Ubezpieczenia: NNW sie oplaca?

Data: 2011-04-15 11:10:12
Autor: Papkin
Ubezpieczenia: NNW sie oplaca?
Otwieram nowy watek, wlasnie przedluzam i w mBank wychodzi znow najlepiej ale akurat dla innego auta tak nie bylo.

Ale zastanawiam sie nad NNW - skladka ok 50zl rocznie ale suma raptem 10 000zl. Trzeba stracic 2 oczu by dostac tyle. Porazka, taka suma to g.... w porownaniu do uszczerbku na zdrowiu. Rezygnuje z NNW. Tak samo wciskaja ubezpiecznie zycia posiadacza pojazdu na 100k - tez bzdura co?

A wy co myslicie o NNW? Przyda sie raptem w przypadku wlasnej szkody ale sumy sa rozne u roznych ubezpieczycieli (chyba 50k ktos dwal nawet). Wyciaganie pieniedzy a grozny wypadek z mojej winy raczej odstawiam miedzy bajki.

Jesli ktos mnie skaskuje i to ostro to z jego OC mam 2,5mln ojro, dobra kancelaria prawnicza i sie sciagnie na protezy oczu... :)

Data: 2011-04-15 13:34:13
Autor: J.F.
Ubezpieczenia: NNW sie oplaca?
Użytkownik "Papkin" <spam@spamerssux.net> napisał w
Ale zastanawiam sie nad NNW - skladka ok 50zl rocznie ale suma raptem 10 000zl. Trzeba stracic 2 oczu by dostac tyle. Porazka, taka suma to g.... w porownaniu do uszczerbku na zdrowiu. Rezygnuje z NNW.

No i doszedlem do podobnych wnioskow.

Tak samo wciskaja ubezpiecznie zycia posiadacza pojazdu na 100k - tez bzdura co?

Niekoniecznie - np zona bedzie miala z czego splacac kredyt za dom.
Wypadki chodza po ludziach, bardziej to sensowne niz kupic sobie ubezpieczenie ktore wyplaci 200 zl.

[...]

Ja bym tak nie odstawial, bo glupawki chodza po ludziach, ale i tak - jak przy tym zejdziesz to pieniadze ci nie beda potrzebne, chyba ze rodzinie na pogrzeb,  jak zostaniesz inwalida to 10k zl bedzie znacznie za malo, a jak bedzie lekki wypadek to wyplata bedzie smieszna.

Troche inaczej moze ty wygladac jesli groszem nie smierdzisz, czesto jezdzisz z rodzina i grozi ci np polamanie czterech osob, przy wiekszej biedzie nawet 4000 moze sie przydac na drobne wydatki, czy badania.

Aczkolwiek niedawno pisalem o jakims sensowniejszym NNW.

J.

Ubezpieczenia: NNW sie oplaca?