Ubezpieczać AC czy nie?

Data: 2010-11-14 18:32:53
Autor: JoAsienka
Ubezpieczać AC czy nie?
Pewnego ślicznego dnia Roman Nowar dokonał/a produkcji posta :

Witam,

Zamierzam nabyć nową Hondę City - ok. 50tys.

I tak się zastanawiam - płacić za AC czy nie?

Bo ceny AC wychodzą mi za to kosmiczne - od 2.5tys. do 4.tys. zł/rok

Pozdrawiam,
Roman

jak Cię stać na zakup w razie czego nowej Hondy za ok. 50 tys. to zaoszczędź rocznie koszt AC. Ja ostatnio skusiłam się na AC do mojej Suzi, bo bylo to o 100 zl drożej niż samo OC, a nie mam wolnych 20 tys na nowy samochod (uzywany oczywiscie) :)

JoAsienka **gg 1489928
Człowiek staje się mądry z wiekiem.
Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

Ubezpieczać AC czy nie?