Uber Not Criminally Liable in Fatal 2018 Self-Driving Car Accident

Data: 2019-03-06 17:10:12
Autor: ń
Uber Not Criminally Liable in Fatal 2018 Self-Driving Car Accident
Data: 2019-03-07 05:13:51
Autor: Olivander
Uber Not Criminally Liable in Fatal 2018 Self-Driving Car Accident
On Wednesday, March 6, 2019 at 5:10:35 PM UTC+1, ń wrote:
www.gizmodo.co.uk/2019/03/uber-not-criminally-liable-in-fatal-2018-self-driving-car-accident-arizona-prosecutor-finds/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+uk%2Fgizmodo+%28Gizmodo+UK%29
W PL był by inny tytuł. Ale sędzia mógł by myśleć podobnie. Zwł. że w PL też jest kara za przejście drogi poza przejściem. Tu akurat wypadła kara śmierci..

Starcy łażący (niekoniecznie jeżdżący) prowadzący rower to normalka w NL. Rower jest wygodniejszy, niż chodzik, niż kule, niż wózek. Można na niego załadować graty i nie afiszujemy się z niesprawnością. I już jest, z "lepszych czasów", a o chodzik trzeba się postarać.

A w Polszcze panuje "rower to sport, zabawka, precz do lasu, JA tu się spieszę, a te pedalarze mnie spowalniają i powodują korki na MOJEJ drodze, kradną miejsce na moje parkowanie, a nie płacą akcyzy za wachę".

Zobaczcie jeszcze https://www.theguardian.com/cities/2018/jan/02/cambridge-disabled-people-cycling-rolling-walking-stick Tymczasem w naszym systemie prawnym są jaja z "drogą dla rowerów jednośladowych" i różne podobne jaja z drogą/znakiem po lewej stronie drogi, a nakazem jazdy prawą stroną. Posły za głupie i zbyt zajęte sobą, by to poprawiać. A fundacja "Aktywnie do Przodu" to maleńkie ledwie-pełgające światełeczko w naszym pomrocznym tunelu. Pomyślcie o nich przy okazji "jednego procenta" ;-)

Data: 2019-03-07 19:16:52
Autor: ń
Uber Not Criminally Liable in Fatal 2018 Self-Driving Car Accident
W odległości od skrzyżowania przekraczającej ..... metrów ???

-- -- -