Ubezpieczenie OC a wczesniejszy własciciel

Data: 2012-02-20 15:54:22
Autor: Henryk
Ubezpieczenie OC a wczesniejszy własciciel
Witam
Słyszałem ze 11 lutego weszła zmiana w OC.
Kupiłem samochód 14 lutego, ubezpieczenie jest opłacone i czy mogę przepisać go na siebie ? Oczywiscie płacac ta kwote która on zapłacił?
Jest w liberty direct, samochod ma 2 włascicieli, ale drugi własciciel nie ma prawa jazdy. Acha jak byłem w ubezpieczalni pare dni temu to mówili ze musze wykupic nowe ubezpieczenie( mam 0 znizek ) i wyszlo 1600 zł, a tam 380.
Jak z tym jest? Mozecie mi wytłumaczyc ?? Bo gubie sie w tym wszyskim

Data: 2012-02-20 17:36:23
Autor: 'Tom N'
Henryk w <news:jhtmr4$oop$1inews.gazeta.pl>:

Słyszałem ze 11 lutego weszła zmiana w OC.
Kupiłem samochód 14 lutego, ubezpieczenie jest opłacone i czy mogę przepisać go na siebie ? Oczywiscie płacac ta kwote która on zapłacił?

Możesz

Jest w liberty direct, samochod ma 2 włascicieli

Ciebie i...?

Acha jak byłem w ubezpieczalni pare dni temu to mówili ze musze wykupic nowe ubezpieczenie( mam 0 znizek ) i wyszlo 1600 zł, a tam 380.

Jakiej ubezpieczalni?

Jak z tym jest? Mozecie mi wytłumaczyc ?? Bo gubie sie w tym wszyskim

Zacznij od pocz±tku i powoli, najpierw napisz sobie na kartce, potem daj
przeczytać koledze, który nic nie wie "w temacie", popraw/uzupełnij, daj do
przeczytania innemu koledze, popraw/uzupełnij, i dopiero pisz na grupę.

Ewentualnie pisz od razu na pl.rec.wrozki, bo na pms szklane kule nie s± w
modzie

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-02-20 17:59:41
Autor: Bydlę
On 2012-02-20 17:36:23 +0100, 'Tom N' <news120220@173623intf.dyndns.org.invalid> said:

[...]

R U sure, że tę sam± kwotę?

--
Bydlę

Data: 2012-02-20 18:12:42
Autor: 'Tom N'

On 2012-02-20 17:36:23 +0100, 'Tom N' <news120220@173623intf.dyndns.org.invalid> said:

[...]

Tak. Może przepisać OC na siebie -- i zapłacić dowolna kwotę, w tym tę sam± kwotę
-- jego sprawa, że chce co¶ komu¶ płacić i ani mnie ani Tobie nic do tego.

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-02-24 18:05:44
Autor: Bydlę

On 2012-02-20 17:36:23 +0100, 'Tom N'
<news120220@173623intf.dyndns.org.invalid> said:

[...]

Nie - zgodnie z pytaniem - składkę w takiej samej wysoko¶ci jak poprzedni wła¶ciciel.

 w tym tę sam± kwotę
-- jego sprawa, że chce co¶ komu¶ płacić i ani mnie ani Tobie nic do tego.

A, w ten sposób, to zgoda.
:-)

--
Bydlę

Ubezpieczenie OC a wczesniejszy własciciel