Ubezpieczenie a wypadek

Data: 2013-01-07 08:12:19
Autor: jureq
Ubezpieczenie a wypadek
Dnia Mon, 07 Jan 2013 01:55:26 +0000, Budzik napisa艂(a):

- czy za leczenie os贸b po wypadkach samochodowych p艂aci NFZ, czy na
zasadzie regresu finalnie p艂ac膮 firmy ubezpieczeniowe w kt贸rych winni
maj膮 OC?

To jest nadal sprawa dyskusyjna. Niekt贸re oddzia艂y NFZ pr贸bowa艂y odzyskiwa膰 od ubezpieczycieli. Raczej z kiepskim skutkiem.

- czy je偶eli mam wypadek a nie mam ubezpieczenia zdrowotnego to
szpitalowi zap艂aci winny wypadku ze swojej polisy OC?

Tak, zap艂aci ubezpieczyciel. A raczej: po latach zwr贸ci ci wydatki, kt贸re uzna za uzasadnione.

Ubezpieczenie a wypadek