Ubezpieczać AC czy nie?

Data: 2010-11-14 19:39:37
Autor: Irokez
Ubezpieczać AC czy nie?
Użytkownik "Roman Nowar" <nowarroman@example.com> napisał w wiadomości news:ibp3ed$dt3$1news.task.gda.pl...
Witam,

Zamierzam nabyć nową Hondę City - ok. 50tys.

I tak się zastanawiam - płacić za AC czy nie?

Bo ceny AC wychodzą mi za to kosmiczne - od 2.5tys. do 4.tys. zł/rok

Jak masz szczęście to nie płać.

Ja płacę. Uczestniczyłem pare razy w kolizjach jako pasażer i raz to był strzał opony po czym rów. Drugi raz rów zimą na zakręcie. Tani poldolot więc jakoś nie bolało właściciela bardzo. Swoje stare auto 5 letnie rajd w pole miałem. Z AC dostałem 6.5k a to by już mnie zabolało jakbym nie miał. Tak więc następne auto i dalej płacę. Zniżek się nazbierało więc kupiłem droższe i nie boli tak bardzo.
Chociaż teraz i tak źle nie jest, AC z automata dają takie zniżki jak OC, kiedyś musiałem sam sobie je wypracować.

--
Irokez

Ubezpieczać AC czy nie?