Ubezpieczenie OC rowerzysty

Data: 2017-05-12 09:35:54
Autor: Liwiusz
Ubezpieczenie OC rowerzysty
W dniu 2017-05-12 o 09:00, Kris pisze:
Cop jakiś czas się temat przewija.
Rozpoczyna się kolejny sezon- korzystacie z jakiś ubezpieczeń?
Jeśli tak to u jakich ubezpieczycieli?

W praktyce liczy się tylko PZU Bezpieczny Rowerzysta.
Oferty mają także TU Europa, chyba też Allianz lub Warta, ale nie tak elastyczne.

W PZU polecam:
- OC rowerzysty
- NNW, w którym oprócz wypłaty za uszczerbek na zdrowiu jest też dieta szpitalna (100zł za każdy dzień w szpitalu przy sumie ubezpieczenia 50 000zł) i zwrot kosztów leków, bandaży itp. (do 5000zł przy sumie ubezpieczenia 50 000zł).
- Casco roweru i bagażu co do zasady nieopłacalne (składka rzędu 8% sumy ubezpieczenia roweru).

--
Liwiusz

Data: 2017-05-12 00:53:14
Autor: Kris
W dniu piątek, 12 maja 2017 09:35:56 UTC+2 użytkownik Liwiusz na> W dniu 2017-05-12 o 09:00, Kris pisze:

W praktyce liczy się tylko PZU Bezpieczny Rowerzysta.
Oferty mają także TU Europa, chyba też Allianz lub Warta, >ale nie tak  elastyczne.

Proame jeszcze znalazłem ale dla mnie, żony i córki wyszła łącznie składka 677zł

[...]

Nie można zawrzeć online, szkoda. Wpisałem, dane mają się skontaktować. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Data: 2017-05-12 01:40:02
Autor: Kris
W dniu piątek, 12 maja 2017 09:53:15 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

Nie można zawrzeć online, szkoda. Wpisałem, dane mają się skontaktować. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Oddzwonili i poinformowali że murze odwiedzić oddział/skontaktować się z agentem.
Niezłe to PZU;)

Ubezpieczenie OC rowerzysty