Ubezpieczenie OC/ NNW dla rowerzysty

Data: 2016-05-16 04:47:07
Autor: Piecia aka dracorp
Ubezpieczenie OC/ NNW dla rowerzysty
W dniu poniedziałek, 16 maja 2016 13:18:48 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
W PZU nie można założyć polisy online chyba.
Gdzie wykupujecie tego rodzaju ubezpieczenia?
W oddziale. Chyba przydałoby się odświeżyć polisę.

Data: 2016-05-16 04:52:59
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 16 maja 2016 13:47:08 UTC+2 użytkownik Piecia aka dracorp napisał:
W dniu poniedziałek, 16 maja 2016 13:18:48 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> W PZU nie można założyć polisy online chyba.
> Gdzie wykupujecie tego rodzaju ubezpieczenia?
W oddziale. Chyba przydałoby się odświeżyć polisę.
http://tueuropa.pl/ubezpieczenie-rowerzysty.htm
znalazłem jeszcze coś takiego- składka na 180dni dla 3 osób 120zł mi wyszła

Data: 2016-05-16 17:08:15
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-05-16 o 13:52, Kris pisze:
[...]

A ile za 1 osobę?

Zupełnie niepotrzebne: ubezpieczenie kosztów ratownictwa i poszukiwań oraz assistance. Niskie sumy NNW.

Zaletą PZU przy sumie ubezpieczenia NNW na 50 000 zł jest (oprócz samego odszkodowania za uszczerbek na zdrowiu):

- 100zł za dzień w szpitalu (do 30 dni), liczone od 1. dnia
- 5000zł na koszty leków, opatrunków itp.

--
Liwiusz

Data: 2016-05-17 01:15:34
Autor: Kris
Ubezpieczenie OC/ NNW dla rowerzysty
W dniu poniedziałek, 16 maja 2016 17:08:22 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

A ile za 1 osobę?

Wyliczę za Ciebie - 40 lub 52zł

https://portal.tueuropa.pl/frontend/products/showProduct.html?prodId=1282&par_key=adrRKqA6

Zaletą PZU przy sumie ubezpieczenia NNW na 50 000 zł jest (oprócz samego odszkodowania za uszczerbek na zdrowiu):
- 100zł za dzień w szpitalu (do 30 dni), liczone od 1. dnia
- 5000zł na koszty leków, opatrunków itp.
Wpisałem się w ich formularz online. Moze się odezwa

Data: 2016-05-17 11:37:54
Autor: ąćęłńóśźż
Ubezpieczenie OC/ NNW dla rowerzysty
Daj znać.
Kiedyś zawierałem ubezpieczenie rowerysty przez stronę banku (coś 40 zł rocznie), ale jakiś czas temu to ubezpieczenie niestety zniknęło.
BTW najlepiej to chyba zgłosić się do jakiegoś brokera ubezpieczeniowego?

-- -- -
Moze się odezwa

Data: 2016-05-17 04:59:11
Autor: Kris
Ubezpieczenie OC/ NNW dla rowerzysty
W dniu wtorek, 17 maja 2016 11:37:14 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
Daj znać.
"Szanowny Panie
Dziękuję za wiadomość.
Dziękuję za zainteresowanie naszym ubezpieczeniem.
Od czego ubezpieczamy?
o Następstwa nieszczęśliwych wypadków (śmierć, trwały uszczerbek na zdrowiu, np. złamanie nogi, skręcenie kolana),
o Odpowiedzialność cywilna ( wypłacimy odszkodowanie osobom, którym wyrządził Pan szkodę np. zarysowanie karoserii samochodu),
o Bagaż podróżny (kradzież bagażu),
o Casco roweru (rabunek i uszkodzenie roweru, bagażnika, koła).
Ile kosztuje?
Propozycje ubezpieczenia może Pan poznać:
o u agenta https://www.pzu.pl/obsluga-i-pomoc/kontakt/zakup-ubezpieczenia,
o w oddziale https://www.pzu.pl/mapa-agentow-i-placowek.
W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt. Do Pana dyspozycji jest nasz e-mail kontakt@pzu.pl, infolinia pod numerem 801 102 102 oraz czat na stronie www.chat.pzu.pl."

Data: 2016-05-17 13:02:12
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-05-17 o 11:37,  ąćęłńóśźż pisze:
[...]

Broker nie zajmuje się ubezpieczeniami za 100zł, czy 40zł.

--
Liwiusz

Data: 2016-05-17 11:28:36
Autor: masti
Liwiusz wrote:

[...]

dobrze, że mój o tym nie wie

Data: 2016-05-17 13:40:29
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-05-17 o 13:28, masti pisze:
Liwiusz wrote:

[...]

Widocznie jest kiepski, ma mało pracy i robi rzeczy bezproduktywne.

Na pewno nie będzie ci robił pełnego brokerskiego porównania dla 3zł zarobku.

Z takimi pierdołami się chodzi do agenta, który zna produkt swojej ubezpieczalni, a rozeznanie robi się samemu, choćby tutaj. Oczekiwanie, że ktoś poświęci pół dnia swojej pracy na przygotowanie oferty za 100zł jest paradne.

--
Liwiusz

Data: 2016-05-17 11:40:49
Autor: masti

Liwiusz wrote:

[...]

ale po co Ci zestawienie ofert?
jak gość się zna na robocie to robi to od ręki

Data: 2016-05-17 14:20:40
Autor: Liwiusz

Liwiusz wrote:

[...]

Widzisz, nawet nie wiesz na czym polega praca brokera.

jak gość się zna na robocie to robi to od ręki

jw.

--
Liwiusz

Data: 2016-05-17 12:56:57
Autor: masti

Liwiusz wrote:

[...]

no skoro jasnie Pan do ubezpieczenia za stówę chce tabelaryczne
zestawienie ofert z pełnym wyjaśnieniem skutków to jaśnie Pan zapłaci za
to 1000. Ale kto bogatemu zabroni

Data: 2016-05-17 15:40:09
Autor: Liwiusz

Liwiusz wrote:

[...]

Jak zapłaci, to już inna rozmowa.

Ale jak nie zapłaci, to nie możne dostać oferty nieporównanej i nieuzasadnionej pisemnie.

Przynajmniej w teorii.

Bo w praktyce jest jak jest, zachetalibyśmy się, gdyby trzeba było przestrzegać wszystkich przepisów.

--
Liwiusz

Data: 2016-05-17 14:29:35
Autor: Liwiusz
Ubezpieczenie OC/ NNW dla rowerzysty
W dniu 2016-05-17 o 13:40, masti pisze:
ale po co Ci zestawienie ofert?
jak gość się zna na robocie to robi to od ręki

Ciekawe czy ten twój broker rzeczywiście jest brokerem.

1. Broker ubezpieczeniowy jest obowiązany:

2) przed zawarciem umowy ubezpieczenia udzielić na piśmie porady, w oparciu o rzetelną analizę ofert w liczbie wystarczającej do opracowania rekomendacji najwłaściwszej umowy ubezpieczenia oraz pisemnie wyjaśnić podstawy, na których opiera się rekomendacja;

Już teraz rozumiesz dlaczego nie chodzi się do brokera po ubezpieczenie za 50zł?

--
Liwiusz

Data: 2016-05-17 05:41:20
Autor: Kris
W dniu wtorek, 17 maja 2016 14:29:43 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
> [...]

Już teraz rozumiesz dlaczego nie chodzi się do brokera po ubezpieczenie za 50zł?
I w praktyce brokerzy to wszystko co wyżej zacytowałeś robią;)
W ilu firmach "brokerskich" dostałeś" na piśmie porady, w oparciu o rzetelną analizę ofert w liczbie wystarczającej do opracowania rekomendacji najwłaściwszej umowy ubezpieczenia oraz pisemnie wyjaśnić podstawy, na których opiera się rekomendacja"?

Data: 2016-05-17 14:49:35
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-05-17 o 14:41, Kris pisze:
[...]

Jak przychodzi się do brokera w tym celu, w jakim on istnieje, to taką rekomendację się dostaje.

A jak ktoś błądzi i idzie do brokera po groszowe ubezpieczenie, no cóż, to tak jakby do huty pójść, aby ci szklankę odlali, bo ci brakuje do obiadu.

--
Liwiusz

Ubezpieczenie OC/ NNW dla rowerzysty