Ubezpieczenie OC

Data: 2009-06-09 13:03:31
Autor: Maciek
Ubezpieczenie OC
Użytkownik "Włodziu" <wlodek.wichura@wp.pl> napisał
Gdzieś czytałem że wystarczy wypowiedzieć na 1 dzień przed wygaśnięciem.

Dobrze przeczytałeś.

Jak jest obliczana składka OC i dlaczego mam wyższą składkę.

Diabli wiedzą. Moja składka w LD też jest wyższa niż rok temu ale nie o 90 zł (było 315 jest 350) i nie chciało mi się szukać lepszej oferty.
Masz prawo wyboru - idź tam gdzie jest taniej, chyba że Link4 daje dodatkowo coś, na czym Ci zależy a czego inni nie oferują - praktycznie niemożliwe :)

Maciek.

P.S. Po tym jak PZU próbowało mnie okraść przy okazji likwidacji szkody, doszedłem do wniosku, że wszyscy ubezpieczyciele kombinują na kasie. A skoro tak, to niech tracę (skoro to obowiązek) na rzecz tego, który żąda najmniej. I tyle :)

Data: 2009-06-10 12:09:44
Autor: Amir
Ubezpieczenie OC

[...]

oj zdziwilbys sie jest o mozliwie

Data: 2009-06-10 19:42:28
Autor: Jacek Midura
Ubezpieczenie OC
Amir pisze:

[...]

A co konkretnie Link4 oferuje w ramach OC czego nie ma u innych?

--
Jacek Midura

Data: 2009-06-12 14:01:32
Autor: neelix
Ubezpieczenie OC

Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0lfi5$b49$1inews.gazeta.pl...
[...]

LD to Liberty Direct? Jak takie "tanie" firmy likwidują szkody? Płacą za szkody czy rzną na kasie?
neelix

Ubezpieczenie OC