Ubezpieczenie auta 11Letniego

Data: 2011-05-19 23:53:13
Autor: Rafal
Ubezpieczenie auta 11Letniego
W dniu 2011-05-18 20:09, Kris pisze:
Ubezpieczałem auto dotychczas w HESTIA
posiadam pakiet H7 AC + OC + NW i dodatki

co byscie proponowali poczynic dalej ?
wiem za AC sie srednio juz oplaca, czy nie strace znizek jak zrezygnuje ?

Mam podobny dylemat, tylko że ja mam drugie auto wiec nie ma problemu utraty zniżek..
Rozne ubezpieczalnie roznie do tego podchodza, ale zazwyczaj przerwa do 3ch lat nie powoduje utraty poprzednich zniżek (zreszta, zasady wyceny w AC są teraz na tyle skomplikowane ze ten klasyczny system zniżek (bonus malus) nie bardzo ma już zastosowanie

Data: 2011-05-22 01:24:34
Autor: Kris

Użytkownik "Rafal" <rafal@nie.spamowac> napisał w wiadomości news:ir43g9$p6t$2newsread.aster.pl...
[...]

do 3 lat? a powyzej pisza inaczej

Data: 2011-05-22 21:51:20
Autor: BrunoJ
Kris <nictuniema@wp.pl> napisał(a):

> [...]
> Rozne ubezpieczalnie roznie do tego podchodza, ale zazwyczaj przerwa do > 3ch lat nie powoduje utraty poprzednich zniżek (zreszta, zasady wyceny w > AC są teraz na tyle skomplikowane ze ten klasyczny system zniżek (bonus > malus) nie bardzo ma już zastosowanie

A moze najprosciej odpytac w ubezpieczalni jakiejs? bo tutaj ludzie rozne
bzdury pisza przeciez...

--
pozdr
Bruno