Ubezpieczenie OC - gdzie?

Data: 2009-05-12 13:42:51
Autor: Rycki
Ubezpieczenie OC - gdzie?
Andrzej W. pisze:
Witam,

Zamierzam wykupić sobie ubezpieczenie OC, jeżdżę codziennie do pracy, spory kawałek po wąskiej jezdni i nie chciał bym płacić ze swoich za cudze autko.
Może ktoś robił rozpoznanie rynku i może coś podpowiedzieć?
Ile płaciliście za swoje ubezpieczenia i gdzie, jeśli je oczywiście macie?

Siemka,
posiadam ubezpieczenie PZU Bezpieczny Rowerzysta, NNW 20tys., OC 10tys., na 6 miechów, płaciłem ok 41zł.

Pzdr,
Rycki

Data: 2009-05-12 15:42:25
Autor: Andrzej W.
Ubezpieczenie OC - gdzie?
Rycki pisze:

Siemka,
posiadam ubezpieczenie PZU Bezpieczny Rowerzysta, NNW 20tys., OC 10tys., na 6 miechów, płaciłem ok 41zł.

Też się nad tym zastanawiam, ale jest jeszcze w PZU "OC osób w życiu prywatnym", nie ma w nim co prawda NW, ale obejmuje całą rodzinę, a czasami jedziemy gdzieś w cztery rowery, nie mogę tylko ustalić, czy domyślnie rower się łapie.

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Ubezpieczenie OC - gdzie?