Ubezpieczenie OC

Data: 2009-06-09 13:02:50
Autor: Paweł
Ubezpieczenie OC
Użytkownik "Włodziu" <wlodek.wichura@wp.pl> napisał w wiadomości news:1244544903.414728d1.icnet...

Czy jest to prawda, czy tylko takie bajki hotline z tym 30 dniowym
okresem  wypowiedzenia?

Zostałeś wprowadzony w błąd.
Umowę możesz wypowiedzieć na 1 dzień przed wygaśnięciem.

Jak jest obliczana składka OC i dlaczego mam wyższą składkę. Mam 60%
zniszki  wiek >25 lat

Zniżki.

To chyba wie tylko ubezpieczyciel. I każdy liczy sobie na swój sposób
A zależy to od wielu czynników, wieku właściciela i auta, modelu samochodu, miejsca zarejestrowania i stu innych parametrów.

Wystarczy powiedzieć, ze szukając ubezpieczenia OC dla swojego samochodu dostałem oferty od 800 do 3000 złotych.

--
Paweł

Data: 2009-06-09 13:11:29
Autor: Włodziu
Ubezpieczenie OC

Użytkownik "Paweł" <billg@microsoft.com> napisał w wiadomości news:h0lfkt$6m$1atlantis.news.neostrada.pl...
To chyba wie tylko ubezpieczyciel. I każdy liczy sobie na swój sposób
A zależy to od wielu czynników, wieku właściciela i auta, modelu samochodu, miejsca zarejestrowania i stu innych parametrów.

No OK ale dlaczego rok temu miałem wyższą składkę, niż teraz? Nie miałem żadnej kolizji w tym czasie.

A może ktoś wie gdzie jest najtaniej ubezpieczę mojego staruszka? Dane:
-Opel Tigra 96;  1,4
-przebieg 150.000 - nie wiem czy prawdziwy ;)
-roczny przebieg ok. 10.000 - 15.000 km
-do użytku prywatnego i tylko przeze mnie
-zniszki maksymalne 60%
-wiek powyżej 25 lat

Zależy mi na najtańszym OC, bo z OC i tak Ja osobiście nic nie mam, a na AC auto jest za stare :)

Data: 2009-06-09 13:24:43
Autor: Włodziu
Ubezpieczenie OC

Użytkownik "Włodziu" <wlodek.wichura@wp.pl> napisał w wiadomości news:1244545803.2380d1.icnet...
No OK ale dlaczego rok temu miałem wyższą składkę, niż teraz? Nie miałem żadnej kolizji w tym czasie.

Oczywiście miało być, że rok temu miałem składkę niższą niż teraz. Dokładnie rok temu miałem jakieś 490 zł na rok a teraz mam ofertę 576 zł z groszami

Data: 2009-06-09 13:35:46
Autor: Paweł
Ubezpieczenie OC
Użytkownik "Włodziu" <wlodek.wichura@wp.pl> napisał w wiadomości news:1244546597.322027d1.icnet...
[...]

Czort wie.
Pewnie w zeszłym roku kalkulowali sobie dla tego konkretnego modelu inaczej?
A może wiek auta na to rzutuje?

--
Paweł

Data: 2009-06-12 13:59:21
Autor: neelix
Ubezpieczenie OC

Użytkownik "Paweł" <billg@microsoft.com> napisał w wiadomości news:h0lhil$4kb$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Ja w Alianzu dowiedziałem się, że na nowe auto dali rabat, a po roku składka wyższa niż wtedy, bo rabatu już nie ma, cwaniaczki. Wtedy 2700, a teraz prawie 2800.
neelix

Data: 2009-06-09 14:20:25
Autor: Lukasz
Ubezpieczenie OC

[...]

Od miejsca zamieszkania też zależy wysokość składki.. mi osobiście najtaniej wyszło w PTU.

Data: 2009-06-10 01:18:31
Autor: Grzesiacz
Ubezpieczenie OC

Użytkownik "Włodziu" <wlodek.wichura@wp.pl> napisał w wiadomości news:1244545803.2380d1.icnet...

<ciach bo zbedne>
Zależy mi na najtańszym OC, bo z OC i tak Ja osobiście nic nie mam, a na AC auto jest za stare :)

Ale jak firma poszkodowanemu nie wyplaci za wszystkie koszty i ten biedny poszkodowany Cie pozwie i ty bedzies musial doplacic, a potem sie sadzic z firma, w ktorej zawarles Oc, to moze nie bedzie to jedyny argument na przyszlosc.
Kiedys bodajze w "motorze" jesli mnie pamiec nie myli, opisywali wyrok sadu dot. takiej wlasnie sprawy.

pozdrawiam
Grzesiacz

Ubezpieczenie OC