Ubezpieczenia AC i OC i utrata zniżek

Data: 2011-09-03 11:13:20
Autor: Cavallino
Ubezpieczenia AC i OC i utrata zniżek
Użytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:4e614796$1news.home.net.pl...
Dzień Dobry/Wieczór,
Zakładając, że jako osoba fizyczna do użytku prywatnego i w prowadzonej działalności gospodarczej mam zarejestrowane kilka samochodów, jak jest z utratą zniżek, kiedy dojdzie do jakiejś szkody/czy to OC czy AC?
Czy są jakieś możliwości rozzielenia poszczególnych samochodów?

Tak.
Działalność przerzucić do spółki kapitałowej.
Przyda się nie tylko w przypadku samochodów.

Data: 2011-09-05 18:05:10
Autor: J.F.
Ubezpieczenia AC i OC i utrata zni¿ek
Dnia Sat, 3 Sep 2011 11:13:20 +0200, Cavallino napisa³(a):
U¿ytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
Zak³adaj±c, ¿e jako osoba fizyczna do u¿ytku prywatnego i w prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej mam zarejestrowane kilka samochodów, jak jest z utrat± zni¿ek, kiedy dojdzie do jakiej¶ szkody/czy to OC czy AC?
Czy s± jakie¶ mo¿liwo¶ci rozzielenia poszczególnych samochodów?

Tak.
Dzia³alno¶æ przerzuciæ do spó³ki kapita³owej.
Przyda siê nie tylko w przypadku samochodów.

Tylko ze potemn padna dwa pytania:
-czy dla samochodow firmowych sa w ogole jakies znizki za bezszkodowosc ?  (sa, widzialem, aczkolwiek roznie moze byc)

-co sie dzieje jak jedno auto ma wypadek ?

A odpowiedz ciagle ta sama:
a) ubezpieczyc w roznych firmach,
b) skupic sie na zarabianiu a nie na groszowym cieciu kosztow :-)

J.

Ubezpieczenia AC i OC i utrata zniżek