Ubezpieczenie OC

Data: 2009-06-09 13:15:59
Autor: yaro
Ubezpieczenie OC
Kończy mi się polisa OC w Link 4  20-06-2009. Obliczyli mi składkę na ten rok wyższą niż w zeszłym roku o jakieś 90 zł. Jak się spytałem dlaczego jest wyższa to babka powiedziała że ona tego nie ustala, że to system i ona nie może nic zrobić.

Tez mam w L4 OC, i skladke wyzsza niz w zeszlym roku.
Z tego zo zauwazylem jak papiery juz do mnie dotarly po przedluzeniu umowy, to dorzucaja jedna 'usluge' - gwarancja znizek i nie informuja o tym przy zawieraniu polisy przez telefon. Mozliwe ze wlasnie to winduje cene do gory.

--
yaro

Ubezpieczenie OC