Ubezpieczenia a opony

Data: 2011-01-21 07:35:54
Autor: SET
Ubezpieczenia a opony

Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał w
wiadomo¶ci news:slrnijhhe7.ba1.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...
Witam!
Wła¶nie likwiduję szkodę z OC, jestem już po oględzinach pojazdu i się
chciałem pochwalić ciekawostk±: kole¶ z Warty dokładnie obejrzał opony,
w tym uważnie sobie zapisał indeks no¶no¶ci oraz indeks prędko¶ci. Może
to norma, ale ja się zdziwiłem.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Jak już się skończy sprawa to please daj znać na grupie jak poszło
załatwianie odszkodowania z Warty. Ojczulek miał bardzo niemiłe
do¶wiadczenia. Sytuacja idealnie jak twoja. Na ¶wiatłach kole¶ z tyłu nie
wyhamował i wjechał w kufer. Za zderzak, klapę, błotnik i wszystkie ¶wiatła
w pierwszym podej¶ciu naliczyli 1100 PLN. Shuma z 2001 roku. Sam kurna
lakiernik więcej kosztował. Wózkował się nimi pół roku aż z jakim¶
prawnikiem musiał się dogadać i co¶ tam więcej ugrali.
Firma tragiczna. Nie wiem czy oni w ogóle zgodnie z prawem działaj± bo mi to
pod mafię podpada.

Data: 2011-01-21 09:02:59
Autor: Ramok
Ubezpieczenia a opony
On 21.01.2011 07:35, SET napisał(a)/has written:
Jak ju� si� sko�czy sprawa to please daj zna� na grupie jak posz�o
Mi -w podobnej sytuacji drogowej- jesienią zeszłego roku za uszkodzone
poszycie zderzaka plus parę "pierdółek" wstępnie policzyli 1400. Auto
oddałem do ASO i dałem im "wolną rękę" (czyt. upoważnienie) w ściganiu
ubezpieczyciela -po wszystkim rozliczenie/informacja z Warty przyszło na
kwotę prawie 4000zł...

Ale w ten sposĂłb jedyny problem z WartÄ…, na jaki mnie narazili, to ich
błąd, że tę pierwszą "bezsporną" kwotę przelali na moje konto, a nie od
razu do ASO... Za to o nic więcej już się nie martwiłem, swojej
prywatnej kasy z kieszeni nie wyciÄ…gnÄ…Ĺ‚em ani na moment, a auto
odebrałem jak tylko było gotowe, a nie dopiero po wypłacie
odszkodowania/zapłacie ASO.

/Ramok

Data: 2011-01-21 10:02:19
Autor: flower
Ubezpieczenia a opony
Użytkownik "SET" <brak@maila.pl> napisał w wiadomo¶ci

> [...]

prawnikiem musiał się dogadać i co¶ tam więcej ugrali.
Firma tragiczna. Nie wiem czy oni w ogóle zgodnie z prawem działaj± bo mi

Ano, jak mi kiedy¶ kto¶ powiedział: firmy ubezpieczeniowe żyj± ze wpłacania
składek, a nie z wypłacania odszkodowań.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2011-01-21 11:06:45
Autor: Krzysiek Kielczewski
Ubezpieczenia a opony
On 2011-01-21, SET <brak@maila.pl> wrote:

Jak ju¿ siê skoñczy sprawa to please daj znaæ na grupie jak posz³o
zaÂłatwianie odszkodowania z Warty.

Jak nie zapomnÄ™ to napiszÄ™.

Ojczulek miaÂł bardzo niemiÂłe
do¶wiadczenia. Sytuacja idealnie jak twoja. Na ¶wiat³ach kole¶ z ty³u nie
wyhamowa³ i wjecha³ w kufer. Za zderzak, klapê, b³otnik i wszystkie ¶wiat³a
w pierwszym podej¶ciu naliczyli 1100 PLN. Shuma z 2001 roku. Sam kurna
lakiernik wiêcej kosztowa³. Wózkowa³ siê nimi pó³ roku a¿ z jakim¶
prawnikiem musia³ siê dogadaæ i co¶ tam wiêcej ugrali.

Do prawnika należy się zgłosić przed wysłaniem drugiego pisma...

Pzdr,
KRzysiek Kiełczewski

Ubezpieczenia a opony