Ubezpieczenie OC

Data: 2009-06-12 13:56:59
Autor: neelix
Ubezpieczenie OC

Użytkownik "Włodziu" <wlodek.wichura@wp.pl> napisał w wiadomości news:1244544903.414728d1.icnet...
Wiem, że był już ten temat poruszany na grupie bo gdzieś, kiedyś o tym tu czytałem ale przejrzeć archiwum, jak dziennie jest  taka masa postów nie jest możliwe.

Mianowicie
Kończy mi się polisa OC w Link 4  20-06-2009. Obliczyli mi składkę na ten rok wyższą niż w zeszłym roku o jakieś 90 zł. Jak się spytałem dlaczego jest wyższa to babka powiedziała że ona tego nie ustala, że to system i ona nie może nic zrobić.

Na pytanie czy mogę wypowiedzieć umowę usłyszałem, że się spóźniłem, bo musiałbym to zrobić 30 dni przed końcem obecnej polisy.

Mam 2 pytania:

Czy jest to prawda, czy tylko takie bajki hotline z tym 30 dniowym okresem wypowiedzenia? Gdzieś czytałem że wystarczy wypowiedzieć na 1 dzień przed wygaśnięciem.

Jak jest obliczana składka OC i dlaczego mam wyższą składkę. Mam 60% zniszki wiek >25 lat
(właściwie to 25 lat i 6 miesięcy :D)

Bardzo proszę o pomoc.

A oni mają jakąś siedzibę? Jak likwidują szkody? Przyjeżdżają na miejsce wypadku czy do domu?

neelix

Ubezpieczenie OC