On 11 Wrz, 22:57, Michal <mic...@nospam.org> wrote:
Jak rozumieć to stwierdzenie z OWU tego assistance:
2. Zdarzeniem objetym ochrona ubezpieczeniowa, które uzasadnia
swiadczenie uslug assistance, jest zdarzenie zaistniale w trakcie
podrózy zagranicznej ubezpieczonego, pod warunkiem, ze zagraniczna
podróz ubezpieczonego nie przekracza 60 dni, a platnosc
za podróz srodkami transportu przewoznika zawodowego nastapila za pomoca
Karty Kredytowej Citibank Gold.
Oraz:
W razie zdarzenia, Centrum informacyjne ma możliwość/obowiązek:
3) potwierdzic fakt oplacenia Karta` kosztu podrózy zagranicznej srodkiem
transportu przewoznika zawodowego (dotyczy swiadczen
w ramach "Pomocy w podrózy"),
Mam to rozumieć tak, że niestety nie skorzystam z ubezpieczenia w
podróży, jeśli znajdę się za granicą przy pomocy innego środka
transportu (np prywatny samochód?), lub co gorsza przewoźnik zawodowy
nie przyjmuje płatności kartami?
A co, jeśli poleciałem do kraju A, zapłaciwszy kartą za bilet, a potem
do kraju B, zapłaciwszy gotówką i pech chciał, że zachorowałem w kraju
B? Ewentualnie inne możliwe kombinacje typu podróż samolotem + podróż
samochodem?
Te warunki są podstępne i chcące ewidentnie naciąć posiadacza czy tylko
mi się wydaje? Warunki w żaden sposób nie definiują "płatności za podróż"...
Jakie karty kredytowe oferują naprawdę uczciwe i sensowne ubezpieczenia
podróżne, bez tego typu atrakcji? A może to ubezpieczenie jest fajne
tylko źle interpretuję zapisy?
--
Michał
Zauważ, że ubezpieczenie przy kartach Citi tylko oferuje
zorganizowanie pomocy medycznej, ale nie pokrywa kosztów leczenia.
Jedyny plus tego ubezpieczenia to ubezpieczenie opóźnienia w
dostarczeniu bagażu (wypłacają odszkodowanie a nie zwracają koszty
zakupu niezbędnych rzeczy). Minus to konieczność opłacenia podróży
kartą i do tego to ubezpieczenie kosztuje niemało, bo 6,50 PLN. Dla
mnie uczciwe byłoby, albo konieczność opłacenia podróży kartą albo
opłacenie ubezpieczenia. Oba warunki jednocześnie dla mnie są nie do
zaakceptowania.