Uber rozwozi paczki?

Data: 2017-11-27 15:24:35
Autor: Animka
Uber rozwozi paczki?
Nie widzę nigdzie w działalności tej firmy dostarczania paczek czy listów. Uber to tylko taksówki.
Niedawno wszedł do bloku młody ciemnoskóry chłopak. Nie znał polskiego, w ręku trzymał telefon z nawigacją na ekranie(telefon odwrócony miał ekranem nie do siebie, ale od siebie). Duża granatowa torba taka jaką mają listonosze poczty-z wielkim napisem UBER. Coś gadał po angielsku i pytał jakiegoś pana z bloku, a ten nie mógł go zrozumieć.
Czy ten UBER zaczął już robić jakieś kawały primaaprilisowe, czy co. Szlag ich wie.

--
animka

Data: 2017-11-27 17:00:07
Autor: Budzik
Uber rozwozi paczki?
Użytkownik Animka animka@tonieja.wp.pl ...

[...]

Moze przywiózł zarcie z mcdonalda?

--
Pozdrawia... Budzik
"Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

Data: 2017-11-27 17:10:25
Autor: Ziggi
Uber rozwozi paczki?
On 2017-11-27, Budzik wrote:
[...]

W UK Uber na rowerach dostarcza zarcie.

Data: 2017-11-27 18:26:02
Autor: cef
Uber rozwozi paczki?
W dniu 2017-11-27 o 18:10, Ziggi pisze:
On 2017-11-27, Budzik wrote:
[...]

Na rowerach to chyba jakieś ekologiczne jedzenie?

Data: 2017-11-28 04:01:16
Autor: Budzik
Uber rozwozi paczki?
Użytkownik Animka animka@tonieja.wp.pl ...

Na rowerach to chyba jakieś ekologiczne jedzenie?
Może trawę.

Moze paczki niedostarczone przez poczte polska? ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
"Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

Data: 2017-12-03 13:07:07
Autor: Marek
Uber rozwozi paczki?
On Tue, 28 Nov 2017 04:01:16 +0000 (UTC), Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
Moze paczki niedostarczone przez poczte polska? ;-)

Cały czas nie  rozumiem czemu jeszcze nie  wymyslono paczek społecznościowych, taki uber dla paczek.  Jedzie ktoś z Warszawy do Gdańska i może przy okazji przewieźć paczkę.

--
Marek

Data: 2017-12-03 13:28:17
Autor: Liwiusz
Uber rozwozi paczki?
W dniu 2017-12-03 o 13:07, Marek pisze:
[...]

Ponieważ na taką działalność wykonywaną legalnie należy mieć odpowiednie zezwolenia i licencje.

--
Liwiusz

Data: 2017-12-03 20:12:12
Autor: Robert Tomasik
Uber rozwozi paczki?
W dniu 03-12-17 o 13:28, Liwiusz pisze:
[...]

Nie wiem, czy to dobry argument, bowiem na przewóz zarobkowy osób też.

A koleżanka "bawiąca się" w BlaBlaCar woziła jakieś klatki z gołębiami
na drugi koniec Polski.

Data: 2017-12-03 23:24:35
Autor: Marek
Uber rozwozi paczki?
On Sun, 3 Dec 2017 13:28:17 +0100, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
Ponieważ na taką działalność wykonywaną legalnie należy mieć odpowiednie zezwolenia i licencje.

Myślę, że nie o to chodzi w usługach społecznościowych.

--
Marek

Data: 2017-12-04 07:20:56
Autor: Liwiusz
Uber rozwozi paczki?
W dniu 2017-12-03 o 23:24, Marek pisze:
[...]

No właśnie - nie o to chodzi, aby wystawiać dupę na kontrolę ITD.

--
Liwiusz

Data: 2017-12-04 09:10:33
Autor: Marek
Uber rozwozi paczki?
On Mon, 4 Dec 2017 07:20:56 +0100, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
No właśnie - nie o to chodzi, aby wystawiać dupę na kontrolę ITD.

ITD nie interesuje  co kto prywatnie przewozi pojazdami niecieżarowymi.

--
Marek

Data: 2017-12-04 10:00:45
Autor: Liwiusz
Uber rozwozi paczki?
W dniu 2017-12-04 o 09:10, Marek pisze:
[...]

Prywatnie to nie, ale tu mamy pomysł na biznes przewożenia zarobkowego.

--
Liwiusz

Data: 2017-12-04 16:31:09
Autor: Marek
Uber rozwozi paczki?
On Mon, 4 Dec 2017 10:00:45 +0100, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
Prywatnie to nie, ale tu mamy pomysł na biznes przewożenia zarobkowego.

Zalezy dla kogo ten biznes. Organizator kojarzacy obie strony - to go nie obchodzi. To sprawa między przewoźnikiem a zlecającym. Można tak to zorganizować aby obie strony były zadowolonr i nie można by się przyczepić do czegololwiwek, tym bardziej w udawadnianiu "przewoźnika zarobkowego"'.
ITD nie ma ani możliwości ani zasobów by udowodnić cokolwiek w takiej mikroskali.

--
Marek

Data: 2017-12-05 01:41:28
Autor: RadoslawF
Uber rozwozi paczki?
W dniu 2017-12-04 o 16:31, Marek pisze:

[...]

W ubiegłym roku w Krakowie walczyli z Uberem w sprawie przewozu osób.
Przy udziale właśnie ITD i Policji.
Wszczęto postępowanie w sprawie kar administracyjnych na sumę 96 tysięcy zł.
Uberowi nic nie mogą zrobić ale kierowcom nielegalnie prowadzącym
działalność jak najbardziej.
Ktoś się orientuje jak się skończyło i czy złapani zapłacili?

Pozdrawiam

Data: 2017-12-05 10:33:32
Autor: Marek
Uber rozwozi paczki?
On Tue, 5 Dec 2017 09:57:09 +0100, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
Bo to nie tak się robi, tylko zamawia się przewóz i patrzy, kto przyjedzie.

I karanie za sam zamiar ewentualnie przyszły? Paczki może odbierać od organizatora a nie (podstawionego) zleceniodawcy.

--
Marek

Data: 2017-12-05 02:04:50
Autor: Kris
Uber rozwozi paczki?
W dniu wtorek, 5 grudnia 2017 10:33:59 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
> [...]

I karanie za sam zamiar ewentualnie przyszły? Paczki może odbierać od organizatora a nie (podstawionego) zleceniodawcy.

Sam więc widzisz że jest to bardziej skomplikowane od przesyłek kurierskich czy chociażby pocztowych
Przy cenie ok 10zł za przesyłkę kurierską do 30kg(poczta polska kurier 48) czy ok 15zł(inne firmy kurierskie z praktycznie gwarancją dostarczenia następnego dnia od nadania))naprawdę trudno by było aby jakieś przesyłki społecznościowe mogły z tym konkurować. No i w powyższych w cenie masz ubezpieczenie.

Data: 2017-12-05 12:06:24
Autor: Marek
Uber rozwozi paczki?
On Tue, 5 Dec 2017 02:04:50 -0800 (PST), Kris <kszysztofc@gmail.com> wrote:
Sam więc widzisz że jest to bardziej skomplikowane od przesylek kurierskich czy chociażby pocztowych

Ależ ja nie twierdzę, że jest proste. Świat ogarnia moda (a może raczej potrzeba) świadczenia mikro uslug tym bardziej, ze społeczność jest bardziej zkomunikowana jak nigdy dotąd.. Uważam, że potencjał w tym jest i na  pewnie ktoś to wymysli jak to zrobić. Bo nie wiedział, że się nie da.

--
Marek

Data: 2017-12-05 16:20:09
Autor: Marek
Uber rozwozi paczki?
On Tue, 5 Dec 2017 12:37:20 +0100, Yakhub <aa@aa.aa> wrote:
Praktyka pokazuje coś wręcz przeciwnego - że platformy, które teoretycznie
mają służyc właśnie takim rozproszonym mikrousługom społecznościowym stają
się po prostu kanałem reklamowym dla profesjonalistów.

- Uber, który teoretycznie miał służyć do maatorskiego dorabiania sobie

A czy to czasem nie stało sie tylko w krajach przeregulowanych, gdzie przeciśnięto użytkowników do regulacji lub regulacje celowe stworzono? Są jeszcze na świecie wolne kraje, gdzie ta cecha usługi społecznościowej ma swój pierwotny, wolny charakter.

--
Marek

Data: 2017-12-05 17:42:13
Autor: J.F.
Uber rozwozi paczki?
Użytkownik "Marek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:almarsoft.174640770319707964@news.neostrada.pl...
[...]

Akurat taksowki to czesto na swiecie sa uregulowane, a taki Uber stanowi nielegalna konkurencje dla dobrze uregulowanego systemu :-)

Są jeszcze na świecie wolne kraje, gdzie ta cecha usługi społecznościowej ma swój pierwotny, wolny charakter.

tzw "cywilizowane" ?

J.

Data: 2017-12-05 20:59:06
Autor: Robert Tomasik
Uber rozwozi paczki?
napisał:
[...]

Skąd wziąłeś te ceny 10/15 zł? Pytam, bo Poczta Polska za paczkę 10 kg
skasowała mnie na 45 zł i właśnie sobie to wyjaśniają, bo powinna 25 zł.

Data: 2017-12-05 12:41:35
Autor: Kris
Uber rozwozi paczki?
W dniu wtorek, 5 grudnia 2017 20:59:07 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

Skąd wziąłeś te ceny 10/15 zł?
Sendit.pl np
Pytam, bo Poczta Polska za paczkę 10 kg
skasowała mnie na 45 zł i właśnie sobie to wyjaśniają, bo powinna 25 zł.
Zgodnie z cennikiem usługi pocztex winno byc 44zl
http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,krajowy_pocztex.html

Data: 2017-12-05 22:06:03
Autor: Robert Tomasik
Uber rozwozi paczki?
W dniu 05-12-17 o 21:41, Kris pisze:
[...]

No popatrz, a u mnie jest 17,50:
http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,krajowy_paczkaplus.html

Data: 2017-12-05 22:28:27
Autor: Kris
Uber rozwozi paczki?
W dniu wtorek, 5 grudnia 2017 22:06:06 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:
> Zgodnie z cennikiem usługi pocztex winno byc 44zl
> http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,krajowy_pocztex.html
> No popatrz, a u mnie jest 17,50:
http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,krajowy_paczkaplus.html

Daj skan druczku jaki wypełniłes i na jakim sie podpisałeś to zobaczymy z jakiej usługi skorzystałeś

Data: 2017-12-06 18:04:50
Autor: Robert Tomasik
Uber rozwozi paczki?
W dniu 06-12-17 o 07:28, Kris pisze:

Skąd wziąłeś te ceny 10/15 zł?
Sendit.pl np
[...]
http://cennik.poczta-polska.pszal/usluga,krajowy_paczkaplus.html
Daj skan druczku jaki wypełniłes i na jakim sie podpisałeś to zobaczymy z jakiej usługi skorzystałeś

Już trzeci pracownik poczty nie może tego ustalić. Zostawmy to
profesjonalistom. Ja chciałem wysłać najtańszą paczką kilka książek.

Data: 2017-12-06 09:59:21
Autor: Kris
Uber rozwozi paczki?
Już trzeci pracownik poczty nie może tego ustalić. Zostawmy to
profesjonalistom. Ja chciałem wysłać najtańszą paczką kilka książek.
Ale ja Ciebie proszę żebyś Swoje potwierdzenie nadania udostępnił nam.

Data: 2017-12-06 00:29:57
Autor: Animka
Uber rozwozi paczki?
W dniu 2017-12-05 o 21:41, Kris pisze:
[...]

Od pocztexu to raczej trzymałabym się z daleka. Nie mam do nich zaufania. Wysłałabym kurierem z UPS czy podobnej firmy. Sprawdzilabym najpierw u nich cenniki. Kurier przyszedłby po paczkę do domu i zapłaciłabym mniej niż poczcie.

--
animka

Data: 2017-12-05 21:06:09
Autor: Liwiusz
Uber rozwozi paczki?
napisał:
[...]

I nic cię dyskusja na ten temat nie nauczyła, że na byle stronie typu sendit.pl zapłaciłbyś za to 15zł?

Ech, myślałem, żeś inteligentny facet, a ty taki odporny na wiedzę.

Właśnie na takich "nieogarach" poczta zarabia, krojąc ich na 45zł.

--
Liwiusz

Data: 2017-12-05 22:04:53
Autor: Robert Tomasik
Uber rozwozi paczki?
W dniu 05-12-17 o 21:06, Liwiusz pisze:

[...]

Nauczyła, ale dopiero, jak zapłaciłem te 45 zł.

Ech, myślałem, żeś inteligentny facet, a ty taki odporny na wiedzę.
Właśnie na takich "nieogarach" poczta zarabia, krojąc ich na 45zł.

Na razie sobie szukają sami winnego. Ja rozważam 286?1 kk :-), ale dałem
im szansę. Dążą do ustalenia, co mi za te dodatkowe 20 zł sprzedali.
Idzie im jak po grudzie. Już 3 osoba z polecenia przełożonych się tym
zajmuje. Pracownicę, która wzięła te 20 zł przynajmniej przed moim
wzrokiem schowali (nie ma jej w tym Urzędzie)

Data: 2017-12-06 10:15:12
Autor: Liwiusz
Uber rozwozi paczki?
Na razie sobie szukają sami winnego. Ja rozważam 286?1 kk:-), ale dałem
im szansę. Dążą do ustalenia, co mi za te dodatkowe 20 zł sprzedali.

O matko, a myślałem, żeś normalny.

--
Liwiusz

Data: 2017-12-06 18:03:19
Autor: Robert Tomasik
Uber rozwozi paczki?
W dniu 06-12-17 o 10:15, Liwiusz pisze:
Na razie sobie szukają sami winnego. Ja rozważam 286?1 kk:-), ale dałem
im szansę. Dążą do ustalenia, co mi za te dodatkowe 20 zł sprzedali.
O matko, a myślałem, żeś normalny.

To zależny od przyjętej normy.

Data: 2017-12-07 06:35:56
Autor: Kris
Uber rozwozi paczki?
W dniu wtorek, 5 grudnia 2017 22:04:56 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

Na razie sobie szukają sami winnego. Ja rozważam 286?1 kk :-)

Trzymam kciuki żeby się Tobie udało uzyskać prawomocny wyrok
Frankowicze tez się ucieszą
Co prawda precedensów u nas w sadownictwie nie ma ale zawsze jakiś krok do przodu by był
Skorzystałeś z usługi jaką zaproponował tobie "dioradca", potwierdziłeś to własnoręcznym podpisem i teraz twierdzisz że cię oszukano.
Identyczna sytuacja jak z frankowiczami- skorzystali z produktu jaki im doradcy zaproponowali a teraz czują się oszukani
Twój wyrok jeśli taki uzyskasz bardzo by pomógł mysie frankowiczom np czy wszystkim tym którzy cos tam nieopacznie kupili, podpisali jakąś umowę a po czasie czują się nabici w butelkę.

Data: 2017-12-07 15:40:06
Autor: Liwiusz
Uber rozwozi paczki?
W dniu 2017-12-07 o 15:35, Kris pisze:
[...]

Paczek się nie podpisuje - to znaczy jest miejsce na podpis, ale pod oświadczeniem, że nie przesyła się towarów wykluczonych z przewozu.

Co nie zmienia istoty sprawy - poszedł na pocztę, zawarł umowę w formie ustnej, wybrał usługę, a potem się pulpa. Dla mnie to dziecinada.

Pani na poczcie nie jest brokerem usług, aby Robercikowi robić dobrze i wybierać najtańszą opcję na rynku, tylko jej zadaniem jest jak największa sprzedaż usług jej pracodawcy.

--
Liwiusz

Data: 2017-12-07 15:55:29
Autor: J.F.
Uber rozwozi paczki?
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p0bjs7$kmg$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Na razie jak czytasz, to sami nie wiedza za co ta oplata.

Wiec poszedl na poczte, majac nadzieje ze panstwowa instytucja go nie oszuka, babka naliczyla oplate, wcale nie wiadomo czy powiedziala "to bedzie kosztowalo 45zl" czy dopiero po ostemplowaniu "nalezy sie 45zl",  sie zdziwil czemu tak drogo, ale w cennik popatrzyl w domu ...

J.

Data: 2017-12-07 11:53:22
Autor: Kris
Uber rozwozi paczki?
W dniu czwartek, 7 grudnia 2017 15:55:32 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Na razie jak czytasz, to sami nie wiedza za co ta oplata.
Jak nie wiedzą? Cennik to nie tajemnica
http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,krajowy_pocztex.html
No chyba że Robert skan nadania paczka+ nam pokaże a nie pocztex bo jakoś dziwnie unika udostępnienia tu druczku nadania

Wiec poszedl na poczte, majac nadzieje ze panstwowa instytucja go nie oszuka,

A ozukała?
babka naliczyla oplate,
Zgodnie z cennikiem pocztex
wcale nie wiadomo czy powiedziala "to bedzie kosztowalo 45zl" czy dopiero po ostemplowaniu "nalezy sie 45zl",  sie zdziwil czemu tak drogo, ale w cennik popatrzyl w domu ...

Frankowicze też umowy zaczęli analizować nie tak dawno dopiero;)
Dowcipy o policji to już suchary ale  286 1 bo paczkę za 45zł mu dostarczyli?
Przełożeni takiego "funkcjonariusza" w ramach przyzwoitości reagować powinni

Data: 2017-12-07 22:51:09
Autor: Robert Tomasik
Uber rozwozi paczki?
W dniu 07-12-17 o 20:53, Kris pisze:

Frankowicze też umowy zaczęli analizować nie tak dawno dopiero;)

I Twoim zdaniem świadczy to o tym, że nie zostali oszukani?

Dowcipy o policji to już suchary ale  286 1 bo paczkę za 45zł mu dostarczyli?

A za przelepienie ceny w sklepie za kilka groszy?

Przełożeni takiego "funkcjonariusza" w ramach przyzwoitości reagować powinni

Na całe szczęście takie rzeczy sąd ocenia. Gdyby przełozeni chcieli to
oceniać, to pewnie

Data: 2017-12-07 23:28:15
Autor: Kris
Uber rozwozi paczki?
W dniu czwartek, 7 grudnia 2017 22:51:32 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

I Twoim zdaniem świadczy to o tym, że nie zostali oszukani?

Moje zdanie się nie liczy ale gdyby to było tak proste że 286par1 kk starczy to po kiego jakieś zmiany prawa, projekty prezydenckie dla frankowiczów i reszta tej szopki.

Data: 2017-12-08 16:13:58
Autor: Robert Tomasik
Uber rozwozi paczki?
W dniu 08-12-17 o 08:28, Kris pisze:

[...]

Pomyśl, co by było, gdyby przyznano, ze ludzie zostali oszukani.

Data: 2017-12-08 16:38:55
Autor: J.F.
Uber rozwozi paczki?
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5a2aac3b$0$5156$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

W ktora strone pomyslec ?
Ze gdyby tak przyznac, to by banki zbankrutowaly, po nich zbankrutowaliby ludzie, firmy i emeryci, a po nich caly kraj ?

Zabrzmialo jak "gdyby sklep przestal oszukiwac klientow, to by zbankrutowal i musielibyscie jezdzic do sklepu na sasiednie osiedle" :-)

J.

Data: 2017-12-08 19:45:25
Autor: Robert Tomasik
Uber rozwozi paczki?
W dniu 08-12-17 o 16:38, J.F. pisze:
[...]

Nie do końca oto mi chodziło

Zabrzmialo jak "gdyby sklep przestal oszukiwac klientow, to by
zbankrutowal i musielibyscie jezdzic do sklepu na sasiednie osiedle" :-)

Zauważ, że w AMBER GOLD dotyczyło kilku sprawców, a "kopią się" z
tematem kilka lat. Wiesz ile osób było zamieszanych w kredyty frankowiczów?

Data: 2017-12-08 13:32:47
Autor: Wojciech Bancer
Uber rozwozi paczki?
On 2017-12-07, Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:

[...]

Frankowicze też umowy zaczęli analizować nie tak dawno dopiero;)
I Twoim zdaniem świadczy to o tym, że nie zostali oszukani?

Przecież nie zostali.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2017-12-08 00:08:21
Autor: J.F.
Uber rozwozi paczki?
Dnia Thu, 7 Dec 2017 11:53:22 -0800 (PST), Kris napisał(a):
W dniu czwartek, 7 grudnia 2017 15:55:32 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:>
Na razie jak czytasz, to sami nie wiedza za co ta oplata.
Jak nie wiedzą? Cennik to nie tajemnica

To czemu nie odpowiedza ze zgodnie z cennikiem ?

http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,krajowy_pocztex.html

Za sama ta strone im sie 286 nalezy - poczta jedna, a paczek trudno
zliczyc - 10 rodzajow ?

A wszystko po to, zeby klient nie wiedzial za co placi :-)

J.

Data: 2017-12-07 23:33:53
Autor: Kris
Uber rozwozi paczki?
W dniu piątek, 8 grudnia 2017 00:07:41 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

zliczyc - 10 rodzajow ?

A wszystko po to, zeby klient nie wiedzial za co placi :-)

Żeby klient wybór miał a nie tylko ocet na półce;)

http://www.poczta-polska.pl/paczki-i-listy/wysylka/paczki/

"Poznaj nasze paczki!

Paczka+

Przejrzysty cennik - cena już od 8,00 zł
Gwarantowany termin dostarczenia - w ciągu 2 dni roboczych po nadaniu
Elektroniczne potwierdzenie doręczenia albo zwrotu przesyłki - wysyłane do nadawcy
Masa przesyłki w wybranych placówkach do 30 kg
Szeroki pakiet usług dodatkowych
Brak ukrytych opłat
Dowiedz się więcej

Paczka pocztowa

Przejrzysty cennik - cena już od 13,00 zł
Masa do 10 kg
Priorytetowa albo ekonomiczna  - Ty wskazujesz w jakim terminie powinna dotrzeć do odbiorcy
Możliwość zadeklarowania wartości
Dowiedz się więcej

Pocztex

Gwarantowany termin dostarczenia - w następnym dniu roboczym po nadaniu w całym kraju
Możliwość zlecenia doręczenia do określonej godziny
Nadanie u kuriera lub w placówce pocztowej
Wartość do 100 zł - bez dodatkowych opłat
Ubezpieczenie do 1 000 zł w cenie usługi
Szeroki pakiet usług dodatkowych
Dedykowane opakowanie dla przesyłek do 1 kg
Brak ukrytych opłat/dopłat - za odbiór przesyłki, za doręczenie do osoby prywatnej, za doręczenie do mniejszej miejscowości"

Data: 2017-12-07 22:18:25
Autor: RadoslawF
Uber rozwozi paczki?
W dniu 2017-12-07 o 15:55, J.F. pisze:

[...]

Obudź się. To już nie jest "państwowa instytucja".

Pozdrawiam

Data: 2017-12-10 20:06:37
Autor: Animka
Uber rozwozi paczki?
W dniu 2017-12-07 o 22:18, RadoslawF pisze:
[...]

Jak to nie państwowa? Państwo teraz dało im podwyżki-sowite podwyżki.

--
animka

Data: 2017-12-07 23:24:04
Autor: J.F.
Uber rozwozi paczki?
Dnia Thu, 7 Dec 2017 22:18:25 +0100, RadoslawF napisał(a):
[...]

Ciagle jeszcze jednoosobowa spolka skarbu Panstwa.

Wiec mozna sie poskarzyc w najblizszym Komitecie Partii :-)

J.

Data: 2017-12-08 22:48:32
Autor: RadoslawF
Uber rozwozi paczki?
W dniu 2017-12-07 o 23:24, J.F. pisze:

[...]

Ale spółka a nie urząd pocztowy jak kiedyś.

Wiec mozna sie poskarzyc w najblizszym Komitecie Partii :-)

Poskarżyć się można zawsze i wszędzie.
Co najwyżej trafi do kosza jak będzie na piśmie.

Pozdrawiam

Data: 2017-12-07 22:49:01
Autor: Robert Tomasik
Uber rozwozi paczki?
W dniu 07-12-17 o 15:40, Liwiusz pisze:

Pani na poczcie nie jest brokerem usług, aby Robercikowi robić dobrze i
wybierać najtańszą opcję na rynku, tylko jej zadaniem jest jak
największa sprzedaż usług jej pracodawcy.

Tylko, że przedmiotem umowy było dostarczenie paczki i to kosztuje 25 zł.

Data: 2017-12-07 23:21:34
Autor: Kris
Uber rozwozi paczki?
W dniu czwartek, 7 grudnia 2017 22:49:04 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:
> [...]

> największa sprzedaż usług jej pracodawcy.
> Tylko, że przedmiotem umowy było dostarczenie paczki i to kosztuje 25 zł.

Udostępnij potwierdzenie nadania- zobaczymy z jakiej usługi skorzystałeś
Google zeznaje ze pocztex (44zł które zapłaciłeś) wygląda tak:
http://www.pocztex.pl/jowisz/uploads/2017/06/nalepka-adresowa-Pocztex.jpg
a paczka pocztowa (25zł które uważasz że powinienes zapłacić) wyglada tak:
http://cennik.poczta-polska.pl/plik,1/8.jpg

Data: 2017-12-07 23:24:20
Autor: Kris
Uber rozwozi paczki?
> [...]

> największa sprzedaż usług jej pracodawcy.
> Tylko, że przedmiotem umowy było dostarczenie paczki i to kosztuje 25 zł.

Przy 25zł za paczkę 10kg tez niekorzystnie Twoim mieniem rozporządzili i tez powinieneś ich skarżyć bo przecież usługa Poczty Polskiej Kurier48 10,98zł kosztuje;)

Data: 2017-12-08 00:26:25
Autor: Liwiusz
Uber rozwozi paczki?
[...]

To już zależy od tego, jaką usługę wybrałeś.

--
Liwiusz

Data: 2018-01-25 20:38:07
Autor: ń
Uber rozwozi paczki?
Identyczna sytuacja jak z upadkiem Arthur Andersen.

-- -- -

Data: 2017-12-06 11:58:06
Autor: Wojciech Bancer
Uber rozwozi paczki?
On 2017-12-05, Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:

[...]

[...]

Na epaka.pl przy wadze 30kg, rozmiarach 20x20x15 cm "Paczka 48" wychodzi 15 zł,
a inni kurierzy 30 zł. Może znalazł lepszego pośrednika. :)

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2017-12-06 08:33:12
Autor: Kris
Uber rozwozi paczki?
On 2017-12-05, Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:

[...]

> [...]

Na epaka.pl przy wadze 30kg, rozmiarach 20x20x15 cm "Paczka 48" wychodzi 15 zł,
a inni kurierzy 30 zł. Może znalazł lepszego pośrednika. :)

Drogiego pośrednika masz.
Sendit
Kurier48 do 30kg ok 10zł brutto((Maksymalna dopuszczalna długość paczki wynosi 150 cm, a dopuszczalna suma wymiarów (wysokość+długość+szerokość) 250 cm))
55calowy tv tak wysłałem
Inni kurierzy ok 15zł na sendit

Data: 2017-12-07 09:51:10
Autor: ń
Uber rozwozi paczki?
Taka cena to moze na okazyjnej promocji, ale nie stale.

-- -- -
Przy cenie ok 10zł za przesyłkę kurierską do 30kg (poczta polska kurier 48)

Data: 2017-12-07 02:37:36
Autor: Kris
Uber rozwozi paczki?
W dniu czwartek, 7 grudnia 2017 09:50:39 UTC+1 użytkownik ń napisał:
Taka cena to moze na okazyjnej promocji, ale nie stale.

Od ładnych kilku miesięcy już taka jest

Data: 2017-12-04 00:41:14
Autor: Kris
Uber rozwozi paczki?
W dniu niedziela, 3 grudnia 2017 13:07:17 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
> [...]

Cały czas nie  rozumiem czemu jeszcze nie  wymyslono paczek społecznościowych, taki uber dla paczek.  Jedzie ktoś z Warszawy do Gdańska i może przy okazji przewieźć paczkę.

Przy cenach za przesyłki kurierski  10zł-15zł nie ma by to żadnego sensu
Przykładowo przesyłka na drugi koniec  Polski to właśnie te 10-15zł kurierem
Przy przesyłkach społecznościowych ktoś wiozący taką przesyłkę musiałby w mieście szukać jeszcze konkretnego adresu to koszty tego byłyby wyższe jak te 10-15zł zapłacone firmie kurierskiej.

Data: 2017-12-04 10:25:05
Autor: Tomasz Kaczanowski
Uber rozwozi paczki?
W dniu 2017-12-04 o 09:41, Kris pisze:
[...]

Koszt nie, ale czas dostarczenia już mógłby mieć znaczenie. Dlatego np czasami z firmy u nas przesyłali do innego miasta przesyłki konduktorskie, bo pomimo, iż ktoś musiał się pofatygować na dworzec, to możliwość przesłania i odebrania tego samego dnia, w niektórych wypadkach ma znaczenie.

--
http://zrzeda.pl

Data: 2017-12-04 09:29:35
Autor: Marcin Debowski
Uber rozwozi paczki?
On 2017-12-04, Tomasz Kaczanowski <kaczus@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Troche bym się bał zaufać w gruncie rzeczy przypadkowej osobie.

--
Marcin

Data: 2017-12-04 05:08:13
Autor: przemek.jedrzejczak
Uber rozwozi paczki?
-- Troche bym się bał zaufać w gruncie rzeczy przypadkowej osobie.

po to istnieje systemy rankingowe
numer telefonu/mail
fotka
integracja z fejsem
opinie
itd

tu przykladowy profil z bla bla car (moze wymagac logowania)

https://www.blablacar.de/user/show/Nv-- FJeydDLdd_il8EngYw

Data: 2017-12-04 16:33:23
Autor: Marek
Uber rozwozi paczki?
On Mon, 4 Dec 2017 00:41:14 -0800 (PST), Kris <kszysztofc@gmail.com> wrote:
Przy przesyłkach społecznościowych ktoś wiozący ta
ką przesyłkę musiałby w mieście szukać jeszcz
e konkretnego adresu to koszty tego byłyby wyższe jak te 10-15z
ł zapłacone firmie kurierskiej.

Organizator kojarzacy strony może z prowizji utrzymywać np. punkt odbiitu typu autopoaczkomat.

--
Marek

Data: 2017-11-27 21:52:21
Autor: t-1
Uber rozwozi paczki?
On 2017-11-27, Budzik wrote:
[...]

To by na rowerze z UK do Polski przyjechał?

Data: 2017-11-27 21:01:21
Autor: Ziggi
Uber rozwozi paczki?
On 2017-11-27, t-1 wrote:

To by na rowerze z UK do Polski przyjechał?

Nie

Data: 2017-11-28 03:53:04
Autor: Animka
Uber rozwozi paczki?
On 2017-11-27, Budzik wrote:
[...]

W Polsce podobno tylko usługi taxi.

--
animka

Data: 2017-11-28 03:51:36
Autor: Animka
Uber rozwozi paczki?
W dniu 2017-11-27 o 18:00, Budzik pisze:
[...]

Szukałam w necie i doczytałam, że tylko transport taxi, ale może żarcie nieoficjalnie przywozą dla jakiegoś klienta i prostytutek (podobno najczęstsi klienci).

--
animka

Data: 2017-11-28 04:01:16
Autor: Budzik
Uber rozwozi paczki?
[...]

Jak zwykle, jak Animka mowi A to okazuje sie ze jest B.
http://www.fakt.pl/pieniadze/zakupy/mcdelivery-jak-dziala-dostawa-z-
mcdonalds-przez-ubereats/esxn1e8

--
Pozdrawia... Budzik
Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

Data: 2017-11-28 12:21:07
Autor: Animka
Uber rozwozi paczki?
W dniu 2017-11-28 o 05:01, Budzik pisze:
[...]

To jest raczej inna firma. Inna jest nawet aplikacja. Na zdjęciach inne torby niż ta pocztowa z napisem UBER z jak był ten murzynek, tfu! - afroamerykanin.
http://firmadlakazdego.pl/ubereats?gclid=EAIaIQobChMI58HNvZLh1wIVmYKyCh33fA9sEAAYBCAAEgJk3PD_BwE

--
animka

Data: 2017-11-28 19:01:00
Autor: Budzik
Uber rozwozi paczki?
[...]

A pomoc przypadkowo umiescili sobie na stronie ubera? Hmm...
;-)

https://help.uber.com/pl_PL/h/c8d741b2-ad6b-4a37-95dc-4cbb424a332b

--
Pozdrawia... Budzik
"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

Data: 2017-11-29 00:35:40
Autor: Animka
Uber rozwozi paczki?
W dniu 2017-11-28 o 20:01, Budzik pisze:
[...]

Mało co można przeczytać bo trzeba się zalogować i jeszcze by chcieli, żeby pobierać ich aplikację na telefon.
Mnie to nie pasuje. Tym bardziej, że nie korzystam z ich usług.
Ostatnio gdzieś czytałam, że im została wykradziona baza adresów z telefonami, czyli baza klientów.
No, ale juz wiem przynajmniej, że też żarcie rozwożą.
Parę razy przy okazji pobierania pieniędzy otrzymałam z bankomatu też kupony na 50 zł na przejazd taksówką UBERA.
Trzeba tylko pobrać ich aplikację na telefon. Za bardzo chronię swoje dane osobowe i z telefonu, więc te kupony oddawałam zaraz jakimś kurewniczkom w markecie, bo im bardziej taksówki się przydają (szczególnie jak wyjdą z pracy, a już autobusy nie jezdżą. tylko nocne).

--
animka

Uber rozwozi paczki?