Ubezbpiecznie samochodu na osobe bez PJ

Data: 2015-02-18 18:10:22
Autor: J.F.
Ubezbpiecznie samochodu na osobe bez PJ
UĆŒytkownik "MarekP"  napisaƂ w wiadomoƛci grup
Osoba byƂa wspolwlascicielem ponad 3 lata, jazda bezwypadkowa, ale nie ma prawa jazdy, teraz chce samochod na siebie ubezpieczyc. Czy beda sie liczyƂy zniĆŒki?? Teraz powinno byc conajmniej 30%
DzwoniƂa jakas kobita z ubezpieczalni to powiedziala ze u nich sie nie da ubezpieczyc. Jak to jest ??

Ten sam samochod czy inny ?
A gdzie byla ubezpieczona ?

Bo IMO nie powinno byc problemow z kontynuacja ubezpieczenia - idzie do tej samej firmy, zglasza zmiane danych pojazdu, dostaje bez sprawdzania znizke.

W innej firmie ... no, na wniosku bedzie rubryka data uzyskania PJ, jak ubezpieczyciel na to zareaguje ... raczej sie skupi na tych starych znizkach, a potem wiwat nasz KC :-)

J.

Data: 2015-02-18 18:19:58
Autor: MarekP
Ubezbpiecznie samochodu na osobe bez PJ
Inny samochĂłd.
No jestem ciekaw czy nalicza mi te znizki

Ubezbpiecznie samochodu na osobe bez PJ