Ubezpieczenia AC i OC i utrata zniżek

Data: 2011-09-05 16:17:14
Autor: Wojciech Wrodarczyk
Ubezpieczenia AC i OC i utrata zniżek
W dniu 2011-09-02 23:16, BAREK pisze:
Dzień Dobry/Wieczór,
Zakładając, że jako osoba fizyczna do użytku prywatnego i w prowadzonej
działalności gospodarczej mam zarejestrowane kilka samochodów, jak jest
z utratą zniżek, kiedy dojdzie do jakiejś szkody/czy to OC czy AC?
Czy są jakieś możliwości rozzielenia poszczególnych samochodów?
tak, rozwiÄ…zania sÄ… dwa:
1. każde auto = inny ubezpieczyciel,
2. wybierasz ubezpieczyciela, który nie kasuje zniżek na wszystkie auta. wbrew pozorom są tacy, np. alianz. Ale ta oferta potrafi się zmieniać w co roku, więc trzeba to śledzić.
My w firmie łączymy oba rozwiązania, korzystamy z usług biura pośrednictwa, które wyszukuje dla nas ofertę ubezpieczycieli. Jest to droższe niż direct, ale przy większej liczbiei aut jest wygodne.

Data: 2011-09-05 16:41:39
Autor: Cavallino
Użytkownik "Wojciech Wrodarczyk" <w.wrodarczyk@wp.pl> napisał w wiadomości news:

PS> Spółka kapitałowa powoduje wyższe składki za ubezpieczenie.

Niekoniecznie.
Zależy od ubezpieczyciela.

Data: 2011-09-05 19:16:40
Autor: J.F.
Ubezpieczenia AC i OC i utrata zniżek
Dnia Mon, 05 Sep 2011 16:17:14 +0200, Wojciech Wrodarczyk napisa³(a):
tak, rozwi±zania s± dwa:
1. ka¿de auto = inny ubezpieczyciel,
2. wybierasz ubezpieczyciela, który nie kasuje zni¿ek na wszystkie auta. wbrew pozorom s± tacy, np. alianz. Ale ta oferta potrafi siê zmieniaæ w co roku, wiêc trzeba to ¶ledziæ.

Z Allianz to ostroznie. Moze i znizek nie kasuje, ale zaswiadczenia o
bezszkodowosci wydaje na wszyskie auta naraz.

I glupio moze wygladac - niby zadnej szkody nie spowodowales, a tu dluga
lista wypadkow, bo np na 10 autach moze sie uzbierac :-)

J.

Ubezpieczenia AC i OC i utrata zniżek