Ubezpieczalnia - kiedy przychodzi przedłużenie?

Data: 2017-01-01 10:59:47
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Ubezpieczalnia - kiedy przychodzi przedłużenie?
W dniu 2016-12-31 o 11:28, jarko pisze:
Witam
Pod koniec lutego kończy mi się OC, czy zawsze ubezpieczalnia przysyła
listem kontynuowania polisy? Jak tak to ile czasu przed końcem umowy ?

Mi się obecna kończy na początku lutego. 24.12 dostałem maila od ubezpieczyciela z ofertą przedłużeniową i gotowym wnioskiem do zatwierdzenia w systemie transakcyjnym mbanku. Ale to norma w mbanku, że kwestia przedłużenia wypływa 6 tygodni przed końcem. U innych jest inaczej.
Oferta okazała się być OK w stosunku do moich wcześniejszych kalkulacji w rankomacie, CUKu i kilku direct'ach.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2017-01-02 09:49:33
Autor: re
Ubezpieczalnia - kiedy przychodzi przedłużenie?

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"

[...]

-- -
W mBanku swego czasu nie potrafili dostarczyć potwierdzenia (były wtedy wymagane). Wniosek wisiał w stanie nieokreślonym tak, że już po terminie musiałem zawrzeć polisę gdzie indziej a w mBanku znowu były problemu z anulowaniem. Telefony, nie wiadomo co z realizacją. Oczywiście nie byli łaskawi wyjaśnić dlaczego te problemy były, przeprosić czy cokolwiek. No, pozdrawiam mBank

Ubezpieczalnia - kiedy przychodzi przedłużenie?