Ubek wysyła chamskie sms-y do prof. Nałęcza.

Data: 2011-05-15 21:39:33
Autor: Przemysław W
Ubek wysyła chamskie sms-y do prof. Nałęcza.
WOJNA NA SŁOWA "O HONOR POLSKIEGO GENERAŁA"

Co pisze gen. Sławomir Petelicki do prof. Tomasza Nałęcza?
TVN24
- Od miesiąca dostaję od gen. Petelickiego chamskie sms-y - powiedział w Radiu Zet doradca prezydenta Komorowskiego prof. Tomasz Nałęcz. Miesiąc temu w tej samej stacji Nałęcz komentował słowa Petelickiego, który twierdził, że członkowie PO mieli mówić, iż katastrofa smoleńska była winą pilotów. - Prawdziwy generał w II RP, gdyby miał krytykować rząd, to pozbawiłby się życia - powiedział wtedy doradca prezydenta.
PJN zaapelowała w piątek do Bronisława Komorowskiego, by zdymisjonował Nałęcza za to, że ten "w niewybredny i obcesowy" sposób publicznie obraził gen. Sławomira Petelickiego.

Honor i sms-y

Petelicki: politycy PO dostali wytyczne - winić pilotów

Nałęcz odniósł się w niedzielę do sprawy w Radiu ZET.
- To jest jakaś absurdalna, kabaretowa historia. Miesiąc temu obok mnie siedział pan poseł Paweł Poncyliusz z PJN i po mojej wypowiedzi w ogóle nie zareagował, a ja powiedziałem tylko tyle, właśnie broniąc honoru polskiego oficera, że przed wojną w głowie by się nikomu nie zmieściło, żeby polski oficer komentował publicznie cudzą prywatną korespondencję. I że prędzej by sobie polski generał w łeb strzelił, niż dopuścił do takiej sytuacji - tłumaczył w radiowej audycji Nałęcz.

Klich wypomina Petelickiemu przeszłość w SB

- Od tego czasu otrzymuję od gen. Petelickiego chamskie SMS-y. Widzę z rozdzielnika, że trafiają też do marszałka Niesiołowskiego. Nie wiem, skąd on ma mój numer. Zdaje się, że to jest umiejętność z jego poprzednich etapów służby, nie w mundurze generalskim - powiedział.

http://www.tvn24.pl/-1,1703122,0,1,nalecz-dostaje-od-petelickiego-chamskie-sms_y,wiadomosc.html

Przemek

--

"Wyjście jest tylko jedno. Radiu Maryja należy odebrać status nadawcy społecznego, z którym od początku ma wspólnego tyle, co Jarosław Kaczyński ze znajomością Śląska. Od Rydzyka usłyszymy znów świadectwa męczeństwa jego rozgłośni, ale przecież: "Alleluja i do przodu".

Data: 2011-05-15 22:55:32
Autor: matusm

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:iqpa5m$fpe$1inews.gazeta.pl...
[...]

To zaledwie taki,jeden z wielu incydentow
Wojna jaruzelska z polskim spoleczenstwem trwa nadal bo,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Ubek wysyła chamskie sms-y do prof. Nałęcza.