,chyba ,ze masz niskie oczekiwania ale w koncu i tak nadal,,,,,,,,,

Data: 2012-12-03 09:05:11
Autor: stevep
Ubek stary
Dnia 02-12-2012 o 10:49:44 pluton_ <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał(a):

To napisalam ja, Agatka,
klasa IIIa.

Eeeee, niemożliwe u2 to poziom przedszkola.

--
stevep

Ubek stary