Ubezpieczenie auta 11Letniego

Data: 2011-05-18 22:03:29
Autor: Yogi\(n\)
Ubezpieczenie auta 11Letniego
Użytkownik "Kris" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:ir12hb$ffv$1mx1.internetia.pl...
Ubezpieczałem auto dotychczas w HESTIA
posiadam pakiet H7 AC + OC + NW i dodatki

Kiedy w lutym ubezpieczałem moje, warte 2/3 tego, ile było warte jako nowe, Hestia zaproponowała mi, dla odmiany, kwote składki ponad dwa razy wyższą niż dwa lata temu.Podziękowałem pięknie i poszukałem innego ubezpieczyciela.

> co byscie proponowali poczynic dalej ?
wiem za AC sie srednio juz oplaca, czy nie strace znizek jak zrezygnuje ?
Kup polise gdzie indziej, zachowasz ciągłość i będziesz miał zniżki.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Ubezpieczenie auta 11Letniego