Ubezpieczenie OC/Casco

Data: 2015-07-19 00:33:40
Autor: Liwiusz
Ubezpieczenie OC/Casco
W dniu 2015-07-19 o 00:09, Jawi pisze:
Jako, że obecnie poruszam się po mieście wyłącznie rowerem, to
zastanawiam siÄ™ na ubezpieczeniem.
Ale na razie próbowałem wyliczyć składkę w cuk i proamie bo tam są
on-line kalkulatory.
Pierwsza oferta to 450pln za mnie i dwoje dzieci, a druga to prawie 700!
Macie jakieś doświadczenia? te składki są dla mnie trochę chore.

Co do zasady nie opłaca się kupować AC na rower. Nie obejmuje kradzieży
zwykłej, a stawki na pozostałe ryzyka AC wynoszą około 8%.

Do poruszania się po mieście najlepiej mieć rower, którego naprawa lub
utrata nie będzie powodem bankructwa - np. za 500-2000zł, w zależności
od potrzeb.

Za to warto mieć NNW i tutaj polecam w pakiecie PZU bezpieczny
rowerzysta, wraz z jakimĹ› OC na 10 000 minimum.

--
Liwiusz

Data: 2015-07-18 22:03:11
Autor: tadeklodz
Ubezpieczenie OC/Casco
W dniu niedziela, 19 lipca 2015 00:33:47 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
> [...]
> Macie jakie¶ do¶wiadczenia? te składki s± dla mnie trochę chore.

Co do zasady nie opłaca się kupować AC na rower. Nie obejmuje kradzieży
zwykłej, a stawki na pozostałe ryzyka AC wynosz± około 8%.

Do poruszania się po mie¶cie najlepiej mieć rower, którego naprawa lub
utrata nie będzie powodem bankructwa - np. za 500-2000zł, w zależno¶ci
od potrzeb.

Za to warto mieć NNW i tutaj polecam w pakiecie PZU bezpieczny
rowerzysta, wraz z jakim¶ OC na 10 000 minimum.

-- Liwiusz

 Ja mam ubezpieczenie OC w PZU. Nazywa się to " Bezpieczny rowerzysta". NNW 10 tys i OC 20 tys. Składka 41 zł

Ubezpieczenie OC/Casco