Ubezpieczać AC czy nie?

Data: 2010-11-14 17:40:46
Autor: Roman Nowar
Ubezpieczać AC czy nie?
Witam,

Zamierzam nabyć nową Hondę City - ok. 50tys.

I tak się zastanawiam - płacić za AC czy nie?

Bo ceny AC wychodzą mi za to kosmiczne - od 2.5tys. do 4.tys. zł/rok

Pozdrawiam,
Roman

Data: 2010-11-14 18:32:53
Autor: JoAsienka
Ubezpieczać AC czy nie?
Pewnego ¶licznego dnia Roman Nowar dokonał/a produkcji posta :

Witam,

Zamierzam nabyć now± Hondę City - ok. 50tys.

I tak się zastanawiam - płacić za AC czy nie?

Bo ceny AC wychodz± mi za to kosmiczne - od 2.5tys. do 4.tys. zł/rok

Pozdrawiam,
Roman

jak Cię stać na zakup w razie czego nowej Hondy za ok. 50 tys. to zaoszczędĽ rocznie koszt AC. Ja ostatnio skusiłam się na AC do mojej Suzi, bo bylo to o 100 zl drożej niż samo OC, a nie mam wolnych 20 tys na nowy samochod (uzywany oczywiscie) :)

JoAsienka **gg 1489928
Człowiek staje się m±dry z wiekiem.
Niestety, najczę¶ciej jest to wieko od trumny

Data: 2010-11-14 18:42:55
Autor: Tomasz Pyra
Ubezpieczać AC czy nie?
W dniu 2010-11-14 17:40, Roman Nowar pisze:
Witam,

Zamierzam nabyć nową Hondę City - ok. 50tys.

I tak się zastanawiam - płacić za AC czy nie?

AC ubezpiecza CiÄ™ w zasadzie od trzech rzeczy:
- kradzieĹĽy
- jak Ty gdzieĹ› wydzwonisz
- jak obetrze CiÄ™ ktoĹ› na parkingu i ucieknie

Jeżeli koszt naprawy parkingowych obcierek nie przeraża Twojego domowego budżetu (zwłaszcza że stracisz też wtedy zniżki) i nie boisz się że sam rozbijesz swój samochód (albo inny Twój kierowca), to zostaje Ci kradzież.

Można kupić takie ubezpieczenie które obejmuje tylko kradzież (dużo taniej), albo jeżeli nie boisz się i tego to rezygnujesz.

Czy kupować to zależy tylko od Ciebie i od tego jak bardzo zależy Ci na tym samochodzie.

Data: 2010-11-14 19:39:37
Autor: Irokez
Ubezpieczać AC czy nie?
Użytkownik "Roman Nowar" <nowarroman@example.com> napisał w wiadomości news:ibp3ed$dt3$1news.task.gda.pl...
Witam,

Zamierzam nabyć nową Hondę City - ok. 50tys.

I tak się zastanawiam - płacić za AC czy nie?

Bo ceny AC wychodzą mi za to kosmiczne - od 2.5tys. do 4.tys. zł/rok

Jak masz szczęście to nie płać.

Ja płacę. Uczestniczyłem pare razy w kolizjach jako pasażer i raz to był strzał opony po czym rów. Drugi raz rów zimą na zakręcie. Tani poldolot więc jakoś nie bolało właściciela bardzo. Swoje stare auto 5 letnie rajd w pole miałem. Z AC dostałem 6.5k a to by już mnie zabolało jakbym nie miał. Tak więc następne auto i dalej płacę. Zniżek się nazbierało więc kupiłem droższe i nie boli tak bardzo.
Chociaż teraz i tak źle nie jest, AC z automata dają takie zniżki jak OC, kiedyś musiałem sam sobie je wypracować.

--
Irokez

Data: 2010-11-14 20:15:02
Autor: Yogi\(n\)
Ubezpieczać AC czy nie?
[...]

Przy nowym aucie - tak, koniecznie. Przerabiałem dwykrotnie i śpię spokojnie ;-)
Pomysl o tym w ten sposób, jeżeli nowe auto spodoba się złodziejom, to będziesz miał w kieszeni 2,5 tysiąca i dziurę w wysokości 47,5.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2010-11-14 20:32:04
Autor: Bydlę
Ubezpieczać AC czy nie?
On 2010-11-14 20:15:02 +0100, "Yogi\(n\)" <yogi_n@tlen.pl> said:

Przy nowym aucie - tak, koniecznie. Przerabiałem dwykrotnie i ¶pię spokojnie ;-)
Pomysl o tym w ten sposób, jeżeli nowe auto spodoba się złodziejom, to będziesz miał w kieszeni 2,5 tysi±ca i dziurę w wysoko¶ci 47,5.

Raczej należy radzi sprzedaż tego auta i kupno takiego za 37 tysięcy.
By została kasa na ubezpieczenie przez parę lat...

--
Bydlę

Data: 2010-11-15 08:10:00
Autor: Yakhub
Ubezpieczać AC czy nie?
Dnia Sun, 14 Nov 2010 20:32:04 +0100, Bydlę napisał(a):

[...]

Tego za 37 już nie trzeba będzie ubezpieczać :)

--
Yakhub

Data: 2010-11-14 23:28:11
Autor: Artur Kaszak
Ubezpieczać AC czy nie?
On 14 Lis, 17:40, Roman Nowar <nowarro...@example.com> wrote:
Witam,

Zamierzam nabyć now± Hondę City - ok. 50tys.

I tak się zastanawiam - płacić za AC czy nie?

Ogólnie jest tak, że firmy ubezpieczeniowe to nie Caritas.
Składki s± wyliczane tak, by statystycznie im się to opłacało. Czyli -
statystycznie Tobie się to nie opłaca. Dotyczy to każdego
ubezpieczenia.

Matematycznie tak to wygl±da, ale s± jeszcze inne czynniki.

A.

Data: 2010-11-15 11:35:46
Autor: MM
Ubezpieczać AC czy nie?
Dnia 14-11-2010 o 17:40:46 Roman Nowar <nowarroman@example.com> napisał(a):

Witam,

Zamierzam nabyć now± Hondę City - ok. 50tys.

I tak się zastanawiam - płacić za AC czy nie?

Bo ceny AC wychodz± mi za to kosmiczne - od 2.5tys. do 4.tys. zł/rok

Nie znasz dnia ani godziny.

Nie daj± jakiego¶ pakietu? Ja za wiele więcej wart samochód płaciłem ok 4  ty¶ za pakiet, a zniżek nie było.

Data: 2010-11-15 12:04:06
Autor: Bydlę
Ubezpieczać AC czy nie?
On 2010-11-15 11:35:46 +0100, MM <kontogrupz@gazeta.pl> said:

Ja za wiele więcej wart samochód płaciłem ok 4  ty¶ za pakiet, a zniżek nie było.

^^^^^

Masz tyle samo lat, tak samo długo prawo jazdy, tyle samo samochodów i tak samo długo, mieszkasz w tej samej miejscowo¶ci, garażujesz w taki sam sposób, przejeżdżasz tyle samo kilometrów itd., itp...?

--
Bydlę

Data: 2010-11-15 19:34:00
Autor: Alf/red/
Ubezpieczać AC czy nie?
W dniu 2010-11-14 17:40, Roman Nowar pisze:
Zamierzam nabyć nową Hondę City - ok. 50tys.
Bo ceny AC wychodzą mi za to kosmiczne - od 2.5tys. do 4.tys. zł/rok

Iiii tam, i to ma być kosmos? Kosmos to jest taka właśnie składka za motocykl tańszy pięć razy.
http://www.scigacz.pl/Auto,Casco,na,motocykl,tylko,dla,orlow,14108.html

--
Alf/red/

Data: 2010-11-15 21:15:02
Autor: Piter
Ubezpieczać AC czy nie?
na  ** p.m.s **  Roman Nowar pisze tak:

Zamierzam nabyć now± Hondę City - ok. 50tys.
I tak się zastanawiam - płacić za AC czy nie?

Wykupić. Przynajmnej w pierwszym roku.

Od 14 lat jestem bezszkodowy i co, wylazł kaban ciemn± noc± na szosę i przód rozwalony a sam zderzak do B5 od reki na wczoraj 400zł, maska 300zł zebym nie naprawił sam i za pół darmo to byłoby nieciekawie.

Najgorsze jest w tym to że przepada Ci bardzo rentowny zysk z odszkodowania.

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2010-11-16 21:41:55
Autor: Marcin N
Ubezpieczać AC czy nie?

Użytkownik "Piter" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomo¶ci news:Xns9E31D82C7C136vikolocalhost.net...
na  ** p.m.s **  Roman Nowar pisze tak:

[...]

Czyli płaciłe¶ przez 14 lat AC i w końcu udało Ci się uzyskać jakie¶ groszowe odszkodowanie - to nazywasz interesem?

Zaiste, AC było konieczne...

Data: 2010-11-16 22:26:36
Autor: Piter
Ubezpieczać AC czy nie?