Ubezpieczenie a zamiana ubezpieczyciela przez ws półwłaściciela

Data: 2010-03-23 16:24:36
Autor: J.F.
Ubezpieczenie a zamiana ubezpieczyciela przez ws półwłaściciela
Użytkownik "Bóbr Czesław" <bobrolaczek@gmail.com> napisał
Posiadam autko na które mam wykupione OC w PZU. Z racji aby mieć
zniżki 60% wciagnałem kolege na współwłasciciela 1% do auta, ktory tez
ubezpieczał sie w PZU. Obecnie kolega zmienia ubezpieczyciela z PZU na
Alianz (rezygnuje z PZU). Moje pytanie brzmi: co w takiej sytuacji
stanie sie z obecnie przysługującymi zniżkami, w czasie gdy ja jeszcze
nie mam wyrobionych zniżek do 60% ?

Nic, kolega nadal pozostanie klientem PZU przez twoje auto :-)

J.

Ubezpieczenie a zamiana ubezpieczyciela przez ws półwłaściciela