Ubezpieczenie OC, a przerejestrowanie pojazdu

Data: 2014-05-23 17:12:58
Autor: qwerty
Ubezpieczenie OC, a przerejestrowanie pojazdu
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:64266712-4936-4dbb-8592-32f4427cc09d@googlegroups.com...
Kupiłem motocykl ponad 2 miesiące temu, OC skończyło się ponad miesiąc temu.
Motocykl nie był w użyciu ponieważ do wczoraj nie posiadał także przeglądu. Obecnie jest jeszcze na rejestracji poprzedniego właściciela i w poniedziałek wybieram się go przerejestrować. Czy po > zarejestrowaniu motocykla na siebie, będę musiał zapłacić karę, za brak ciągłości w OC?

Przecież masz OC. U tego samego ubezpieczyciela.

Data: 2014-05-23 13:49:43
Autor: fiftyfive.pl
Ubezpieczenie OC, a przerejestrowanie pojazdu
Przepraszam za brak cytowania, ale google groups psuje formatowanie.

Motocyklowi skończyło się OC 22 kwietnia tego roku, czyli nieco ponad miesiąc temu. Motor posiadam o jeden dzień dłużej - czyli od 21 kwietnia. Kupiłem go i wstawiłem do garażu, nie dokonując żadnych opłat. I w poniedziałek chcę go zarejestrować oraz wykupić ubezpieczenie... Czy muszę zapłacić karę, że nie ubezpieczyłem go od razu po zakupie?

Ubezpieczenie OC, a przerejestrowanie pojazdu