Ubezpieczenie OC - gdzie?

Data: 2009-05-12 13:48:38
Autor: fabian
Ubezpieczenie OC - gdzie?
Andrzej W. wrote:
Witam,

Zamierzam wykupić sobie ubezpieczenie OC, jeżdżę codziennie do pracy, spory kawałek po wąskiej jezdni i nie chciał bym płacić ze swoich za cudze autko.
Może ktoś robił rozpoznanie rynku i może coś podpowiedzieć?
Ile płaciliście za swoje ubezpieczenia i gdzie, jeśli je oczywiście macie?

Ja wykupiłem w tym roku bezpieczny rowerzysta przez jakieś ubezpieczenia on-line. Gdyby nie to on-line to bym chyba nigdy się nie zmusił ;)
Ubezpieczenie NNW 5000 + OC 100000 = składka 83/rok. Nie wiem czy nie lepsze jest wykupienie jakiegoś OC ogólnego, które obejmuje też komunikacje na rowerze ...

Fabian.

Data: 2009-05-13 23:49:43
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Ubezpieczenie OC - gdzie?
Dnia 12.05.2009 13:48 użytkownik fabian napisał :
Andrzej W. wrote:
[...]

OC na 100000? Planujesz rozwalić rowerem jakiegoś Maybacha? :-D Ja kupiłem NNW 10000 + OC 10000 za 33 zł na rok na terenie Polski.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-05-14 00:44:41
Autor: Andrzej W.
Ubezpieczenie OC - gdzie?
Mikołaj "Miki" Menke pisze:

OC na 100000? Planujesz rozwalić rowerem jakiegoś Maybacha? :-D Ja kupiłem NNW 10000 + OC 10000 za 33 zł na rok na terenie Polski.

Jeśli chodzi o rower to może 100 tyś. to i dużo, ale OC obejmuje też inne rzeczy i już taką kwotę można sobie wyobrazić.
Oby nigdy nie było nam potrzebne....

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2009-05-14 08:12:57
Autor: fabian
Ubezpieczenie OC - gdzie?
Mikołaj "Miki" Menke wrote:
[...]

Jak bym zrobił szkód na 10000 to spokojnie bym spłacił. Jak narobię szkód za 100000 to był by problem. A wyobrazić sobie taką sytuację potrafię bez problemu: zajechałem komuś drogę czym doprowadziłem do czołówki. 2 samochody skasowane + komplikacje zdrowotne - 100000 to minimum :/

Fabian.

Data: 2009-05-14 09:15:12
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Ubezpieczenie OC - gdzie?
Dnia 14.05.2009 08:12 użytkownik fabian napisał :
Mikołaj "Miki" Menke wrote:
[...]

I z przyjemnością pozbył się tej kasy?

[...]

A co ja potrafię sobie wyobrazić to ho ho. ;-P Sedno tkwi w tym, żeby realnie oceniać ryzyko.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-05-14 12:31:51
Autor: fabian
Ubezpieczenie OC - gdzie?
Mikołaj "Miki" Menke wrote:
[...]

Nie. Ale bym był w stanie spłacić w miarę szybko.

[...]

Te 40 złotych rocznie więcej od najtańszej opcji nie robi mi zupełnie różnicy. Oceniłem sytuację jak potrafiłem najlepiej i taka stawka ubezpieczenia wydaje się dla mnie odpowiednia.

Fabian.

Ubezpieczenie OC - gdzie?