Ubezpieczać AC czy nie?

Data: 2010-11-15 21:15:02
Autor: Piter
Ubezpieczać AC czy nie?
na  ** p.m.s **  Roman Nowar pisze tak:

Zamierzam nabyć nową Hondę City - ok. 50tys.
I tak się zastanawiam - płacić za AC czy nie?

Wykupić. Przynajmnej w pierwszym roku.

Od 14 lat jestem bezszkodowy i co, wylazł kaban ciemną nocą na szosę i przód rozwalony a sam zderzak do B5 od reki na wczoraj 400zł, maska 300zł zebym nie naprawił sam i za pół darmo to byłoby nieciekawie.

Najgorsze jest w tym to że przepada Ci bardzo rentowny zysk z odszkodowania.

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2010-11-16 21:41:55
Autor: Marcin N
Ubezpieczać AC czy nie?

Użytkownik "Piter" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości news:Xns9E31D82C7C136vikolocalhost.net...
na  ** p.m.s **  Roman Nowar pisze tak:

[...]

Czyli płaciłeś przez 14 lat AC i w końcu udało Ci się uzyskać jakieś groszowe odszkodowanie - to nazywasz interesem?

Zaiste, AC było konieczne...

Data: 2010-11-16 22:26:36
Autor: Piter
Ubezpieczać AC czy nie?